Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 april 2004, 11:43   #161
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

doe nooit een ander aan, wat je niet wenst dat je zelf wordt aangedaan.

amen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2004, 11:48   #162
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf

Wat zijn die gevolgen volgens jou, Jan?
Ik heb het hier meer specifiek over het adoptierecht voor holebi's!
Dat zou je ondertussen toch al moeten weten nav de ellenlange discussies die we hierover al hebben uitgevochten!
Ik vermoedde het al, maar ik dacht dat je misschien nieuwe gegevens kon aanbrengen, zoals bewijzen of studies waaruit zou kunnen blijken dat holebi's niet geschikt zijn om kinderen op te voeden. Op die bewijzen zullen we nog wel wat moeten wachten zeker?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2004, 12:08   #163
Tegendradigaard

Standaard

Kan iemand mij eens bewijzen dat wij wel degelijk bestaan ? soms heb ik daar zo mijn vragen over ?
Besta ik echt ? bestade gij echt ? Bestaan wij allemaal wel echt ?
Bewijzen graag.

Wat studies betreft over opvoeden van kinderen.
Moet ik zeggen dat ik vind dat ik en mijn vrouw onze kinderen beter opvoeden dan bvb. mijn schoonzus en haar partner. En dat zeg ik niet, alhoewel ik dat in alle bescheidenheid gerust zou durven te stellen, maar dat zeggen mijn eigen kinderen. En zoals iedereen die kinderen heeft wel weet is het gras voor kinderen altijd groener op een ander.
en zeker in mijnen hof want ik moet die van den tuinaanleg laten terugkomen want ik zit met grote gaten in mijne gazon.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 15 april 2004, 12:09   #164
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Mieke 79

"over 1 kam scheren" doe je als je één of enkele persoon/personen als voorbeeld neemt, om dan de hele groep te definiëren (lees: stigmatiseren). Het is een efficiënte propaganda-methode dat al in gebruik is sinds de tijd van de oude grieken.

Om het even dicht bij dit forum te houden, zo zal bijvoorbeeld Zeno je duidelijk maken dat je niet alle homo's over 1 kam mag scheren. Het is niet omdat er enkele homo's meedoen aan de gay-parade, dat daarom de hele "gay-community" voortdurend roze pruiken aan heeft en een pakje dat eerder geschikt is als ooglap. En dat is een goede redenering, ben ik het volmondig mee eens.

Echter, als het over Vlaams Blokkers gaat, verdedigt Zeno doodleuk een conclusie dat beweerd dat de meeste Vlaams Blokkers uit lagere sociale klasses komen, dom zijn, angsthazen wezen die alleen maar een mening hebben anoniem achter een forum, endergerlijk mooi's. Toch heeft dit onderzoek gebruik moeten maken van Zeno's meest gehate methode.

Vermits men onmogelijk alle Vlaams Blokkers kan beschouwen, heeft men een steekproef moeten doen van enkele Vlaams Blokkes (= Het wezen van een "Vlaams Blokker" is blijkbaar iets dat je aan iemand kan zien, zoals lepra ofzo) waaruit men deze conclusie heeft getrokken.

Jaja, het is dus lang niet zo gemakkelijk voor linkse adepten, om te beslissen waar men over 1 kam scheert en waar niet. Daar zijn dus kennelijk heuse criteria voor nodig (afkomst zoals uit het gehate Israël, seksuele oriëntatie, politieke voorkeur). Gelukkig zijn ook de meeste organisaties, zoals hun leden, ongehinderd door enige intellectuele eerlijkheid.

Misschien een voorbeeldje om te tonen hoe dit werkt:

Zo zou ik een paar enquëtes kunnen organiseren, met een AEL T-shirtje aan, niet toevallig in de armere wijken van Antwerpen, Gent, een paar keren aan 100 allochtonen vragen of ze "ook" pro Dyab Abu JahJah zijn, en zodra ik eens een dagje succes heb en er voldoende heb die pro waren, concluderen dat "het grootste deel" van de allochtonen fanatieke arabische seperatisten zijn, en mijn cijfers publiceren.

Oud 15 april 2004, 12:13   #165
Tegendradigaard

Standaard

Mij mogen ze over 1 kam scheren met mijn eigen partij. Maar das niet het Vlaams blok.
en uit dat over 1 kam scheren blijkt dat mensen die Tegen Draads stemmen superintilligent , alwetend en heel bescheiden zijn.

