![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Zou Edina de aflevering van Panorama gemist hebben verleden zondag? Het ging over de toepassing van de islamitische rechtsleer, de sharia in Nigeria.
Nigeria of waar het ook zij, de sharia stelt dat indien een vrouw verkracht wordt dit als overspel beschouwd wordt en zij gestraft moet worden (door steniging of zweepslagen), tenzij ze 4 getuigen kan aanbrengen die haar 'onschuld' kunnen bewijzen. Ook de islamitische journaliste, een Britse, verdiende volgens de rechter een straf omdat ze zich onislamitisch gedroeg door geen hoofddoek te dragen, een plicht volgens de koran. Over het waarom mochten geen vragen gesteld worden. Na het zien van die reportage was ik blij dat ik niet als moslima geboren ben, noch geboren ben in een moslimland waar je er deze onzin en achterlijkheden ingelepeld krijgt vanaf de wieg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Droom lustig verder. Ik hoop dat je ooit dochters en kleindochters krijgt. Misschien zal je in die verre toekomst nog even aan "circe" denken! Tot dan: slaap rustig verder. Dankzij Circe kan je alvast nooit meer zeggen: "ich habe es nicht gewusst"! Je wéét het vanaf NU wèl.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 november 2007 om 15:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister
|
![]() Nee u beledigt bot weg de geiten en dan zeggen dat u dat niet durft, laf is misschien uw 2de naam?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Minister
|
![]() Natuurlijk niet, ik zou wel cijfers uit mijn duim kunnen zuigen net zoals op die URL die jij doorgeeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een radeloze moslim. Die beginnen rare dingen uit hun botten te slaan als ze niet kunnen volgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() In sharialanden worden wel eens handen afgekapt in naam van de religie van de onverdraagzaamheid en achterlijkheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Laya : 6 november 2007 om 15:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En neen ik ben niet moslim, maar ik veroordeel mensen niet op basis van hun geloof. Zoals in alle godsdiensten zijn er mensen die het goed voor hebben en die fanatiek zijn. Maar niet iedere moslim is een fanatiek gevaar voor zijn omgeving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a) als verkrachtbaar beschouwt b) mijzelf als verachterlijke aap en/of varken neerzet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe oud ben je? Methusalem?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er zijn genoeg moslimlanden waar de sharia niet wordt toegepast. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Nog niet. De beroepsprocedure voor de burgerlijke rechtbank zal er iets mee te maken hebben. Het laatste strohalmpje. Ook de druk van de internationale pers en mensenrechtenorganisaties zal er wat mee te maken hebben.
Citaat:
Te woord gestaan? De man begon te gillen als een varken dat halal gekeeld zou worden telkens ze een lastige vraag stellen. Toch gemakkelijk dat antwoord : "de wil van god stel je niet in vraag". Ja, zo kom je er steeds gemakkelijk van af. 'Tot inzicht komen' Laya. Jawatte, ben je al zover gezonken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt het inderdaad niet gezien! Naar de heimweeschotel van je echtgenoot gekeken zeker?
Nee, als ze volgens de sharia moeten gestenigd worden, mogen ze in Nigeria (dankzij die vreselijke slechte engelse kolonialisten) TERUGVALLEN op het DEMOCRATISCHE rechtssysteem! Wat vind je daarvan? Ze mogen in beroep gaan tegen ALLAH! HOE IS HET MOGELIJK zou je durven denken! Citaat:
-------------- Sinds ik het programma zag, ben ik eigenlijk ook voorstander geworden van de "sharia-voor-moslims-only": een fiets stelen (gezien?) kostte de dief zijn hand (die hij met plezier aan Allah heeft afgegeven)! Moet kunnen en het zou hier een pak leuker worden. Enige beperking die we dan wel moeten invoeren: mensen die graag zelf hun handjes willen laten afkappen omwille van het plezier van Allah moeten dan ook niet rekenen op ondersteuning van die smerige ongelovigen: de imam zal hen dan wel van eten voorzien (ook ZONDER subsidies van die ongelovigen uiteraard). raar dat de islamitische journaliste geen onderzoek deed naar het erfenisrecht by Allah: hij kon blijkbaar niet rekenen (buiten het feit dat mensen met een vagina maar de helft van hun sibling-met-penis krijgen). Interesse: leer hier hoe raar Allah kon rekenen! (en dan moeten WIJ nog geloven dat de arabieren de Algebra hebben uitgevonden!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb de uitzending gezien, uiteraard kan ik me niet voorstellen dat het er hier zou aan toegaan in de rechtbank en jij hebt blijkbaar nog niet veel Afrikanen in hun sas gezien, wat jij noemt 'gillen als een varken' dat is gewone omgang bij Afrikanen, wij doen zaken met die mannen, ik hoop dat ik er ooit aan wen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Europees Commissaris
|
![]() Het probleem met de Koran en andere heilige boekskes is dat ze multi-interpretabel zijn. Laya gaf een voorbeeld van Joodse vrouwen die volgens de Talmoed hun haar moeten bedekken en daarom een pruik dragen. Andere Joodse vrouwen die dat niet doen, kunnen daarom nog wel gelovig zijn. Met andere woorden, je kan zoveel citeren als je wilt, het gaat uiteindelijk om de interpretatie van de Koran in zijn totaliteit. Die kan heel streng fundamentalistisch zijn, maar ook heel tolerant. In de Islam bestaan veel stromingen, er is niet één islam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
OK, je hebt dus toevallig wèl gekeken. Ook gezien dat bij het interview van de "christelijke vrouwen" die ineens nu ook een sluier "wensten" te dragen de vrouw (moeder? tante?) naast de engelstalige geïnterviewde de noodzaak voelde om "sst sst" te zeggen? Een blijkbaar internationaal begrepen taal. De engelstalige christelijke geïnterviewde verklaarde dus dat ze liever een islamitische sluier droeg omdat hun vroegere folkloristische hoofdbedekking "zo gemakkelijk loskwam" en dat zwart geval dat ze nu droeg had dat dus écht niet: veel gemakkelijker! (sst sst sst = zie vers 33.59 (zorg dat de islamieten denken dat je HERKENBAAR bentn als "eigen volk", en je wordt niet verkracht meiske!) - ik ben dol op die intelligente afrikaanse VROUWEN, hun intelligentieniveau overstijgt m.i. dat van de hier aanwezige poco te verkrachten ongelovige hoeren met meer dan twintig punten!). Youssef? Youssef? gelezen? nu doe ik het goed hé? Ik volg de tweede wet van Bart Croughs! Altijd juist gegokt! Een kind kan de was doen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 november 2007 om 16:31. |
|
![]() |
![]() |