Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2007
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer...

Discussietools
Oud 22 september 2007, 21:11   #141
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
ik laat mij leiden door de realiteit. Telkens ik iemand zeg dat ik voor een Vlaamse onafhankelijkheid ben moet ik een half uur uitleggen dat ik géén racist ben, géén rechtse neoliberale staat wil, niét antiWaals ben, en nog nooit op het behang gestemd heb.
Haha, dat ken ik. ^^

Citaat:
Dat mijn beste is de realiteit die ik quasi dagelijks ondervind. Het veebee heeft het bergip 'vlaams nationaal' proberen monopoliseren en het Belgisch establishment was daarbij de beste bondgenoot.
Dit heb ik ook al horen zeggen door mensen die op het VB stemmen. Ze monopoliseren het.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline  
Oud 23 september 2007, 08:44   #142
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Steek de schuld niet op het VB! Het zijn de andere partijen die zich niks aangetrokken hebben van de hete items! Als ze dat wél hadden gedaan, de discussie niet uit de weg waren gegaan, niet aan negationisme hadden gedaan, had het anders kunnen lopen. Weet dus eerst WIE je waarom veroordeelt!
zowel het veebee als het belze establishment zijn verantwoordelijk. Het veebee heeft niet liever dan achter het cordon sanitaire te zitten, dat is hun levensverzekering, waarmee ze niet alleen hun eigen schizofrene partij bij elkaar houden maar ook de Vlaamse Beweging kapen.
En uiteraard hebben VLD, CD&V en SP.A mee schuld, zij horen dan ook bij het Belze establishment. Zij zijn gelukkig met de houding van het veebee, want dankzij het veebee blijft het establishment rustig op post.
Pelgrim is offline  
Oud 23 september 2007, 10:01   #143
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
zowel het veebee als het belze establishment zijn verantwoordelijk. Het veebee heeft niet liever dan achter het cordon sanitaire te zitten, dat is hun levensverzekering, waarmee ze niet alleen hun eigen schizofrene partij bij elkaar houden maar ook de Vlaamse Beweging kapen.
En uiteraard hebben VLD, CD&V en SP.A mee schuld, zij horen dan ook bij het Belze establishment. Zij zijn gelukkig met de houding van het veebee, want dankzij het veebee blijft het establishment rustig op post.
Zijn we dan akkoord dat je in het vervolg niet al je pijlen op het VB richt maar op allemaal?

.
Eddy B is offline  
Oud 23 september 2007, 10:03   #144
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

allemaal, veebee inclusief.
Pelgrim is offline  
Oud 23 september 2007, 10:06   #145
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
allemaal, veebee inclusief.
Wel, we ijveren "samen" voor een betere politiek. Laten we ons best doen

.
Eddy B is offline  
Oud 23 september 2007, 10:40   #146
Kortaf
Europees Commissaris

Kortaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
in een onafhankelijk Vlaanderen (halvering van het aantal politieke partijen die het parlement bevolken) zullen zulke schandalen electoraal veel zwaarder afgestraft worden net omwille vh feit dat de verschillende partijen grotere stukken van de taart zijn.
Je hebt een punt als het gaat om corruptie en lamlendigheid. Die worden nu idd geïnduceerd door "België".

Maar mijn vraag ging over onafhankelijk en volwassen optreden van de Vlaamse regering. Tegenover de Franstalige Belgen, tegenover de buurlanden, tegenover internationale instellingen, tegenover machtige inlandse belangengroepen etc..

Hoe zou Vlaamse onafhankelijkheid daar kunnen voor zorgen?

Laatst gewijzigd door Kortaf : 23 september 2007 om 10:40.
Kortaf is offline  
Oud 23 september 2007, 11:37   #147
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kortaf Bekijk bericht
Je hebt een punt als het gaat om corruptie en lamlendigheid. Die worden nu idd geïnduceerd door "België".

Maar mijn vraag ging over onafhankelijk en volwassen optreden van de Vlaamse regering. Tegenover de Franstalige Belgen, tegenover de buurlanden, tegenover internationale instellingen, tegenover machtige inlandse belangengroepen etc..

Hoe zou Vlaamse onafhankelijkheid daar kunnen voor zorgen?
Door niet zomaar toe te treden tot de EU! Laten we ons even als ZWitserland gedragen... We kunnen altijd douaneunies afsluiten. Voor de rest wil ik niet teveel van ons zelfbeschikkingsrecht zomaar aan een ander geven...

.
Eddy B is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be