Oud 15 april 2004, 12:22   #166
Mieke 79
Minister

Mieke 79's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Mieke 79

"over 1 kam scheren" doe je als je één of enkele persoon/personen als voorbeeld neemt, om dan de hele groep te definiëren (lees: stigmatiseren). Het is een efficiënte propaganda-methode dat al in gebruik is sinds de tijd van de oude grieken.

Om het even dicht bij dit forum te houden, zo zal bijvoorbeeld Zeno je duidelijk maken dat je niet alle homo's over 1 kam mag scheren. Het is niet omdat er enkele homo's meedoen aan de gay-parade, dat daarom de hele "gay-community" voortdurend roze pruiken aan heeft en een pakje dat eerder geschikt is als ooglap. En dat is een goede redenering, ben ik het volmondig mee eens.

Echter, als het over Vlaams Blokkers gaat, verdedigt Zeno doodleuk een conclusie dat beweerd dat de meeste Vlaams Blokkers uit lagere sociale klasses komen, dom zijn, angsthazen wezen die alleen maar een mening hebben anoniem achter een forum, endergerlijk mooi's. Toch heeft dit onderzoek gebruik moeten maken van Zeno's meest gehate methode.

Vermits men onmogelijk alle Vlaams Blokkers kan beschouwen, heeft men een steekproef moeten doen van enkele Vlaams Blokkes (= Het wezen van een "Vlaams Blokker" is blijkbaar iets dat je aan iemand kan zien, zoals lepra ofzo) waaruit men deze conclusie heeft getrokken.

Jaja, het is dus lang niet zo gemakkelijk voor linkse adepten, om te beslissen waar men over 1 kam scheert en waar niet. Daar zijn dus kennelijk heuse criteria voor nodig (afkomst zoals uit het gehate Israël, seksuele oriëntatie, politieke voorkeur). Gelukkig zijn ook de meeste organisaties, zoals hun leden, ongehinderd door enige intellectuele eerlijkheid.

Misschien een voorbeeldje om te tonen hoe dit werkt:

Zo zou ik een paar enquëtes kunnen organiseren, met een AEL T-shirtje aan, niet toevallig in de armere wijken van Antwerpen, Gent, een paar keren aan 100 allochtonen vragen of ze "ook" pro Dyab Abu JahJah zijn, en zodra ik eens een dagje succes heb en er voldoende heb die pro waren, concluderen dat "het grootste deel" van de allochtonen fanatieke arabische seperatisten zijn, en mijn cijfers publiceren.

Laat ik toch even zeggen dat 'uit lagere sociale klassen komen' helemaal niet hetzelfde is als dom zijn. Dat is een variabele die afhangt van het inkomen en de socio-economische status. Heeft dus niets te maken met domheid. En dat woord stond ook niet in Zeno's bericht.

Dus u gelooft geen enkele academische enquête? Er is zoiets als een representatieve steekproef, wanneer je genoeg mensen neemt...
Oud 15 april 2004, 12:28   #167
Tegendradigaard

Standaard

Ik geloof geen enkele enquete. zeker geen academische.
Tegenwoordig maken we een echte epidemie van enquetes mee. En al die epidemische academische enquetes zeggen toch wel net toevallig wat de machthebbers graag horen wat ze zeggen zeker.

't is nog effe wachten tot ik mijn schoentje weer mag zetten, maar ik geloof er echt nog in.... in Sinterklaas he.

Oud 15 april 2004, 13:00   #168
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Volgens velen zijn de SPa/spirit-stemmers, zoals daar zijn: het lerarenkorps, de ambtenaren etc, dus wat zichzelf als exclusief intellectueel beschouwt, maar in werkelijkheid de maxivreters van onze welvaart zijn, juist een LAGERE KLASSE.
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2004, 13:01   #169
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus u gelooft geen enkele academische enquête? Er is zoiets als een representatieve steekproef, wanneer je genoeg mensen neemt...
Ik heb mijn deel van statistieken heus wel gehad. En dat wat je beweerd over een representatieve steekproef klopt.

Maar ik weet ook dat je zowel met 31 personen, als met 10.000 personen representatieve gegevens kan bekomen mits aangepaste verdelingstechnieken, en dat je je cijfers aanzienelijk kan kleuren op verschillende manieren.

Statistische informatie is bijgevolg altijd even objectief als de opsteller zelf.

Ik aanvaard zonder problemen statistische informatie over de oorzaken van longkanker. Maar in dit land met zijn bekende heksenjachten neem ik dit specifiek onderzoek met een heuse korrel zout. Net zoals ik het "onderzoek" van Prins Philippe naar de prullenmand verwijs.

