![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Parlementslid
|
![]() waarom gaan Mohamed (4) en Achmed (3) El Haddioui naar de kleuterschool van Sint-Agnes ??????
rare jongens die moslims....... sturen hun kleine kindertjes naar een school vol "christen-honden"......... en dan maar klagen ! ![]()
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() Ik hoop dat je je conclusie niet serieus meent...
Laatst gewijzigd door filosoof : 22 juni 2008 om 02:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Minister
|
![]() Wat ik mis in deze discussie is ook maar één poging tot een minimum aan begrip voor die kleuterjuf. Wie in het onderwijs gestaan heeft weet "wat er op de markt" is en dan heb ik het niet alleen over allochtonen. In alle leeftijdsklassen zijn er klanten die het bloed van onder je nagels kunnen uithalen en moet je alles uit de kast halen om de andere leerlingen te beschermen tegen die medeleerlingen. En als je dan niet kan terugvallen op een directie die achter jou staat dan ben je de klos. Ik heb méér dan 30 jaar ervaring in die materie...
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zouden ouders de opvoeding van hun nagegeslacht dan zo laks aanpakken? En dan nog verwachten dat "de school" hun koters opvoed. Volgens mij zijn verschillende redenen Ouders durven hun kinderen niet meer opvoeden, stel dat 1 of andere geitenwollesokpsycholoog van mening is dat de opvoedmethodiek slecht is en dat de ouders eigenlijk hun kleine mishandelen. Dus laten die ouders de opvoeding van hun nageslacht over "bekwame, opgeleide mensen". Luiheid is ook een goeie. Wel de lusten, niet de lasten. Andere regels... dat mag U eens duidelijker maken Groentje-18.
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er zijn die zich geroepen voelen om met soort ingevoerde aanwinsten ganse dagen te werken en last te hebben, dan moeten ze zich vooral niet inhouden, er zullen meer en meer leerkrachten kleuter - lager - middelbaar te kort zijn met de jaren en over één van de redenen moeten we geen tekening maken! Onlangs nog in de krant: Brusselse jonge leerkrachten houden het meestal geen vijf jaar uit! Ook daar kan men zich druk maken over Mohammed en consoorten die een stamp onder hun gat krijgt van een "racist" en vooral niet te diep ingaan op het waarom en de problemen die diegenen hebben die er dagelijks mee opgezadeld zitten... Dat men zich maar verder wat druk maakt over de dagelijkse fratsen van het soort waar we weer over bezig zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk beginnen de multiculzeikers van gewoonte niet aan het inrichten van een "mars voor de rechten van het allochtone kind" of zo... Waar bij ik niet bedoel dat een kleuter opsluiten in een kast met gevaarlijke spullen het beste is dat je kunt bedenken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die juf moest iets aanvangen met die lieve kleine, want ze heeft ook nog een hoop andere kleuters waarvoor ze verantwoordelijk is, voor moet zorgen, iets moet aanleren. In de kast opsluiten is niet het eerste dat je zou voorstellen, maar over welke andere middelen beschikte ze? Of vooral :niet? Laatst gewijzigd door andev : 22 juni 2008 om 09:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 4 procent van ons BNP gaat naar de Walen. Dat is vijfentwintig keer minder dan wat naar onze werkngevers en hun aandeelhouders gaat van onze wedde.
maar de zwartzakjes zien een vier als heilig 4 procent van onze bevoling is gelovig islamiet (of iets minder): dat is reden voor het VB om haar leiders domme liedjes te laten zingen over moskeeën en hen te laten razen over de inval van de Islam, de bezetting en andere flauwiteiten. De enige gevaarlijke en bewapenden blijken dan weer "vlaamse witten" te zijn die op makkakken jacht gaan in Antwerpen, 4 jarigen blijken nu de voorhoede te zijn van de gevaarlijke vreemdelingen, terwijl men vergoelijkend doet over allerlei voetball hooligans, "b+h"-"zangers" en die vrolijk laat verdergaan. Laatst gewijzigd door ericferemans : 22 juni 2008 om 09:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik denk hierbij aan een ander voorval waarbij de juf een kleine (ook van allochtone afkomst maar geen marokkaantje voor zover ik me herinner) met een sjaal op zijn stoeltje had vastgebonden; Even groot misbaar. Maar dat blijkt een wel toegestane vorm van reprimande te zijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister
|
![]() Genoeg om iedere Vlaming een onbezorgde oude dag te verzekeren.
Citaat:
Dat zijn ze altijd geweest. Alle terroristen zijn vier jaar geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"gesloten centrum voor moeilijke kinderen..."
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() wat zever ik lees hier allemaal
volwassen mensen zijn niet verantwoordelijk voor hun daden en kinderen dat wel : ( kleuter 4 jaar ) The death of free will, or its exposure as a convenient illusion, some worry, could wreak havoc on our sense of moral and legal responsibility. According to those who believe that free will and determinism are incompatible, Dr. Silberstein said in an e-mail message, it would mean that “people are no more responsible for their actions than asteroids or planets.” Anything would go. Dr. Wegner of Harvard said: “We worry that explaining evil condones it. We have to maintain our outrage at Hitler. But wouldn’t it be nice to have a theory of evil in advance that could keep him from coming to power?” lees alles : http://www.nytimes.com/2007/01/02/sc...pagewanted=all |
![]() |
![]() |