![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gaan jullie dan onder elkaar vechten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
|
![]() [quote=Svennies;3858988wat mij betreft is het een uitgemaakte zaak.....
![]() Misschien ben je wel alleen met je mening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() "PIET kookt Belgische stoofpot"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Burger
|
![]() Ik woon in Vlaanderen. Voor Vlamingen was het nooit mogelijk om generaties lang onderhouden te worden zonder ooit gewerkt te hebben. Van mij mag je blijven doen alsof je neus bloedt tot je zeven kilo lichter bent. De cijfers over de werkloosheid in Brussel en Wallonië vergeleken met die in Vlaanderen, hun bijna dubbel aantal ambtenaren vergeleken met Vlaanderen, de misbruiken in de verzorgingssector, enz... die kan je niet langer ontkennen. Niemand ontkent de transfers trouwens nog, behalve degenen die er het meest van profiteren. De meeste franstaligen en belgicisten hebben intussen echter een andere manier gevonden om schandelijke miljarden tranfers vanuit Vlaanderen te vergoelijken. Het was ooit andersom. Nog een leugen die allang met cijfers, studies en feiten ontkracht werd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
Waals gewest werft 250 ambtenaren aan in 2009 http://www.standaard.be/Artikel/Deta...ieuwsoverzicht |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De Vlamingen willen dat wel degelijk. Zelfs Yves Leterme beweerde trouwens nog net voor hij Belgisch premier werd dat de transfers geen tien jaar meer konden blijven duren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En nog vraag jij je af waar de transfers voor dienen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Intussen heeft hij enkele maanden stage moeten lopen naast Verhofstadt en hij heeft veel bijgeleerd. Nu hoor je hem dat niet meer zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De waarheid blijft echter, ondanks de bizarre Belgische politiek en zijn grote staatslui, de waarheid. En dat is dat de transfers in dit land een ongeziene schande is die geen tien jaar meer kan duren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Er zijn er ook die zeggen dat het wel meevalt met die transfert. Dat er landen zijn met veel grotere interne tranferts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is ook waar mijn beste,en eens kijken wat die landen betreft er daar een échte democratie aanwezig is die gebouwd is op de principes van gelijkheid... Iets wat in ons belgenland niet mogelijk is aangezien een minderheid hier parlementair nét zo veel te zeggen heeft als de meerderheid ,plus dat ze daarbovenop nog ettelijke vertragingsmaneuvers ala alarmbelprocedures en wat weet ik nog meer hebben om elk democratisch iniatief in dit land te verlammen ...... Laat ons eens de lat gelijk leggen mijn beste...dat zou ware democratie betekenen, en niet een onrechtvaardigheid in een land waar de minderheid de meerderheid al 178 jaar lang overheerst.... En aangezien jullie dat nét niet willen rest er ons maar één optie.... Scheiding mijn beste...en de keuze ligt in walenland....aanvaarden dat belgië een échte democratie wordt, of er gewoon uitgebonjourd worden... Kies maar....... Laatst gewijzigd door Svennies : 14 december 2008 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie Belgische paternalistische aalmoezen gefinancierd door Vlaanderen, dat wel. Maar solidariteit? Niet gezien, meneer!
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() -applaudiseren als vlaamse kartels barsten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moraal van het Vlaanderen : hoe meer Franstaligen in Vlaanderen, hoe beter! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |