![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveeel punten geven jullie Pietje? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,78% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,78% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 8,33% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 11,11% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
5 | 13,89% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 11,11% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 5,56% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
10 | 27,78% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaal gesproken zie ik die twee dingen liefst gescheiden. Vooral wanneer er vanuit de vakbond acties ontstaan gericht tegen een partij voor dewelke bepaalde délégués een mandaat zouden vervullen, wordt dat enigszins nogal "gênant". Dus politieke mandaten en vakbondswerk liefst gescheiden houden.
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén per één. Desnoods een goeie schoenoptrekker gebruiken.
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Een wereld zonder onverdraagzaamheid - Rijkdom en voorspoed voor iedereen.
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beginnen roken, laat daar geen twijfel over bestaan.
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De economie zou best ten dienste staan van al de mensen ipv enkele multinationals zoals nu het geval is. Ik kan mij wel vinden in een zekere "vrije markt" maar zeker niet in een ongebreidelde alles overheersende consumptie-dictatuur waar bedrijven elkaar doodconcureren, met dikwijls faillissementen en werkloosheid tot gevolg en waaraan de gewone sterveling eigenlijk niet zoveel heeft. Die "vrije markt" zou imo dus zeker enige controle vanwege de overheid mogen krijgen. Ik hoef in een supermarkt geen keus te hebben uit 25 soorten waspoeder om maar één voorbeeld te noemen van deze "wilde" vrije markt. En het wordt al helemaal pervers wanneer, om prijzen kunstmatig hoog te houden, goederen worden vernietigd, terwijl een derde vd wereld honger lijdt.
![]() |
![]() |
#146 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Idem dito.
![]()
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de luchtvaart in het algemeen wel ten goede zou komen is het stoppen van het "steen en been geklaag" over geluisoverlast. Sorry, maar vliegtuigen maken nu eenmaal lawaai : live with it. Trouwens al die bewoners uit de gemeenten rond Zaventem (Steenokkerzeel, Kraainem, Tervuren) die constant de luchtvaart dwarsbomen met hun petities over geluidsoverlast zijn daar gaan wonen toen de luchthaven er al gevestigd was (de luchthaven staat er sinds 1958!!) . Het is hemeltergend dat bepaalde politici uit pure electorale overwegingen dat soort lui volgen en de luchtvaart en de werkgelegenheid zware schade toebrengt.
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat het "hier" niet de weg opgaat van www.politicsinfo.net , waar discussie de plaats moest ruimen voor eerder een extreemrechtse collectieve masturbatie, meestal met een vroegtijdige zaadlozing.
Laatst gewijzigd door Pietje : 25 augustus 2007 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Morgen ga ik verder met deze vraag
![]() |
#150 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder zijn de nachtroutes ondertussen zovele keren veranderd, dat deze stelling niet meer opgaat. Mensen die eerst een grond kochten waar het relatief stil was, kunnen nu met een hoop lawaai opgescheept zitten door de zoveelste verandering. Ook maakt het niet uit wie er eerst was, grondwettelijk gezien heeft iedereen recht op menswaardig leven, en een relatieve stille nachtrust valt hier onder. Als laatste punt gaat het over minstens evenveel mensen die geen nachtrust hebben dan dat er mensen op de luchthaven werken. Al deze mensen zijn ook een pak minder productief op hun werk, minder alert op hun werk (veiligheidsaspect) en zorgen ook voor negatieve economische gevolgen. In andere grote luchthavens in deze wereld (Tokyo, bv) geld wel een nachtvluchtenverbod en die draaien nog steeds. Wel vind ik dat een dergelijk verbod op Europees vlak moet ingevoerd worden, zodat het niet mogelijk is dat lidstaten onderling concurreren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ben je mordicus tegen een Vlaamse staat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ten tweede woont er niemand NAAST de luchthaven. We spreken hier over afstanden van 10 km en meer in vogelvlucht. Een leek weet niet dat je in die straal nog steeds last krijgt van landende en stijgende vliegtuigen. Ik zou er bv nooit opkomen tot heel die heisa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gaf gewoon kort een antwoord op uw stelling.
Citaat:
Soit, nu ben ik hier weg, want het is idd Pietje zijn thread ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens heeft men bijvoorbeeld bij schiphol ook vrij veel onderzoek gedaan. Door middel van systemen zoals tunnel in the sky kan de landing en de take off sneller en efficienter gebeuren zodat op dat gebied de geluidsoverlast wordt geminimaliseerd. Ik vind het altijd grappig om te zien dat mensen steen en been klagen over geluidsoverlast, maar zelf wel graag naar het zuiden gaan met het vliegtuig voor hun vakantie....dat noemt men hypocrisie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vliegtuigen moeten voldoen aan de JAR en/of FAR, vrij strenge eisen. De autokeuring is er niks bij.... PS: Ik heb ooit een hydraulisch systeem van een vliegtuig gezien waar 4 keer redundancy in zat. Het is statistisch gezien dus vrijwel onmogelijk dat ze allemaal tegelijk falen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bij een Europees verbod van nachtvluchten verdwijnen er geen banen, want dan kunnen ze niet verplaatsen (immers, in heel Europa zijn nachtvluchten niet toegelaten). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Pietje : 26 augustus 2007 om 07:49. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() Hoe staat u tegenover de legalisatie van een zelfbevrijdingspil zodat mensen die het leven, om welke reden dan ook, niet meer zien zitten, de mogelijkheid krijgen zichzelf te verlossen uit hun ellendig leven ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Pietje.....Hoe denk je over België?
|
![]() |
![]() |