![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er ook van zij, er zijn steeds meer mensen die sterk twijfelen aan de capaciteiten van Filip. Zoals reeds eerder onderstreept, komt dat heus niet alleen uit Vlaams-nationalistische hoek. Uit een onlangs gepubliceerd artikel bleek dat blijkbaar ook de koning twijfelt aan Filip als toekomstige koning van België. Of is de koning nu ook al "flamingant" geworden...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Duymtje toch als die gedachte jou zoet houdt voor een tijdje dan laat ik jou deze met het grootste plezier...
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel, dan kunnen de Franstaligen alvast die stap zetten. Zij hebben toch de hele tijd de mond vol over de noodzaak België te redden... Trouwens, zelfs mochten alle Franstaligen me in het Nederlands aanspreken, dan nog zou ik pleiten voor een zelfstandig of onafhankelijk Vlaanderen. De achterliggende redenering is immers niet op de taalkennis van de Franstaligen gebaseerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens best grappig hoe jij gaat komen uitleggen hoe de deliberatie van Filip er aan toe ging ik klasseer die "feiten" wel vertikaal. Citaat:
![]() ![]() Meer en meer mensen geraken ervan overtuigd dat Filip het heel goed zal doen als koning en dit komt zeker niet uit flamingante hoek ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, indien het Frans volgens u dan toch zo overduidelijk doorweegt, moet u geen schrik hebben voor die keuzemogelijkheid. Mensen zullen wel massaal voor het Frans kiezen. Of vreest u misschien dat dit niet zal gebeuren...? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de grond geboord... O ja? Door wie dan wel? Of heeft het Paleis een verklaring de wereld ingestuurd? Ik denk dat u er weer eens volop op los fantaseert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||
|
![]() Citaat:
Nope is misschien niet daarop gebaseerd maar het blijft -klaarblijkelijk- wel een leuke stok om mee te slaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
Dromer zeggen tegen een dromer is niet op de man spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daaróm hebben franstalien Vlamingen geen lessen te spellen in de kennis van de andere landstaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() De waarheid komt altijd weer bovendrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schijnbaar zit u ergens vastgeklonken in uw ivoren toren, want u meent dat ouders eigenlijk geen keuzes horen te maken. U zult wel voorschrijven wat goed is voor de opvoeding van hun kind. Van arrogantie en wereldvreemdheid gesproken. Ouders zijn zich meer dan ooit bewust van de mogelijkheden die de toekomst voor hun kinderen kan bieden. Daarom ook dat ik bij oudercontacten steeds meer ouders de vraag hoor stellen of er geen mogelijkheid bestaat Engels in het lager reeds te geven, naast of in plaats van Frans. Maar goed, zoals al eerder aangestipt, bent u dus als de dood voor de vrije keuze. Schijnbaar heeft u er toch niet zo'n goed gedacht van dat de mensen voor het Frans zullen kiezen, ondanks uw voortdurende bewering dat je zonder Frans in België niets kan bereiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik het belangrijker dat Vlaamse kinderen in het lager al geconfronteerd worden met het Frans dan met het Engels: het Engels is een germaanse dus veel makkelijkere taal om aan te leren dan de romaanse taal Frans. Het is belangrijk dat kinderen zowel een romaanse als germaanse taal kunnen, zodat zij na het lager makkelijker nog meerdere talen kunnen aanleren.
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
Het feit dat de studieresultaten van de Prinsen nu niet bepaald héél voorstreffelijk waren zal niet zozeer gelegen hebben van de intellectuele capaciteiten van de Prinsen maar veeleer van de negatieve omgevingsfactoren.
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik houd het op hun aangeboren domheid. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken niet goed nederlands maar ik dacht dat het verkleinwoord van duim duimpje was en niet duimtje. Maar aangezien dat jij zo'n groot licht bent zal ik wel verkeerd zijn zeker.
|
![]() |
![]() |