Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 mei 2008, 19:45   #161
bruut geweld
Minister-President

bruut geweld's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Ik zie geen staatsdocument, .
jij WIL dat niet zien. Zoals je wel meer zaken niet wil zien. Maar toch staat het er, mét officiele bronvermelding zoals het volgens de thesisregels betaamt

Citaat:
zelfs geen link naar een staatsdocument,
je bent echt nog een studentje dat niet beter weet he..
Denk je nu echt dat alle dergelijke oude staatsdocumenten zomaar online staan?
Doe je opzoekwerk ZELF.

Citaat:
Zoals jij het doet kan ik het ook:
Nee, want jij VERZINT zaken , ik gebruik officiele staatsdocumenten, dat jij ze niet kan "googelen" is hoegenaamd geen ontkrachting ervan.

Citaat:
Ottoman census 1844, Harrell 1974. En geloof me, als zelfs Cambridge dit als bron noemt zal het heus wel kloppen.
je verzinsels slaan nergens op, dit is geen staatsdocument en het mijne wel.
wat heeft Cambridge er trouwens mee te maken...

Citaat:
Och jee, we beginnen weer met trucjes. We hadden het daar over Jeruzalem en omstreken, BG, niet over heel Palestina.
Dat uitverkoren egootje kan het toch niet laten he. je oorspronkelijke stelling was deze :

Citaat:
Citaat:
Weet je, je mag van mij rustig een verhaal houden over de eventuele slechte daden van de staat Israel, maar ontkennen dat er altijd Joden hebben gewoond en dat ze zelfs al voor het Zionisme de grootste bevolkingsgroep waren, op sommige tijdstippen zelfs de meerderheid, is er flink over
Zoals ik reeds zegde; dat is dus GELOGEN.

Citaat:
Mijn stelling is deze:
En geef daar nu eens antwoord op
Die bevelen toch altijd van die uitverkorenen he.... Zal in hun aard zitten.
Wat "sommigen" beweren interesseert me trouwens niet, zionisten en hun leugens dan weer wel
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
bruut geweld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 19:48   #162
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Een aanhanger van Aristoteles zou er zelfs aan durven toevoegen: wat onwaar is, is niet waar. In niet-Aristotelische logica's zijn nog twee bijkomende mogelijkheden, nl. "waar én onwaar" en "noch waar, noch onwaar".

Niemand ontkent dat er Joden in het gebied woonden vóór 1948. Het is echter zo dat zij in 1948 slechts 7% van het onroerend goed bezaten, en slechts 33% van de bevolking uitmaakten. Het verdelingsplan van de imperialistische grootmachten kende 55% van het grondgebied toe aan Israël, 80% van de landbouwgrond en 40% van de industrie en dit zonder enige compensatie voor de Palestijnen. 405.000 Palestijnen zouden op die manier onder Israëlische bezetting moeten leven, of zelfs verdreven worden.

Toen de Palestijnen zich hiertegen probeerden te verzetten, heeft Israël nog meer gebied ingenomen, en nog meer mensen verdreven. Sindsdien werd elk Palestijns verzet als terrorisme gecriminaliseerd en als alibi gebruikt voor nog meer moorden en nog meer bezetting. Eenzelfde moorddadige politiek werd toegepast in Libanon.

Vóór de stichting van Israël was de Joodse cultuur bloeiend in de regio. Daarna heeft Israël een virulente campagne opgestart om alle Joden uit de regio naar Israël te halen. Deze Joden werden overigens door de heersende Israëlische klasse, met al haar imperialistische vooroordelen en superioriteitsgevoelens t.o.v. het Midden-Oosten, als tweederangsburgers behandeld.

Na de val van het Ottomaanse Rijk streek het Britse en Franse imperialisme in de regio neer, met alle gevolgen van dien.

Deze leugen is al lang ontmaskerd, en wel door Israëlische historici.

En heb je ook argumenten?
een zionist naar argumenten vragen is eigenlijk vragen om leugens....
MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2
Oud 12 mei 2008, 19:50   #163
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

- je wilt het niet zien
- je weet niet beter
- je verzint zaken
- je verzinsels slaan nergens op
- je uitverkoren egootje
- gelogen
- het zit in de aard van de uitverkorenen
- zionisten = leugens.

Hertog, daarmee heb je in a nutshell (sorry, pun intended), ALLE argumentatie van bruut geweld, waarmee hij/het zijn obsessie al zoveel jaren blijft voeden.

Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 12 mei 2008 om 19:54.
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 19:53   #164
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Yep het was te verwachten, polly gaat weer door het lint. niet de eerste keer trouwens. .

Zionisten en leugens, het blijven toch synoniemeN.
Oud 12 mei 2008, 19:54   #165
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PollyCorrect Bekijk bericht
benieuwd of je een eerlijk antwoord krijgt, Hertog. Want je weet nooit met die obsessionele obsédés..

Waarom probeert u probeer dingen die krom zijn recht te praten? De waarheid is gewoon dat de joden massaal zijn neergestreken in Palestina na WO II. Alhoewel vóór deze oorlog de migratie der joden reeds -zij het in mindere mate natuurlijk- op gang was gekomen. U kunt dit toch overal lezen. En tengevolge van de Holocaust, kwamen er drommen joden vanuit Europa naar Israel (een type voorbeeld is Exodus) om de Aretz Israel uit te bouwen. Al deze mensen moesten gehuisvest worden en gevoed worden (kibboetsim). Hoe meer joden er kwamen, hoe meer Palestijnen onder druk kwamen te staan en hoe meer land er werd ingepalmd. Dat de Palestijnen zich gingen verzetten was toch niet meer dan normaal. Waarom probeert u nu al deze dingen te ontkennen of te minimaliseren? Wat voor zin heeft dat nu.

Laatst gewijzigd door system : 12 mei 2008 om 19:55.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 19:56   #166
PollyCorrect

Standaard

ik trek nix recht of krom.

Ik word alleen doodmoe van die obsessie. Er gebeuren in de wereld - en ook hier zéér dichtbij huis - genoeg én ergere dingen.
Oud 12 mei 2008, 19:57   #167
system
Banneling

Standaard

Citaat:
ik trek nix recht of krom.

Ik word alleen doodmoe van die obsessie. Er gebeuren in de wereld - en ook hier zéér dichtbij huis - genoeg én ergere dingen.
Dan moet u in een andere draad over iets anders gaan discussiëren.
Oud 12 mei 2008, 20:21   #168
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruut geweld Bekijk bericht
jij WIL dat niet zien. Zoals je wel meer zaken niet wil zien. Maar toch staat het er, mét officiele bronvermelding zoals het volgens de thesisregels betaamt
Ja, dat zeg ik, dat stond er bij mij ook, maar ik zie nog steeds geen officieel document.

Citaat:
je bent echt nog een studentje dat niet beter weet he..
Denk je nu echt dat alle dergelijke oude staatsdocumenten zomaar online staan?
Doe je opzoekwerk ZELF.
O, je bedoelt dat je al Ottoman Census 1844 hebt opgezocht?

Citaat:
Nee, want jij VERZINT zaken , ik gebruik officiele staatsdocumenten, dat jij ze niet kan "googelen" is hoegenaamd geen ontkrachting ervan.
Zie boven.

Citaat:
je verzinsels slaan nergens op, dit is geen staatsdocument en het mijne wel.
wat heeft Cambridge er trouwens mee te maken...
Cambridge gebruikt de volkstelling van 1844 van het Ottomaanse Rijk ook als bron, met exact dezelfde cijfers als ik heb geplaatst.

Citaat:
Dat uitverkoren egootje kan het toch niet laten he. je oorspronkelijke stelling was deze :
Ik weet wat mijn oorspronkelijke stelling was, BG, daar heeft Kalikles zojuist op geantwoord.

Citaat:
Zoals ik reeds zegde; dat is dus GELOGEN.
Nee, zoals gewoonlijk begin je weer met trucjes als je het op argumenten niet kunt halen. De stelling is duidelijk en ik constateer dat je weigert er antwoord op te geven.

Citaat:
Die bevelen toch altijd van die uitverkorenen he.... Zal in hun aard zitten.
Wat "sommigen" beweren interesseert me trouwens niet, zionisten en hun leugens dan weer wel
Zie boven.
Zeg Bruut Geweld, ik zit hier op een discussieforum om argumenten uit te wisselen en ben zeer goed te overtuigen met degelijke bronnen. Dat gelul van jou zit ik niet op te wachten.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 20:35   #169
StevenNr1

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
women in uniforms with guns are HOT.

[...]
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 20:38   #170
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Zeg Bruut Geweld, ik zit hier op een discussieforum om argumenten uit te wisselen en ben zeer goed te overtuigen met degelijke bronnen..
nee, en dat heb je net aangetoond. Ik gebruik VN resoluties, internationaal recht en staatsdocumenten om mijn argumentatie te maken, jij zet daar enkel wat pro israel sites tegenover of iets dat "apparently" is.

Citaat:
Dat gelul van jou zit ik niet op te wachten
Nochtans zit je soms diep tot in de nacht te reageren .
wanneer jij WEER eens betrapt wordt op leugens, niet neutrale bronnen , verzinsels , achteraf stellingen wat veranderen en dergelijke mag jij dat gerust gelul noemen als dat in je egootje wat redt, het wordt er niet minder waar op.

Feit is en blijft dat de Palestijnen een bloeiende economie hadden voor de Zionstaat er kwam en dat de joden HOEGENAAMD niet de meerderheid waren.
Oud 12 mei 2008, 20:45   #171
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Dan moet u in een andere draad over iets anders gaan discussiëren.
Ach, ik kom af en toe een beetje voor evenwicht zorgen en heb maar één ding te zeggen eigenlijk.

Een waarheid als een koe: Israel bestaat, en daar moeten jullie het maar mee doen.

Dag! Nu laat ik jullie weer met rust, system. Die heerlijke argumentaties van het geweld kennen we ondertussen, ik heb ze hierboven even op een lijstje samengevat.

Veel plezier nog, en vooral zéér nuttig bezig zijn.
Oud 12 mei 2008, 20:45   #172
PollyCorrect

Standaard

Citaat:
- je wilt het niet zien
- je weet niet beter
- je verzint zaken
- je verzinsels slaan nergens op
- je uitverkoren egootje
- gelogen
- het zit in de aard van de uitverkorenen
- zionisten = leugens.

Hertog, daarmee heb je in a nutshell (sorry, pun intended), ALLE argumentatie van bruut geweld, waarmee hij/het zijn obsessie al zoveel jaren blijft voeden.

ook voor system nog even deze lijst. Dag!
Oud 12 mei 2008, 20:47   #173
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
.

. en ook hier zéér dichtbij huis - genoeg én ergere dingen.
juist, zo zijn er "uitverkorenen" die gedreigd hebben dit forum te doen laten sluiten; mods bedreigden, verzonnen dat ze werk en een gelukkig gezin hadden en zogezegd iemand van een zelfmoord hadden afgebracht terwijl ze eigenlijk heel alleen waren, aan de medicatie zaten enz enz...
dat is idd ziek en "erg".
Oud 12 mei 2008, 20:54   #174
bruut geweld
Minister-President

Standaard

Citaat:
Een waarheid als een koe: Israel bestaat, en daar moeten jullie het maar mee doen.

en de immer stijgende kritiek erop ook, hoezeer jullie ook je best doen om eraan te ontsnappen.

en zoals eerder gezegd, Zeventigste en Tachtigste verjaardag zullen nog wel gaan, nadien is de demografische component niet gunstig. geen ontsnappen aan.
Oud 12 mei 2008, 20:58   #175
system
Banneling

Standaard

Citaat:
ook voor system nog even deze lijst. Dag!
Heb ik nooit gezegd. Alhoewel er zeker verzinsels tussenzitten. En welke dat die zijn moeten proberen aan te tonen en met bewijzen staven. Vanwaar die verzinsels ook mogen komen.

Laatst gewijzigd door system : 12 mei 2008 om 21:01.
Oud 12 mei 2008, 22:28   #176
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
nee, en dat heb je net aangetoond. Ik gebruik VN resoluties, internationaal recht en staatsdocumenten om mijn argumentatie te maken, jij zet daar enkel wat pro israel sites tegenover of iets dat "apparently" is.
Nee, je gebruikt juist helemaal niets, noppes. Je zet onder je citaat dat het een officieel document is en verder geef je geen bronnen. Ik wil best geloven dat het waar is, het weerspreekt mijn argument namelijk niet, maar je kunt het nog steeds geen 'bronvermelding'' noemen.
Het officiele document van de Officiele Ottomaanse volkstelling van 1844 kan ik hier ook niet produceren maar weet wel dat alle bronnen eruit putten, waaronder wikipedia, Cambridge, Time en de site Israel-Palestina.org.

Citaat:
Nochtans zit je soms diep tot in de nacht te reageren .
Ja, heerlijk rustig.
Citaat:
wanneer jij WEER eens betrapt wordt op leugens, niet neutrale bronnen , verzinsels , achteraf stellingen wat veranderen en dergelijke mag jij dat gerust gelul noemen als dat in je egootje wat redt, het wordt er niet minder waar op.
Neen Bruutje, zo zijn we niet getrouwd. Het enige wat je totnogtoe hier hebt gepresenteerd is een verwijzing naar een verwijzing naar een document en zoals gewoonlijk weer wat aantijgingen die kant noch wal raken. Je reageert niet op de stelling, je reageert niet op argumenten en op het moment dat je zelf moet gaan nadenken reageer je weer ad hominem. Vooralsnog heeft Polly gelijk gekregen.

Citaat:
Feit is en blijft dat de Palestijnen een bloeiende economie hadden voor de Zionstaat er kwam en dat de joden HOEGENAAMD niet de meerderheid waren.
Zowel het eerste als het tweede heb ik nooit beweerd. Ga je nog meer beweringen tegenspreken die ik nooit heb gedaan?

Ik was hier in een serieuze discussie bezig met Kalikles, die overigens mijn oorspronkelijke stelling wél heeft begrepen en er ook als zodanig op heeft gereageerd. Het staat je vanzelfsprekend vrij om mee te doen maar ik heb geen zin in jouw spelletjes als je weer punten wilt scoren met persoonlijke aanvallen hoef je van mij geen reacties meer te verwachten.
Oud 12 mei 2008, 22:30   #177
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:

juist, zo zijn er "uitverkorenen" die gedreigd hebben dit forum te doen laten sluiten; mods bedreigden, verzonnen dat ze werk en een gelukkig gezin hadden en zogezegd iemand van een zelfmoord hadden afgebracht terwijl ze eigenlijk heel alleen waren, aan de medicatie zaten enz enz...
dat is idd ziek en "erg".
Bedoel je nu ''Morkhoven''?
Oud 12 mei 2008, 22:35   #178
Hertog van Gelre

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Waarom probeert u probeer dingen die krom zijn recht te praten? De waarheid is gewoon dat de joden massaal zijn neergestreken in Palestina na WO II. Alhoewel vóór deze oorlog de migratie der joden reeds -zij het in mindere mate natuurlijk- op gang was gekomen. U kunt dit toch overal lezen. En tengevolge van de Holocaust, kwamen er drommen joden vanuit Europa naar Israel (een type voorbeeld is Exodus) om de Aretz Israel uit te bouwen. Al deze mensen moesten gehuisvest worden en gevoed worden (kibboetsim). Hoe meer joden er kwamen, hoe meer Palestijnen onder druk kwamen te staan en hoe meer land er werd ingepalmd. Dat de Palestijnen zich gingen verzetten was toch niet meer dan normaal. Waarom probeert u nu al deze dingen te ontkennen of te minimaliseren? Wat voor zin heeft dat nu.
Beste system,
Het gaat me juist niet om de periode na WO2 maar die ervoor. Uit eerdere discussies weet je dat ik vind dat Sharon niet deugde, dat het nederzettingenbeleid niet deugt en dat naar mijn mening een twee-staten oplossing het beste is. Maar daar gaat het me niet om.

Ik vraag me af waarom men vindt dat ieder volk na het einde van het ottomaanse recht had op een eigen staat behalve het Joodse, terwijl het toch eeuwenlang een substantieel onderdeel van de populatie heeft uitgemaakt.
Oud 12 mei 2008, 22:59   #179
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach, ik kom af en toe een beetje voor evenwicht zorgen en heb maar één ding te zeggen eigenlijk.

En dan heb ik een andere waarheid als een koe: Hezbollah en Hamas bestaan, en daar moeten jullie het maar mee doen!
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2008, 22:59   #180
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en de immer stijgende kritiek erop ook, hoezeer jullie ook je best doen om eraan te ontsnappen.

en zoals eerder gezegd, Zeventigste en Tachtigste verjaardag zullen nog wel gaan, nadien is de demografische component niet gunstig. geen ontsnappen aan.

De joden zijn meer dan welkom in de VS moest het zover komen. Ik hoop alleszins dat jullie in Europa door dezelfde demografische component heel veel problemen zullen krijgen met jullie islamitische medeburgers. Hopelijk worden uw dochters of kleindochters ooit verplicht om in hoofddoek te lopen.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be