Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 oktober 2007, 21:22   #141
Desiderius
Minister-President

Desiderius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Je neerbuigende houding tegenover Jef Vermassen laat een beetje een wrange smaak na, da's alles. Ik vind hem ook een tikkeltje mediageil, maar als hij geen goede advocaat en pleiter was, zou hij niet zoveel overwinningen boeken. Of denk je dat de rechters in dit land zich zo gemakkelijk zand in de ogen laten strooien door iemand die niets zinnigs te vertellen heeft, maar het toch goed brengt? Komaan, je weet wel beter.
Distinctie, Raf...

Niet een 'tikkeltje' mediageil, die gast verkoopt zich in élk denkbare mediatieke zaak. Ga maar even rustig na.

Een goed 'pleiter' is in de eerste plaats een goed acteur; een goed jurist is iets heel anders. Vermassen staat niet als een briljant jurist geboekstaafd; dat heeft hij niet in zich. Hij kan zich vandaag zeer goed permitteren om z'n zaakjes zorgvuldig te selecteren; de hopeloze gevallen... daar begint meester Vermassen niet meer aan. En ik geef hem geen ongelijk.

Maar dat pastoorachtige; dat geprevel, die theorietjes 'met opgeslagen ogen'... Bekijk het journaal nog eens; meneer Vermassen heeft het alweer door hoor: 'gewelddadige computerspelletjes' etc... Ach man, als mens krijg ik het daar al koud van. Wat een aanstellerij! (en nee, dat hoort niet bij het beroep, niet bij de show... want de jury krijgt zoiets niet eens te zien)

Desiderius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2007, 21:23   #142
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
En wat zegt u tegen de duizenden voorarresten?
Wat moet ik daar van zeggen , als de onderzoeksrechter aanwijzing van schuld heeft ,moet hij u opsluiten om de maatschappij te beschermen !!
Oud 2 oktober 2007, 21:24   #143
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji Bekijk bericht
Hou nu toch op met leugens, strak geloven ze dat hier nog.
Dagelijks is er dokter conseltatie , is er 3x eten (moet wel wakker zijn ,geen bediening op bed) ondergoed wordt op regelmatige tijdstippen vernieuwd,(anders ziektes ) dagelijkse wandelingen, fitness, speelzaal ,tv kijken met een vers tasje koffie en koekje ,komaaaaaan stop die onzin , u kijkt teveel film.
Dan nog maar te zwijgen van de sociale assistenten enz die de benen vanonder hun lijf lopen voor de daders ,slachtoffers daaraantegen?....
Je moet dringend eens op bezoek gaan in een gevangenis, voor je zoveel onzin uitkraamt. Wedden dat ge het geen kwartier volhoudt.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2007, 21:24   #144
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Je neerbuigende houding tegenover Jef Vermassen laat een beetje een wrange smaak na, da's alles. Ik vind hem ook een tikkeltje mediageil, maar als hij geen goede advocaat en pleiter was, zou hij niet zoveel overwinningen boeken. Of denk je dat de rechters in dit land zich zo gemakkelijk zand in de ogen laten strooien door iemand die niets zinnigs te vertellen heeft, maar het toch goed brengt? Komaan, je weet wel beter.
Vermassen was ook één van die idioten die het nodig vond om direct na de moorden te gaan roepen dat dit de schuld van het Vlaams Belang was. Het verwondert me dat hij geen kandidaat was op de VLD of SP.A-lijst bij de afgelopen verkiezingen
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2007, 21:24   #145
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Ik werk er 16 jaar ,is iets langer dan een kwartier ,niet ?
Oud 2 oktober 2007, 21:24   #146
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dagelijks is er dokter conseltatie , is er 3x eten (moet wel wakker zijn ,geen bediening op bed) ondergoed wordt op regelmatige tijdstippen vernieuwd,(anders ziektes ) dagelijkse wandelingen, fitness, speelzaal ,tv kijken met een vers tasje koffie en koekje ,komaaaaaan stop die onzin , u kijkt teveel film.
Dan nog maar te zwijgen van de sociale assistenten enz die de benen vanonder hun lijf lopen voor de daders ,slachtoffers daaraantegen?....

Stop nu toch eens met uw leugens, er zijn hier een paar mensen die er hebben gezeten. Die vertellen een ander verhaal dan u. U hebt nooit in de gevangenis gezeten anders zou u zo geen stomme leugens vertellen.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2007, 21:25   #147
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Distinctie, Raf...

Niet een 'tikkeltje' mediageil, die gast verkoopt zich in élk denkbare mediatieke zaak. Ga maar even rustig na.

Een goed 'pleiter' is in de eerste plaats een goed acteur; een goed jurist is iets heel anders. Vermassen staat niet als een briljant jurist geboekstaafd; dat heeft hij niet in zich. Hij kan zich vandaag zeer goed permitteren om z'n zaakjes zorgvuldig te selecteren; de hopeloze gevallen... daar begint meester Vermassen niet meer aan. En ik geef hem geen ongelijk.

Maar dat pastoorachtige; dat geprevel, die theorietjes 'met opgeslagen ogen'... Bekijk het journaal nog eens; meneer Vermassen heeft het alweer door hoor: 'gewelddadige computerspelletjes' etc... Ach man, als mens krijg ik het daar al koud van. Wat een aanstellerij! (en nee, dat hoort niet bij het beroep, niet bij de show... want de jury krijgt zoiets niet eens te zien)
Hou maar op met je aanstellerij. Het wordt nu wel pijnlijk.
Oud 2 oktober 2007, 21:25   #148
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik werk er 16 jaar ,is iets langer dan een kwartier ,niet ?
Nu begrijp ik waarom u te pas en te onpas leugens roept. U profiteert van de hele zaak, u bent mee schuldig.