Maar het is niet het onderzoek zelf waarvan men zou walgen
Oud 15 april 2004, 13:03   #170
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Kan iemand mij eens bewijzen dat wij wel degelijk bestaan ? soms heb ik daar zo mijn vragen over ?
Besta ik echt ? bestade gij echt ? Bestaan wij allemaal wel echt ?
Bewijzen graag.

Wat studies betreft over opvoeden van kinderen.
Moet ik zeggen dat ik vind dat ik en mijn vrouw onze kinderen beter opvoeden dan bvb. mijn schoonzus en haar partner. En dat zeg ik niet, alhoewel ik dat in alle bescheidenheid gerust zou durven te stellen, maar dat zeggen mijn eigen kinderen. En zoals iedereen die kinderen heeft wel weet is het gras voor kinderen altijd groener op een ander.
en zeker in mijnen hof want ik moet die van den tuinaanleg laten terugkomen want ik zit met grote gaten in mijne gazon.
Ik mag er dus van uitgaan dat je het met me eens bent dat je opvoederskwaliteiten niet bepaald worden door het geslacht van de persoon waarmee je het bed deelt?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 15 april 2004, 13:04   #171
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Volgens velen zijn de SPa/spirit-stemmers, zoals daar zijn: het lerarenkorps, de ambtenaren etc, dus wat zichzelf als exclusief intellectueel beschouwt, maar in werkelijkheid de maxivreters van onze welvaart zijn, juist een LAGERE KLASSE.
Volgens "velen" van het Vlaams Blok?

Citaat:
Oud 15 april 2004, 13:08   #172
Mieke 79
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik heb mijn deel van statistieken heus wel gehad. En dat wat je beweerd over een representatieve steekproef klopt.

Maar ik weet ook dat je zowel met 31 personen, als met 10.000 personen representatieve gegevens kan bekomen mits aangepaste verdelingstechnieken, en dat je je cijfers aanzienelijk kan kleuren op verschillende manieren.

Statistische informatie is bijgevolg altijd even objectief als de opsteller zelf.

Ik aanvaard zonder problemen statistische informatie over de oorzaken van longkanker. Maar in dit land met zijn bekende heksenjachten neem ik dit specifiek onderzoek met een heuse korrel zout. Net zoals ik het "onderzoek" van Prins Philippe naar de prullenmand verwijs.

Mja, u zegt dat u industrieel ingenieur bent. Uw job baseert zich ook op wetenschappelijk onderzoek. Maar toch gelooft u het niet? Welnu, sociale wetenschap en statistiek (wiskunde) zijn ook wetenschappen en... het spijt me dat u dat denkt, maar universiteiten doen geen heksenjachten naar Vlaams Blokkers. Daar verspillen zij hun tijd niet aan hoor.
Maar ja, een heel departement, een hele faculteit, dat onderzoek doet (dat zijn geen enkele individuen hoor), zal wel alles doen om de mensen te bedriegen en onderzoeksresultaten wijzigen om een jacht op het Vlaams Blok te houden. Want ze winnen daar zoveel aan. Wat? Nou ja, dat weet ik niet goed, maar ja, de universitaire wereld wordt totaal beheerst door de dictatoriale macht in Lambermont.
Pffff, dat mensen niet beseffen hoe belachelijk dit klinkt...
Oud 15 april 2004, 13:09   #173
De Knut
Minister

De Knut's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gargantua
De Holebi's die voor het Vlaams Blok stemmen, zijn die ook tegen de overstap vanMorel? :lol:

Wij Holebi's,... :roll:
Wij, gezonde hetero's, juichen de overstap van Marie Rose naar het Vlaams Blok toe. :P
De Knut is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2004, 13:09   #174
Mieke 79
Minister

Standaard

@Raven,

Wat u bedoelt met onderzoek van Prins Philippe, dat begrijp ik niet..
Oud 15 april 2004, 13:12   #175
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mieke 79
Citaat:

Mja, u zegt dat u industrieel ingenieur bent. Uw job baseert zich ook op wetenschappelijk onderzoek. Maar toch gelooft u het niet? Welnu, sociale wetenschap en statistiek (wiskunde) zijn ook wetenschappen en... het spijt me dat u dat denkt, maar universiteiten doen geen heksenjachten naar Vlaams Blokkers. Daar verspillen zij hun tijd niet aan hoor.
Maar ja, een heel departement, een hele faculteit, dat onderzoek doet (dat zijn geen enkele individuen hoor), zal wel alles doen om de mensen te bedriegen en onderzoeksresultaten wijzigen om een jacht op het Vlaams Blok te houden. Want ze winnen daar zoveel aan. Wat? Nou ja, dat weet ik niet goed, maar ja, de universitaire wereld wordt totaal beheerst door de dictatoriale macht in Lambermont.
Pffff, dat mensen niet beseffen hoe belachelijk dit klinkt...
Om dan nog maar te zwijgen van het feit dat verschillende onderzoekers, van verschillende universiteiten uit verschillende landen ongeveer tot dezelfde resultaten kwamen...

