![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In 2007 zullen we in iedere provincie een lijst indienen, voor Kamer én Senaat. Het is hiervoor dat er gewerkt wordt in de provincies. Konden we meer lijsten indienen? Ja, in Antwerpen konden we deelnemen, indien gewenst, maar tussen de achtien andere lijsten zou UNIE verloren gaan. In Oost-Vlaanderen bestond die mogelijkheid, met als gevolg dat vele werkingsmiddelen voor 2007 verloren zouden gaan. In West-Vlaanderen hebben we de mensen, maar ook hier worden de pijlen op 2007 gericht.
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot daar dan jullie grootspraak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Staatssecretaris
|
![]() Noem het zoals je het wil, Patriotje...
![]() |
#144 |
Minister-President
|
![]() Nu ja hoe dan ook alle lijsten moesten ten laatste tegen gisteren neergelegd worden hé bij het hoofdkiesbureau.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me gewoon ons gesprek van nauwelijks twee weken geleden, dat ik nu kan labelen als grootspraak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Staatssecretaris
|
![]() Dat is gebeurd hoor, don't worry
![]() |
#147 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Labelt u maar wat u wil, dat kan mij nu niet zoveel schelen. U weet zelf dat BUB vroeger wél lijsten indiende in het Antwerpse en dat uw *knip* provincievoorzitter vandaag geen lijsten kan indienen... Waar is uw lijsttrekkerschap in omschrijving Turnhout heen?
En toch blijft separatisme crimineel en des duivels! Laatst gewijzigd door Diatonos : 16 juni 2007 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Ik denk eerder dat Unie realistischer is dan jullie BUB
En van grootspraken dat jullie potten gaan breken in de politiek is ook een lachertje. Jullie doen alsof je al verkozen zijt. En dit met 5 lijsten (volgens Hansje 1 8 lijsten) voor de gemeenteverkiezingen. http://www.unionbelge.be/nl/homenl.php Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je niet in staat bent om ochot 100 handtekeningen in A'pen te verzamelen, ja, vergeet het dan maar voor volgend jaar, hè. Grote mond, maar als het erop aankomt een heel klein en miserabel ventje. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Eendracht maakt wel degelijk macht, zo te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie is er nog over van de oorspronkelijke ploeg? Een jonge gast die eigenlijk beter moet weten, en een 'raving lunatic'. En u, natuurlijk. De Voorzitter himself.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Ik vraag me af wat die Bubbers hier op deze forum komen doen aangezien ze hun eigen forum hebben.
Of kan het zijn dat er geen kat meer komt op de BUB-forum vanwege de censuur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat die honderd handtekeningen betreft, die hebben we hoor, dat is geen probleem. Vergeet niet dat het niet U noch Bruno Yammine was die in het verleden de straat opging om BUB gekend te maken (dat is een voorzitter onwaardig). Wat betreft uw beledigingen, tja, amuseer u maar, beste Hans. Ze sieren u zoals u bent...
![]() |
![]() |
#155 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Of ben je weer processen begonnen zodat zijn naam moet blijven staan?
![]() |
![]() |
#156 |
Gouverneur
|
![]() mijn felicitaties hé Patriot!
soms wou ik dat ik nog maar net 20 was.. anderzijds, er is voor alles een tijd ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Minister-President
|
![]() Ik denk als je ergens ontslag neemt dat het niet meer dan normaal is dat je naam dan van een eventuele site etc. verdwijnt.
![]() |
#158 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() ![]() Proficiat Hans, u schuwt de mogelijkheden om u belachelijk te maken echt wel niet he, schitterend! |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Staatssecretaris
|
![]() Leeftijd zegt niets over bekwaamheid natuurlijk. Er zijn jonge mensen die zeer bekwaam zijn, en er zijn volwassen mensen die nooit bekwaam zullen zijn...
![]() |
#160 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
BUB'ers, jullie strategie om deze afvallige af te doen als een randgeval begint nogal contraproductief te werken voor het beeld van de gemiddelde BUB-militant! |
|
![]() |
![]() |