Verschaeve
Oud 2 oktober 2007, 21:26   #150
Den Ardennees

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Je moet dringend eens op bezoek gaan in een gevangenis, voor je zoveel onzin uitkraamt. Wedden dat ge het geen kwartier volhoudt.
gaat gij eens op bezoek in de gevangenis van Tongeren, ik ben er al geweest en kan mij ergere plaatsen voorstellen hoor!

Tegenwoordig mag dat uitschot zelfs hun lief/vrouw ontvangen om er seks mee te hebben. Doe maar alsof ge thuis zijt hoor!
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2007, 21:27   #151
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij kan veel beweren
niet dan hey ,
Oud 2 oktober 2007, 21:27   #152
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
gaat gij eens op bezoek in de gevangenis van Tongeren, ik ben er al geweest en kan mij ergere plaatsen voorstellen hoor!

Tegenwoordig mag dat uitschot zelfs hun lief/vrouw ontvangen om er seks mee te hebben. Doe maar alsof ge thuis zijt hoor!
IDD
Oud 2 oktober 2007, 21:28   #153
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Vermassen was ook één van die idioten die het nodig vond om direct na de moorden te gaan roepen dat dit de schuld van het Vlaams Belang was. Het verwondert me dat hij geen kandidaat was op de VLD of SP.A-lijst bij de afgelopen verkiezingen
Dat heeft hij nooit beweerd. Wel dat die partij een zekere verantwoordelijkheid draagt, door hun racistische ingesteldheid.
Oud 2 oktober 2007, 21:28   #154
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij kan veel beweren
jawel Piet, u en ik, links en rechts, samen tegen het grote onrecht!

Verschaeve
Oud 2 oktober 2007, 21:31   #155
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu begrijp ik waarom u te pas en te onpas leugens roept. U profiteert van de hele zaak, u bent mee schuldig.
mee schuldig ,aan wat?
Oud 2 oktober 2007, 21:32   #156
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Liegen, die liegt wel niet.
3 maanden tandpijn heb ik wel niet meegemaakt, maar ik weet wel dat je toch minstens een week mocht wachten...in het beste geval.
En ik heb er toch een geweten die 6 maand zonder tanden heeft gelopen alvorens hij andere kon krijgen.
En de dokter die bekijkt iedereen als een leugenaar. Alle ziektes die je hier kan krijgen die bestaan daar niet meer. Het kan ook zijn dat ze buiten de gevangenis veel ziekten krijgen die niet bestaan natuurlijk.
Oh ja, als je ver doodvalt zullen ze u wel eens verplaatsen of wat beter bekijken.
Fitnes, ja die zaal is er..op slot. Ik ga niet zeggen overal en altijd maar het zal niet veel schelen. En trouwens wat je daar gaan doen er staat zo goed als niks in.
Speelzaal? Ja welke?
Tv zaal, ja dat kan. s'avonds een uurtje of 2 of zo.
Sociale assistenten...die doen niks.

De mensen veel blaaskens wijsmaken ja.
Oud 2 oktober 2007, 21:34   #157
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
3 maanden tandpijn heb ik wel niet meegemaakt, maar ik weet wel dat je toch minstens een week mocht wachten...in het beste geval.
En ik heb er toch een geweten die 6 maand zonder tanden heeft gelopen alvorens hij andere kon krijgen.
En de dokter die bekijkt iedereen als een leugenaar. Alle ziektes die je hier kan krijgen die bestaan daar niet meer. Het kan ook zijn dat ze buiten de gevangenis veel ziekten krijgen die niet bestaan natuurlijk.
Oh ja, als je ver doodvalt zullen ze u wel eens verplaatsen of wat beter bekijken.
Fitnes, ja die zaal is er..op slot. Ik ga niet zeggen overal en altijd maar het zal niet veel schelen. En trouwens wat je daar gaan doen er staat zo goed als niks in.
Speelzaal? Ja welke?

Ik weet niet in welk jaar jij op visite geweest bent, maar tv zaal das al heel lang gedaan zenne ze hebben tv op cel nu ......
Oud 2 oktober 2007, 21:37   #158
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Speelzaal? Ja welke?

ja ja , en de beambten lopen steeds zat , en er loopt ook nog nen beul met zwarte kap .....
Oud 2 oktober 2007, 21:37   #159
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet niet in welk jaar jij op visite geweest bent, maar tv zaal das al heel lang gedaan zenne
Dat is waar, want er was niets aan verdiend.

Citaat:
ze hebben tv op cel nu ......
Als ze geld hebben wil u zeggen zeker, want geen geld = geen TV.

Verschaeve
Oud 2 oktober 2007, 21:37   #160
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
jawel Piet, u en ik, links en rechts, samen tegen het grote onrecht!
Ik weet ondertussen ook wel dat veel gevangenissen (vooral Vorst en StGillis, en dat zijn dan nog arresthuizen ipv gevangenissen) mensonwaardig zijn. Leuven en Lantin schijnen ook nog redelijk mee te vallen.
Wat mij betreft mag, wat zeg ik, moet een gevangenis ultra modern zijn met al het mogelijke comfort. De straf is vrijheidsberoving, geen verblijf in een beestenkooi. Als je wilt dat een gevangene er beter uitkomt dan dat toen hij er in ging, heb je er alle belang bij hen zo goed mogelijk te behandelen als je geen "tijdbommen" wilt kweken. Je bereid niemand goed voor tot re-integratie in de maatschappij als je hen met vijf opsluit in een kooi van 4 op 3m, waar maar één toilet is.

Laatst gewijzigd door Pietje : 2 oktober 2007 om 21:38.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be