Citaat:
Oud 15 april 2004, 13:18   #176
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Ik heb het hier meer specifiek over het adoptierecht voor holebi's!
Dat zou je ondertussen toch al moeten weten nav de ellenlange discussies die we hierover al hebben uitgevochten!
Ik vermoedde het al, maar ik dacht dat je misschien nieuwe gegevens kon aanbrengen, zoals bewijzen of studies waaruit zou kunnen blijken dat holebi's niet geschikt zijn om kinderen op te voeden. Op die bewijzen zullen we nog wel wat moeten wachten zeker?
pfff,bon, daar gaan we weer! Alhoewel zulke studies misschien wel bestaan is het normaal dat geen enkele wetenschapper zijn carrière zou wagen om dit in de openbaarheid te brengen. Maar er bestaan wel wetenschappelijke studies waar bewezen wordt dat de beste opvoedsituatie voor het psychische welzijn van het kind een normaal man-vrouwgezin is!
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2004, 13:20   #177
dorus
Banneling

dorus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om dan nog maar te zwijgen van het feit dat verschillende onderzoekers, van verschillende universiteiten uit verschillende landen ongeveer tot dezelfde resultaten kwamen...

Wie? Wat, waar, wanneer?

Geen gelul aub. Feiten!
dorus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2004, 13:22   #178
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

pfff,bon, daar gaan we weer! Alhoewel zulke studies misschien wel bestaan is het normaal dat geen enkele wetenschapper zijn carrière zou wagen om dit in de openbaarheid te brengen.
Hoezo? Op welke manier zo zoiets de carrière van een wetenschapper in gevaar brengen?

Citaat:
Maar er bestaan wel wetenschappelijke studies waar bewezen wordt dat de beste opvoedsituatie voor het psychische welzijn van het kind een normaal man-vrouwgezin is!
Mogen we ok weten welke onderzoeken dat zijn? Is daar iets van terug te vinden op het internet? Heb je eventueel andere bronnen? Dergelijke onderzoeken interesseren me namelijk, maar ik heb er nog geen gevonden...

Citaat:
Oud 15 april 2004, 13:23   #179
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Mieke & Raf,

Dat kan je niet weten. Er staat niet bij dat dit het werk is van een universiteit of van één of andere individu zoals een Marc Spruyt.

Dat is de voornaamste reden waarom ik nu twijfel aan dat "onderzoek", zeker gezien de fascistische aard ervan.
Oud 15 april 2004, 13:29   #180
Mieke 79
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:

pfff,bon, daar gaan we weer! Alhoewel zulke studies misschien wel bestaan is het normaal dat geen enkele wetenschapper zijn carrière zou wagen om dit in de openbaarheid te brengen. Maar er bestaan wel wetenschappelijke studies waar bewezen wordt dat de beste opvoedsituatie voor het psychische welzijn van het kind een normaal man-vrouwgezin is!
Jantje...

Ik ontken niet dat -door de band genomen- de beste opvoedsituatie voor een kind een gezond gezin van een man en vrouw is. Maar wat denk je hier dan van... Twee situaties:
1) Dit zegt niets over de particuliere situatie van een gezin. Als die man of vrouw zich elke dag zat zuipt, ik geef maar een voorbeeld, zit een kind toch beter gezellig bij een nuchtere, verantwoordelijk homokoppel.
2) Ik schat dat ongeveer 50% van de gezinnen nu eenoudergezinnen zijn (met evt. co-ouderschap en weet ik wat nog meer). Is dat dan beter dan een stabiele relatie tussen twee mensen?

Wat ik hiermee o.a. zeggen wil, over adoptie bij homokoppels: Je moet niets doen om zwanger te worden, om een kind te krijgen als heterokoppel (tenzij even vrijen natuurlijk ). De meest onverantwoordelijke schooier, alcolieker of whatever, kan kinderen krijgen. Niets moeilijks aan. Wanneer je een kind wil adopteren, word je een waar examen voorgelegd en zwaar getest. Homo's mogen zelfs gewoon helemaal niet. Waarom heeft een verantwoordelijk homokoppel, met goed inkomen, stabiele relatie, mooi huis,... dat recht niet?
Geen enkele relevante, normale reden...
Is dit dan eerlijk?
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be