![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17461 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Je hebt de kans al enkele keren gehad om je stijfkoppigheid daaromtrent wat te versoepelen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=25459 Al vermoed ik dat het ook dit keer boter aan de galg is.
#17462 |
Banneling
|
![]() Weet ge waar ik zat van word ? Van goede tequila. Als ik tequila drink, met ik denken aan Gal Gadot, wat een topwijf. De joden die hebben toch alles voor mekaar he. Nu ik het vergeet, wist je dat de joden ook een wereldwijde samenzwering hebben ? Tegen Putin onder andere. Die russische vrouwen die trekken eigenlijk op niks, maar ze hebben daar wel zeer functionele wagens. Niks gelijk Elon Musk en zijn Tesla. A propos, electrische wagens, dat is ook een samenzwering om de garagist falliet te laten gaan.
|
![]() |
![]() |
#17463 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17465 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terloops.
Esperanza tekende de poll pro muilkorfwetten, maar heeft op dit eigenste forum niet gek lang geleden laten horen dat ze dit vandaag niet meer zou doen. Je kan Esperanza er toch moeilijk van verdenken dat ze iets met extreem rechts te maken heeft?
#17466 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag was: Geloof jij écht dat de makers van de muilkorfwetten dat deden met de bedoeling JOUW gevoelens en die van je grootmoeder te sparen?
![]() |
#17467 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De holocaust is een van die uitzonderingen. Vergeet niet dat de nazis in de naoorlogste periode van "ich habe es nicht gewustt" een soort collectieve verdediging hebben gemaakt. Als je daar een verhaal kon ophangen dat er in feite niks gebeurde (nota: de mens accepteert dat liever dan de gruweldaden die er werkelijk zijn gebeurd) kon je criminelen zich goed laten spreken, zelfs nadat ze hun straf hebben utigezeten. Er zijn in feite bijzonder veel goede redenen om zulke misdaden tegen de menselijkheid dwingend te erkennen. En in de huidige situatie waarin fake news en internetttrollen volop mensen blaasjes proberen wijs te maken, is het ook handig. De mens is onvoldoende kritisch. |
|
![]() |
![]() |
#17468 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17469 |
Banneling
|
![]() En knuppel, why care ?
Wat belangt het u aan ? |
![]() |
![]() |
#17470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net zo grappig als "Hoe noemt men een jood met een gasfles? Een doe-het-zelver.".
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#17471 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees De Purperen Muur, dan weet je why I care. Er zijn meerdere redenen waarom een censuurwet die op één enkele genocide betrekking heeft verdacht is.
In het parlement zitten mensen. Er zullen daar zeker mensen bij zijn die aan het leed van de overlevenden gedacht hebben, maar het zijn veel grotere belangen waar ze, misschien zonder het te weten, hun medewerking aan hebben verleend. Ik quote het eerste deel van de eerste post in De Purperen Muur om duidelijk te maken wat ik bedoel: Citaat:
![]() |
#17472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terloops Tavek, ik kan dezelfde vraag aan jou stellen: why care ? Wat belangt het jou aan ?
#17473 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind het bizar dat jij dat zomaar negeert... ![]()
![]() |
#17474 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zoveelste afleidingsmaneuver.
#17475 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut niet. Ik ben er zeker van dat Diego het met mij eens is.
Het is trouwens de enige logische uitleg. En ik kan het weten.
#17476 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17477 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die revisionistische zever komt toch altijd uit de hoek van "Wir haben es nicht gewusst" nazi collaborerende families om hun verleden wat op te schonen. Zielige bende nationalistische white supremacy sukkels.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 18 juli 2018 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
#17478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zegt meer over jezelf dan over de onnozelaars die zich aan negationisme bezondigen, onder andere ook over enkele gelijkenissen daarbij. Verder zever ik voorlopig niet mee over pro en contra ivm negationisme, in een draad over banmeldingen. Zelfs in draden die daar specifiek over gaan, wordt en werd al vaak alles tien keer herhaald. Dat mag, maar ik mag dat op een zeker ogenblik ook vervelend gaan vinden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#17479 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht trouwens dat de mods gevraagd hebben om het niet meer over negationisme te hebben omdat het problemen kan opleveren voor het forum. Ik tracht mij daar dan ook aan te houden.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 18 juli 2018 om 09:45. |
|
![]() |