Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wie is volgens u de bekwaamste partijvoorzitter ?
Yves Leterme (CD&V) 4 5,56%
Karel Degucht (VLD) 6 8,33%
Steve Stevaert (SPA) 15 20,83%
Geert Bourgeois (NVA) 14 19,44%
Frank Vanhecke (Vlaams Blok) 27 37,50%
Els Van Weert (Spirit) 1 1,39%
Dirk Holemans (Agalev) 2 2,78%
Ward Beysen (Liberaal appel) 1 1,39%
en voor de grap : Dyab Abou Jahjah (RESIST) 2 2,78%
Aantal stemmers: 72. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 17 oktober 2003, 23:38   #141
George
Staatssecretaris

George's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar George
Standaard

'k heb niet alles nagelezen maar op de vraag wie de bekwaamste partijvoorzitter is heb ik Stevaert geantwoord.
Aanvankelijk vond ik het wel een toffe pee maar ondertussen heb ik mijn twijfels wel omtrend die persoon. Toch is hij de bekwaamste voorzitter. Hij doet dat vootreffelijk voor zijn partij, hij haalde spirit erbij, en wist mede hierdoor zijn partij hoger te laten scoren bij de laaatste verkiezingen ondanks het feit dat de sosse zware klappen hadden gekregen in het recente verleden. Als je dergelijke zaken kan realiseren ben je bekwaam, ben je zelfs een krak en dat doet niemand hem zo maar na. De manier waarop en/of het feit dat hij in zijn opdracht geslaagd is kan of hoef je niet toe te juichen maar dat hgij de bekwaamste partijvoozitter is kan je moeilijk onkennen als je naar dse resutaten kijkt.
Het blok zou zijn prestaties in de toekomst nog kunnen evenaren strategisch gezien en als partij maar een individuele voorzitter presteert niet hetgeen Stevaert gedaan heeft.

Lamzakl
George is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2003, 08:48   #142
luc broes
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Citaat:
Ik zag net op het nieuws de laatste peiling van de VRT/De Standaard en daar boert het Blok met 0,8% achteruit.
Piano, mogelijk moet ik je ontgoochelen:
De peilig van VRT&DS moet vergeleken worden met hun vorige peiling, en als ik me niet vergis was die behoorlijk lager. Dus jouw vergelijking kiezing met peiling loopt mank. Daarbij waren de peilingen van Le Soir en LLB voor het VB merkelijk hoger.
En merk op dat de laatste 15 jaar het VB steeds vooruitging in elke verkiezing. En enkel soms achteruitging in peilingen
Ja. Je bent een goede Blok-leerling. Als ik FDW nog eens tegenkom, zal ik'm zeggen hoe goed jij je best doet voor zijn partij.
Dankjewel, Piano. Inderdaad ik ben een goede leerling en hou rekening met de feiten en niet met jou krampachtige opwellingen.
FDW moet je niet op de hoogte brengen, hij weet het al.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2003, 10:08   #143
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ja. Je bent een goede Blok-leerling. Als ik FDW nog eens tegenkom, zal ik'm zeggen hoe goed jij je best doet voor zijn partij.
Dankjewel, Piano. Inderdaad ik ben een goede leerling en hou rekening met de feiten en niet met jou krampachtige opwellingen.
Jeps, Kosmos, de Geheime dienst van het Vlaams Blok, was me weer eens voor
Oud 18 oktober 2003, 11:19   #144
radicaal rechts
Partijlid

Stuur een bericht via MSN naar radicaal rechts
Standaard

Citaat:
[Jeps, Kosmos, de Geheime dienst van het Vlaams Blok, was me weer eens voor

Oeps is je alziend oog buiten gebruik.
Schenk ons de taaie kracht,om fier vol vroom vertrouwen,met nooit gebroken moed ons land herop te bouwen.
Tot statig als een eik voor u ons volk herbloeit!
radicaal rechts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 oktober 2003, 11:28   #145
luc broes

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jeps, Kosmos, de Geheime dienst van het Vlaams Blok, was me weer eens voor
Maar Piano, ik dacht dat je slimmer was. Ik ben zelf lid van die geheime dienst. Dat kun je toch zien aan mijn iniform!
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2003, 15:02   #146
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Het "off-topic-deel" van deze topic wordt verdergezet in de thread "The piano vs...".

Vanaf nu dus enkel nog discussie over de (al dan niet) kwaliteiten van de partijvoorzitters in deze draad dus. Zo het u belieft...
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2003, 15:11   #147
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Ik heb even de vrijheid genomen om de topic van bartje in een nieuw kleedje te stoppen, daar die na de schandalenregen in Antwerpen, de wissel aan de top bij CD&V én de electorale vernietiging van Agalev niet meer up-to-date was.
Frank Vanhecke , is dat die allochtoon die voor een Vlaming wil doorgaan door nog extremistischer te zijn dan de rest van zijn groepje, zoals die duidelijk herkenbaar turkse Grijze Wolf Gerolf A.?

filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 oktober 2003, 15:26   #148
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Frank Vanhecke , is dat die allochtoon die voor een Vlaming wil doorgaan door nog extremistischer te zijn dan de rest van zijn groepje, zoals die duidelijk herkenbaar turkse Grijze Wolf Gerolf A.?

Voorwaar, een zeer hoogstaande en duidelijk beargumenteerde bijdrage.

Kus van de juf (en 't is me een lelijk gedrocht, die juf !) en een bank achteruit...
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be