![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2)het is nu eenmaal geklasseerd op de laagste incidentenschaal (schaal 1), dus veronderstel dat het eerder een miniem incident is. Alleen gelukte de vrt er weeral in, om iemand te vinden die kwam verklaren "het moet wel een zeer ernstig accident zijn, want het is wel geklasseerd op schaal 1". Nu een schaal 1 incident opblazen tot een ernstig nucleair accident, is paniekzaaierij ; 3)lees eens parallel de teltetekstberichten van de vrt en de nos (over het buitenland wel te verstaan). |
|
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat mankeert er aan Vlaanderen? Zijn Vlamingen niet evenveel waard als Walen, Zwitsers, Marokkanen en Oegandezen? Ik bedoel maar, als er over gelijk welk ander volk en zijn cultuur wordt gesproken, dan gebeurt dit met veel verheerlijking van alles van dat volk. Als het over Vlaanderen gaat, heb ik de indruk dat de VRT zich schaamt. Waaraan hebben we die houding en dat gebrek aan respect verdiend?
|
|
|
|
#163 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door De Waal : 12 juli 2008 om 15:52. |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Minister
|
Het is toch normaal dat een verkoper van Fordwagens met een Volvo naar de klant rijdt en aan die klant al wat slecht is aan Ford in het zonnetje zet maar wel zijn pree, door Ford betaald, met de glimlach opstrijkt...
Zo ziet een joernalist van de VRT het, daarin gesteund door een meerderheid van de politiekers.
|
|
|
#165 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zelfs dat hoeft niet eens. Het zal voor hen al een erge straf genoeg zal zijn wanneer ze dag in dag uit een identiteitskaart met het woord 'Vlaanderen' erop zullen moeten met zich meezeulen, de staat die ze zo innig haten. Denk je ook niet?
|
|
|
|
|
|
#167 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niemand. Zomin dat rechtse terroristen zullen belet worden om op (ultra)rechtse partijen te stemmen.
|
|
|
#169 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Nochtans herinner ik mij de definitie van een amerikaanse filosoof van wat 'kwaliteitsmedia' zijn : media die het positieve gesprek aangaan met de eigen natie . Dit wil niet zeggen dat er geen kritische reflectie mogelijk zou zijn ; maar hier is hetontaardt in kritiek zonder reflectie....
|
|
|
|
#171 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
Objectieve rechtse media. Het tweede woord doet het eerste woord al teniet. Objectieve rechtse media is even objectief als objectieve linkse media.
|
|
|
#172 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Iemand een linkje naar die uitzending... dat wil ik nu eens bekijken.
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#175 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alle uitzendingen van verleden week kan men bezichtigen... behalve die van gisteren... Gelukkig heb ik gisteren een andere link kunnen saven: Hier is De Schande te bekijken en te beluisteren (bovenaan links Terzake aanklikken) |
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
Parlementslid
|
Ik vond dat het eerlijk gezegd nog meeviel. Het enige waar ik mij aan ergerde was die burgemeester (vanwege zijn hypocriet gedoe) en de twee BV's Dimitri Verhulst en Lieve Blanckaert (zitten in feite enkel hun mening te verkondigen op basis van sentiment dan op basis van feiten).
Ik vond het wel interessant om te zien hoe de Britten over onze huidige crisis denken, en zoals ik al dacht, het laat hun volledig koud. Ik had dit reeds al gepolst op een internatioinaal forum en de meningen kwam overeen: - Vlaanderen of Wallonië heeft gewoon geen imago bij de buitenlandse publieke opinie, enkel België - Het kan hun niks schelen of België splitst of niet, zolang we goede producten leveren maakt het hun weinig uit - Onze problemen zijn nogal complex om uit te leggen, en moeten genuanceerd kunnen worden
|
|
|
#177 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dank voor de link.
Picque en Demotte kwamen kijken, zoals de journalist terecht zei, wat de Vlamingen nu weer van plan zijn (hij dacht wellicht: nu weer uit hun mouw zullen schudden) |
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#179 |
|
Schepen
|
Wat een flutvertoning is me dat?? Kan dat nog au serieus genomen worden, zo'n bende losers??
Dat men zo'n stelletje wannabe's hun mening laat verkondigen alsof het de redding zal zijn van een hele natie, en véél hallucinanter nog: als absolute waarheid en wijsheid?? Wat een biezondere idiote grap!! Wat doen jullie met het geld dat jullie van ONS toekrijgt??
|
|
|
#180 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je dat al correct héét, tja,zo kennen we onze VRT wel.... Die zijn al bijna nét zo erg als tele milles collinnes en dat zal alvast komen omdat ze in hetzelfde gebouw huizen ,en bij een échte splitsing één van beide zenders zijn biezen moet pakken... |
|
|
|
|