Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 december 2007, 18:28   #141
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

.

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 10 december 2007 om 18:28.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 18:37   #142
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer Bekijk bericht
ff Een echt gebeurt verhaaltje;

Een autobandenfirma stookte bij ons in de buurt bijna wekelijks hun gebruikte banden op. Een rookpluim van een paar honderd meter hoog, tja het was voor de millieuwetgeving en wij waren het gewoon. Op een dag weer zo een roopluim aan de hemel en iedereen zei:" Verv.... is weer aant stoken". Wat bleek 's anderendaags, er was daar in de buurt een huis afgebrand, en niemand was gaan zien ofzo iedereen dacht dat het de bandenfirma was.

Dat huis is tot op de grond afgebrand omdat we het gewoon waren dat er rook was, 500 keer was het de bandenfirma en 1 keer dat huis, betekend dat nu dat de bandenfirma nooit hun banden heeft opgestookt daar ?

Omdat het geen moslim was betekend dat nu dat die andere aanslagen oo geen moslims waren? Of volg ik uw redenering niet Goed?

Is het zo fout van ons om te denken dat de bandenfirma weer aant stoken was?

totaal naast de kwestie.

Ik beweer niet dat reactionaire islamisten brave mensen zijn. zij zijn inderdaad verantwoordelijk voor heel wat bomaanslagen en moeten hiervoor veroordeeld worden.

Ik had al eens gezegd dat ik het absoluut normaal zou vinden als bv. in Irak een bom ontplofte en iemand zonder enig bewijs meteen in de richting van Al Qaida zou wijzen. Dat zou logisch zijn.

Echter, een parijse advocatenkantoor is geen politiepost in Bagdad. snap je die nuance niet?

Als in een parijse advocatenkantoor een bom ontploft, dan kunnen eventueel moslims erachter zitten (link met rellende jongeren en Sarkozy), maar evengoed had het één of ander arbeider of linkse groep kunnen zijn (link met de stakingen van voorbije weken). Achteraf gezien was het geen van beide en bleek het om totaal iets anders te gaan, slechts een persoonlijk geschil tussen 2 mensen. Niks geen sociale kwestie of maatschappelijke problemen of internationale politieke kwestie.

Zie je, als in bagdad een bom ontploft is het normaal in een bepaalde richting te denken, maar niet als een bom ontploft in een parijse kantoortje. Dan moet je voorzichtiger zijn en alle opties openhouden. dus gewoon voorzichtig zijn.

Maar het probleem van pollycorrect is dat ze die onderscheid tussen de straten van bagdad en straten van parijs niet maakt. Dat is FOUT FOUT FOUT (kan ik het nog meer onderstrepen?).

In feite zegt ze zelf dat ze die onderscheid niet maakt: ze noemt de Europese steden evengoed 'bezet gebied'. Voor haar zijn Brussel, Parijs... net hetzelfde als Bagdad. Net omdat ze zo dacht, heeft ze zich vergist.

het probleem ligt in haar kop en niet in de straten: zij denkt dat islamistische bendes de plak zwaaien in de straten van Parijs of Brussel. De realiteit is echter anders.
Oud 10 december 2007, 18:46   #143
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Natuurlijk styllo, wie een normaal gesprek probeert te voeren is een burgertrut! Nou, als jij moet staan voor enige kunst in het voeren van een debat zijn we inderdaad nog ver van huis!
Ik vind je houding agressief en onbeschoft, blijkbaar kun je slecht argumenteren maar wil je vooral heibel en het grote gelijk, helaas jongetje( je bent waarschijnlijk nog jong anders zou er al ergens manieren hebben geleerd) zo zit de wereld niet in elkaar!
Weet je wat?
Laten we het nog eens proberen als je volwassen genoeg bent om een gesprek of debat te voeren, blijkbaar heb je nogal moeite met vrouwen die een andere mening dan de jouwe hebben?
jij probeert geen normaal gesprek te voeren. Je probeert de vooroordelen van pollycorrect goed te praten. In feite deel jij dezelfde vooroordelen met haar.

Wat probeer je te bereiken? Dat ik ga zeggen dat de beweegredenen van pollycorrect om deze topic te openen, juist en gegrond waren?

niks van!!!

pollycorrect heeft fout gehandeld, en ze is daarom ook meteen door de mand gevallen: zij had gehoopt dat het moslims waren, dan zou ze de moslims kunnen bashen, maar dat bleek dus zo niet te zijn. Jij en die andere elio di supo ( ) zouden eigenlijk pollycorrect moeten veroordelen in plaats van "begrip tonen", "contructief zijn", "dialoog voeren". Typisch burgerlijk om rond te pot te blijven zeiken ipv iets bij naam te noemen en radicaal komaf te maken met een probleem.

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 10 december 2007 om 18:46.
Oud 10 december 2007, 18:53   #144
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Styllo jou attitude is ook niet bepaald om over naar huis te schrijven he?
Dus wat kom jij hier anderen eigenlijk de les lezen???
ik kom hier niemand de les spellen.

Ik kom hier de speelruimte van racisten en xenofoben verengen.

maar jij hebt precies problemen hiermee?

Ben eigenlijk niet verbaasd. De geschiedenis heeft wel aangetoond hoe de kiemen van het fachisme eigenlijk verborgen zitten in de kleinburgerlijke ziel.

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 10 december 2007 om 18:54.
Oud 10 december 2007, 19:07   #145
styllo_ben
Minister-President

Standaard

jullie zullen ook opgemerkt hebben dat ik terug pollycorrect gebruik ipv pollywrong.

Dat doe ik omdat de mods mij hierop "aangesproken" hebben. (ik moet wel zeggen dat de mods maffiapraktijken op na houden, alleen nog de kogel door mijn rechtervoet ontbrak eraan).

Anyway, mijn punt was dat hoe zielig en kleinburgerlijk pollycorrect wel niet is omdat ze is gaan klagen bij de mods omdat ik haar naam vervormde.
Oud 10 december 2007, 19:09   #146
styllo_ben
Minister-President

Standaard

ze klaagde dat ik haar stalkte

???

Ik heb haar alleen maar weerwoord gegeven in deze topic. In andere topics ben ik haar niet eens tegengehouden.

wat wilt die nu? dat ik ook niet meer zou posten in deze topic.
Oud 10 december 2007, 19:12   #147
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
Edina: Ja GOH wat dom zeg van mij, het was dit keer misschien geen moslim terreur.
DEZE KEER niet? Heoveel moslimterreur is er zo recent al in Europa geweest? En hoeveel andere terreur?
Citaat:
GOOOOOOH wat schaam ik me dat ik die lieverds voor niks te kakken heb gezet en dat je meteen met je rol goedkope wc papier aan bent komen rennen!

GOH wat is Polly ge-ge-neerd zeg!! Kijk, hier:
Doe vooral geen moeite! Ik ken je al langer dan vandaag.
Je leert niet bij uit je fouten en zal dat nooit doen.
En ondertussen zet je jezelf keer op keer te kijk.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 19:15   #148
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist omdat ik veel met moslims omga heb ik geen vooroordelen, wat me ook niet in de weg staat om ergens een oordeel over te hebben, twee verschillende zaken lijkt me.
Je bewijst hier nochtans dagelijks op het forum het tegendeel, beste Alice.
Het feit alleen al dat je Polly hier meent te moeten komen verdedigen, spreekt boekdelen.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 20:15   #149
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Je bewijst hier nochtans dagelijks op het forum het tegendeel, beste Alice.
Het feit alleen al dat je Polly hier meent te moeten komen verdedigen, spreekt boekdelen.
Wat daar gebeurt, kan ook hier gebeuren als we niet opassen:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=99206
Oud 10 december 2007, 20:25   #150
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Wat daar gebeurt, kan ook hier gebeuren als we niet opassen:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=99206
Denk je dus dat de USA ons hier gaan platbombarderen om sjiïeten aan de macht te brengen?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2007, 20:40   #151
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Denk je dus dat de USA ons hier gaan platbombarderen om sjiïeten aan de macht te brengen?
Ik één keer getuige geweest van een massale slachting van schapen in een vrachtwagen langs de openbare weg.
Dat soort achterlijke gewoontes, daar heb ik het dus over.
Oud 11 december 2007, 03:39   #152
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
ze klaagde dat ik haar stalkte

???

Ik heb haar alleen maar weerwoord gegeven in deze topic. In andere topics ben ik haar niet eens tegengehouden.

wat wilt die nu? dat ik ook niet meer zou posten in deze topic.
ik bedoel natuurlijk 'tegengekomen'
Oud 11 december 2007, 10:15   #153
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik één keer getuige geweest van een massale slachting van schapen in een vrachtwagen langs de openbare weg.
als er iets is waarover je de moslims niet mee mag/kunt bashen, zijn dieren
Ok, de moslims kelen hun dieren. Wij doen dat niet. We schieten met een pistool door hun kop, of geven ze electrische schokken.

Jij eet ook vlees, en daarvoor zijn evengoed dieren voor moeten dood gemaakt worden.

Ons geindustrialiseerde, machinale systeem heeft er alleen maar voor gezorgd dat vleesproductie (ja, productie, tot deze niveau is ons omgaan met dieren verlaagd!) gebeurt achter gesloten deuren, ver van alle zicht. De gevoelige mensen zouden weleens geschokeerd kunnen geraken. Maar hun hamburgers moeten ze nog wel hebben, daar stappen ze niet van af.

Bovendien sterven in Europa miljoenen en miljoenen dieren alleen al tijdens het transport. Er is hier ooit een topic hierover geopend met videobeelden. Ga maar eens zien hoe gruwelijk die beelden zijn, alleen maar om ervoor te zorgen dat de "grondstoffen" de fabrieken waar vlees "geproduceerd" wordt, kunnen bereiken.

Trouwens, nu ga je effe ervan uit dat westerlingen geen dieren meer thuis slachten op de manier zoals opa dat 40 jaar terug ook deed. Het is wel gemakkelijk om vertekkende van deze aanname anderen te bekritiseren omdat zij nog wel thuis slachten. Alleen, ben jij wel zeker dat niet-moslims absoluut niet meer thuis slachten? Klopt die aanname wel?

Toevallig spek gegeten deze morgen?

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 11 december 2007 om 10:16.
Oud 11 december 2007, 10:21   #154
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Begrijp ik dit goed, dat je de moord op 40 vrouwen vergelijkt met een massale slachting van schapen???? Dit gaat mn petje te boven.

Ook zeker niet uit het oog verliezen wanneer dat al het geweld in Basra begonnen is en hoe het ervoor was
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2007, 10:23   #155
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
DEZE KEER niet? Heoveel moslimterreur is er zo recent al in Europa geweest? En hoeveel andere terreur?

Heb ik me ook al vaak afgevraagd, mja, "nine-eleven" heeft de mensen blijkbaar lekker paranoia gemaakt.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 december 2007, 21:52   #156
styllo_ben
Minister-President

Standaard

hoe erg is dat niet, buitengekegeld worden uit de topic die jezelf geopend hebt.

Niet? Pollycorrect?

Oud 11 december 2007, 21:54   #157
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Oud 13 december 2007, 19:01   #158
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
k zie gewoon de verschijnselen van vandaag als één geheel, en ga dat niet meer lopen analyseren zoals excuus-vrt dat probeert met prietpraat over subsidies van buurthuizen zijn naar beneden dus de jongeren vervelen zich en gaan dan anderen plagen. Er zit eenzeker patroon in al het gedoe in de wereld en het zou me verbazen als ook deze moordende aanslag niet zou kaderen in een bepaalde teneur die ik - slechts nog lichtjes overdrijvend - "Europa is Bezet Gebied" noem.

Van mij krijg je 100% gelijk
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2007, 00:58   #159
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben Bekijk bericht
hoe erg is dat niet, buitengekegeld worden uit de topic die jezelf geopend hebt.

Niet? Pollycorrect?

Nog altijd in je manische fase? Weet je wat een grappig idee is? Dat Polly C de verpleegster is die je straks je spuitje moet toedienen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2007, 01:01   #160
styllo_ben
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Nog altijd in je manische fase? Weet je wat een grappig idee is? Dat Polly C de verpleegster is die je straks je spuitje moet toedienen.
tuurlijk

en op mijn voorhoofd staat in koeieletters dat ik styllo_ben ben.

maar geef toe, pollycorrect is gewoon uit zijn eigen topic weg beargumenteerd. zij komt niet eens om zich te verdedigen.

Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be