![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Europees Commissaris
|
![]() De wet is door de ministerraad gepasseerd, maar dat betekent nog niet dat zij daarom zelf Sjaron wilden aanklagen, of zelfs maar die mogelijkheid specifiek op het oog hadden.
![]() |
![]() |
#142 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat komt zeker in het nieuwe groene boekje. Er was al "de puinhopen van paars" bij onze noorderburen. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 18 december 2007 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
#143 |
Europees Commissaris
|
![]() @ svenforum
Je debiteert hier het hele Belgicistische arsenaal aan clichés en instinkers ivm de Vlaamse kiezer, zijn wil, het kartel en Leterme. Het is allemaal de fout van de stoute Vlaamse kiezer, zoiets. Ik ga daar niet op ingaan, het zou waarde verlenen aan de spin-tsunami van de voorbije zes maanden. Spin is propaganda, en heeft geen enkele politieke waarde. Afgezien daarvan stel ik vast dat het kartel en Leterme op een half jaar tijd het geestelijke landschap in België compleet veranderd hebben. Iedereen is er zich nu van bewust dat er een ingrijpende confederalisering moet komen en dat is niet meer terug te draaien. Ik ben ruim tevreden met die prestatie. |
![]() |
![]() |
#144 | ||||||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Trouwens, dit is geen communautair punt a la staatshervorming, dus geen argument. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Draai het om. Loop eens over straat en stel een willekeurig aantal mensen de volgende vraag: "Wat is er verkeerd met Brussel-Halle-Vilvoorde?" Ik voorspel je hun antwoorden: "Ja, ze moeten dat splitsen hé. maar waarom? Geen flauw idee." Citaat:
Je kunt niet verwachten dat het probleem in een knip opgelost is, maar je mag er het land ook niet voor lamleggen, hetgeen men nu wel doet. De eis dat de staatshervorming in kannen en kruiken moest zijn alvorens in een regering gestapt werd, is dus een strategische blunder van de CD&V-N.VA. Of een enorm strategische zet, want men blijft in de actualiteit en ze worden de redder des vlaanderenlands. Hoe het ook zij, die eis zorgt voor het lamleggen van het land, terwijl we nu net een regering nodig hebben!
"Free your mind and the rest will follow, Be color blind, don't be so shallow" - En Vogue, Free Your Mind " The serpent is crawling inside of your ear, He says you must vote for what you want to hear! Don't matter what's wrong as long as you're alright! So pull yourself stupid, rob yourself blind!" - Iron Maiden, Be Quick Or Be Dead |
||||||
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Jawel, uitkleden van de belgische staat en haar onmaakbare federale regeringen. Niemand mist de federale regering uitgezonderd het canaille dat er aan moet verdienen. Wij missen slagkracht van de vlaamse regering.
![]() |
#146 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Ik richt mij niet op de kiezer, zij hebben een duidelijk mandaat gegeven. Ik richt mij op de aanpak van de politici, in dit geval Leterme, bvb. de staatshervorming laten wachten bij onderhandelingen, en de eis dat dit vooraf onderhandeld moest worden, terwijl voor een grote staatshervorming hier meer dan 6 maanden voor nodig zijn, etc. Citaat:
Dit was het voor mij niet waard.
"Free your mind and the rest will follow, Be color blind, don't be so shallow" - En Vogue, Free Your Mind " The serpent is crawling inside of your ear, He says you must vote for what you want to hear! Don't matter what's wrong as long as you're alright! So pull yourself stupid, rob yourself blind!" - Iron Maiden, Be Quick Or Be Dead |
||
![]() |
![]() |
#147 |
Burger
|
![]() sorry dubbel gepost
"Free your mind and the rest will follow, Be color blind, don't be so shallow" - En Vogue, Free Your Mind " The serpent is crawling inside of your ear, He says you must vote for what you want to hear! Don't matter what's wrong as long as you're alright! So pull yourself stupid, rob yourself blind!" - Iron Maiden, Be Quick Or Be Dead Laatst gewijzigd door svenforum : 18 december 2007 om 17:32. |
![]() |
![]() |
#148 |
Burger
|
![]() sorry, dubbel gepost
"Free your mind and the rest will follow, Be color blind, don't be so shallow" - En Vogue, Free Your Mind " The serpent is crawling inside of your ear, He says you must vote for what you want to hear! Don't matter what's wrong as long as you're alright! So pull yourself stupid, rob yourself blind!" - Iron Maiden, Be Quick Or Be Dead Laatst gewijzigd door svenforum : 18 december 2007 om 17:25. |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() mij wel. En nog veel meer ook.
|
![]() |
![]() |
#150 |
Europees Commissaris
|
![]() --
Laatst gewijzigd door Kortaf : 18 december 2007 om 18:25. |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ja, de non-communicatie van het kartel was voor mij ook een grote bron van frustratie. Citaat:
Laatst gewijzigd door Kortaf : 18 december 2007 om 18:01. |
||
![]() |
![]() |
#152 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik kan er nog steeds niet wat Leterme bezielt om te gaan kruipen voor Verhofstadt, waarom hij wilt dat Verhofstadt slaagt, waar hij niet in geslaagd is een regering te vormen, dat hij zelfs moest er een staatshervorming komen, met die pluimen wegloopt ? Ofwel is er een pak geld aangeboden achter de schermen ofwel is Leterme echt dom ? Geef mij één goede reden waarom Leterme zijn politieke vijand Verhofstadt moet helpen ? Laat ons hopen dat Gerolf Annemans tijdens de kamerzitting alle registers bovenhaalt tegen deze schandalige gang van zaken. |
|
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#154 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Daarom dat de Vlamingen, als ze niet langer de geest, maar louter nog de letter van de blokkeringswetten wilen volgen, perfect alle grendels kunnen omzeilen.
|
![]() |
![]() |
#155 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft dit dan te betekenen? Waarom krijgt Laurent 11 miljoen? ![]() Laurent zelf vindt dat hij véél doet voor het land. Eerder liet hij protest horen omdat hij het enige lid van de koninklijke familie was dat géén dotatie ontving. "En ik werk er toch hard voor. Vele mensen denken dat ik niets uitvoer, maar ik heb een drukke agenda. Ik werk zeven dagen op de zeven. Een prins heeft geen recht op vakantie!" fulmineerde hij onlangs publiekelijk. "Ik ben het eerste lid van de koninklijke familie dat eigen, concrete initiatieven voor de gemeenschap ontwikkelde. Helaas bericht de pers daar bitter weinig over." |
|
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Verhofstadt III bijna rond
Citaat:
Verafstoot geeft dus niet op, allee this ne taaie oude rakker ik had dat echt niet verwacht van hem. het is zeker mijn keuze niet maar hij stijgt toch in mijn top 10 |
|
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Van niets.
Citaat:
Toont u mij eens aan in welk buitenland België of Vlaanderen een slecht imago heeft? Áls het al een slecht imago heeft is dat niet in de afgelopen zes maanden ontstaan. Maar troost u, de wereld heeft u nog steeds even lief als vroeger. Veel mensen verkiezen korte termijn bevrediging boven zelfrespect. Andere mensen daarentegen niet. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 19 december 2007 om 01:39. |
|
![]() |