![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() allez, ik weet wel dat ik het heel goed vond. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Gouverneur
|
![]() Ik moet Lombas gaan gelijk geven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
|
![]() de positieve vibe heeft dit forum besmet precies.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Schepen
|
![]() Barman was op dat moment al dronken, denk ik. Je kon hem amper verstaan. Maar zijn eind-"speech" was dan wel weer heel duidelijk. Maar dat "duet" tussen Barman en Koen Wauters vergeet ik echt nooit meer.
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
![]() voor degenen die beweerden dat er enkel jongeren en geen allochtonen waren, hier enkele portretten die het tegendeel bewijzen: http://www.indymedia.be/nl/elections/0110/people?from=0 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad: de uitkomst van de verkiezingen maakt eigenlijk niets uit.
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Dus: als we Barman mogen geloven dan mogen we het succes en de impact van de in slagorde aangevoerde BV's afwegen aan de achteruitgang van het VB bij de verkeizingen...
Als je er rekening mee houdt dat de volledige propagandamachine van België hiervoor werd opgetrommeld en dat de demonisering, polarisatie, uitsluiting, broodroof en vervolging van een democratische minderheid van langsom openlijker wordt toegepast, aangemoedigd en ontdaan van elke ethisch bezwaar dan ben ik toch benieuwd hoe ons volk hierop reageert...afspraak op 08/10... |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() dat heeft barman nooit beweerd. 0110 was een succes omdat er veel volk was, er veel steun via gsm was en er veel over het initiatief en de bewwegredenen gepraat werd. en omdat de verdraagzaamheid een stem heeft gekregen. moest er een electoraal gevolg komen zou dat mooi zijn, maar dat is niet noodzakelijk om 0110 een succes te noemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is gemakkelijk zeggen dat er meer of minder volk was dan verwacht, zonder daarbij te zeggen wat men voor 1/10 aan volk verwachtte. Lijkt me vrij simpel eigenlijk. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Burgemeester
|
![]() Openbedrijven 1.500.000 tegen 0110- 75.000 nu niet direct massief te noemen, dat sponsorgeld was beter te benutten.
Wedden als ik een gratis concert organiseer voor de hondeclub en met de staatsteun, de steun van de Nationale lotterij, en alle steun en publiciteit van de media dat ik evenveel volk trek? Als een opgeklop eiwitschuim mannetje als barman dit kan organiseren dan kunnen miljoenen Vlamingen dit ook voor hun club of vereniging en uiteindelijk moet de staat en de nationale lotterij dit ook maar steunen. Laatst gewijzigd door humble : 2 oktober 2006 om 08:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Herinner je je nog de uitspraak van Pataer (die het VB voor het gerecht heeft gedaagd) dat dit "uiteraard" een politiek proces was? Spijtig dat de reactie van de burger op zoveel onrecht er moet komen tijdens een verkiezing die eigenlijk over vuilniszakken, stoepen en fietspaden gaat...
![]() |
![]() |
#153 |
Burger
|
![]() eigenlijk had ik een grotere opkomst verwacht , slechts 80.000 . Elk jaar staan er ook zoveel op weide werchter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Europees Commissaris
|
![]() 't schijnt dat Verhofstoot ook op hetr concert was. Het heeft jammer genoeg niet geholpen want enkele uren later heeft hij weer zijn overdraagzaamheid gedemonstreerd op TV.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() een om in te kaderen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() Ik voelde me een beetje verloren tussen al de bolo's die veruit in het merendeel waren. (de vrt heeft me trouwens nog zitten achtervolgen voor politiek correcte beelden
![]() En dat betekent dat er hoop is voor België ![]()
![]() |
#157 |
|
![]() Als Barmans initiatief succes heeft gehad dan moeten de Vlaams Blok tegenstanders die gisteren aanwezig waren, vandaag vol verdraagzaamheid over Philip De Winter kunnen spreken....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |