![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar beledig ik? Ik geef gewoon de historische waarheid. Mohammed was een analfabeet die zijn boodschappen van allah doorgeseind kreeg toevallig telkens hij zich in een grot teugtrok. Onze psychaitraische instellingen zitten vol met zo'n mensen. Bovendien moordde hi dat het een lieve lust was om zijn boodschap op te dringen. Dat zijn feiten. Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Je geeft daar 3 voorbeelden, waarvan de 2 laatsten niet eens kloppen : dat zijn geen afvallige moslims noch moslims die het secularisme prediken. Het enige overblijvende voorbeeld kan geen stap meer zetten zonder veiligheidsmensen. Zooooooooo tolerant is de islam tgo afvalligen, dat zal Veerle beamen. Eén zwaluw maakt de lente ook niet. Vandaag kregen we weer een voorbeeld van de tolerantie in de islamwereld : een halve ploeg Sri Lankese cricketspelers uitgeschakeld - voor altijd - door de volgelingen van "de religie van het respect voor de andere". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() [quote=Gilette;4006636]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() [quote=Flanelcondoom;4006639]Kan zijn. Maar dat er in de islam geen seculariseringsgolf de naam waard kan bestaan is een feit, en dat ge-oute afvalligen niet vrij kunnen spreken zonder veiligheidsmaatregelen is ook een feit. Eentje waarover de Linda Bogaerten natuurlijk heel zwijgzaam blijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nu moet je wel tevreden zijn!
![]() |
![]() |
#169 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen het christendom is deze anarchistische godsdienst, die de mensen van de (Joodse) wet "bevrijdde". Maar, zoals Nietzsche terecht opmerkt, hoeveel lijden en onderdrukking, foltering en massamoord heeft deze "bevrijding" ons niet gekost?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 3 maart 2009 om 21:19. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie, ik? Mijn grootvader is nog bij het Verdinaso geweest!
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Elke dag zou een periode van ettelijke miljarden jaren kosmische evolutie vertegenwoordigen, zodat het een en ander opgeteld dan uitkomt op +/- 15 miljard jaar. Volgt de vraag hoe ze vroeger dan juist op die 6 dagen uitkwamen en geen 8, 10 of 20... Echter, gezien deze data en info toen al in de bijbel te vinden was en dit schrift al een paar eeuwen circuleerde, is het best mogelijk dat uw favoriete profeet het bijbelse scheppingsverhaal al eens eerder hier of daar heeft horen voorlezen en daar dan zelf z'n persoonlijke draai aan heeft gegeven. Mss legimiteerde hij zo wel zijn verdere rooftochten en wandaden tgo iedereen die het maar horen wilde, wegens 'goddelijk' geïnspireerd. 't Ja, laatst hebben ze hier ergens ten lande een kierewiete verpleger opgepakt, die gehoorzaamde aan een stem in z'n hoofd en lustig tot seriemoorden overging. Helaas was er destijds in de 7-de eeuw nog geen sprake van http://nl.wikipedia.org/wiki/Diagnos...ntal_Disorders , want in dit lijstje - http://nl.wikipedia.org/wiki/Seriemoordenaar - zal er ongetwijfeld ook wel handvol zelfverklaarde 'profeten' tussen zitten, die niet in het minst moeten onderdoen voor de ware stichter van de 'religie van de vrede'... Citaat:
http://franklinterhorst.nl/Nobelprijswinnaars.htm Zegt mi genoeg over de gevolgen van uw emancipatievijandige onderwerpingsideologie en is wsl de sociale bron van de kenmerkende frustratie en afkerigheid, die moslims zo snel ontvlambaar maakt tegen alles wat zich van de islam onderscheidt. Nu ga je mss begrijpen, beste Veerle, waarom ik vind dat gelovigen niet perse achterlijk zijn omdat ze in die 6 dagen zouden geloven, who cares, maar dat het los daarvan de ronduit discriminerende uitvoeringspraktijk van de islam zelf is, die zorgt voor de tribale en achterlijke toestanden in moslimgemeenschappen. Daar zal uw off-topic uitleg, hoe goed ook bedoelt, verder weinig verandering in brengen. Gezien Europa pas zelf aan de eeuwenlange opgelegde achterlijkheid en dito onderdrukking van de RKK is ontgroeid, zie ik in hier dus niet zo direct een maatschappelijk voordeel in het importeren of promoten van een soortgelijke moreel-intellectuele armoede van koranische oorsprong. En daar kan ik Benno alleen maar onverkort in bijtreden, spijts uw overtuiging. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 3 maart 2009 om 22:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Van Aboutaleb: Citaat:
Zeker geen uitspraken die impliceren dat religie eisen aan de democratische rechtsstaat kan stellen. Ze stellen de democratische rechtsstaat voorop. Ik begrijp je mening niet dat Abou Jahjah en Aboutaleb geen secularisme zouden voorstaan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister-President
|
![]() Niet dat het veel belang heeft in deze thread, maar wanneer je even onjuist bent in je andere argumentatie, dan ziet het er niet zo best uit, want wat je hier verkondigt raakt kant noch wal.
![]() |
#175 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het was nog in de tijd (622-624) toen hij probeerde de islam (in wording) erg op het jodendom te laten trekken. Zo is het vrijdaggebed ontstaan, samen met de Joden die hun sabbat voorbereiden. Het gebed was toen nog richting Jeruzalem, de heilige Joodse stad. De ramadan bestond nog niet: er moest gevast worden op een Joodse feestdag, de Yom Kippour, de grote verzoendag. (Dat is nu nog bij de sji'ieten de Asjura). Helaas was de 'liefde' begin 624 al over en dat was het begin van het einde voor de Joden in Medina. Het is dus heel zeker dat de datering van het scheppingsverhaal is komen aangewaaid uit de Joodse (of christelijke) bronnen.
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#177 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Want daarmee wou je toch vergelijken. Niet?
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zijn de mensen die de evolutietheorie aanvaarden modern of achterlijk? Als ze achterlijk zijn, dan gaat het verhaal niet verder. Als ze modern zijn, en er zijn 6-dagen gelovigen die de evolutietheorie niet accepteren, omdat ze de evolutietheorie in strijd achten met hun interpretatie van het scheppingsverhaal, zijn dan die 6-dagen gelovigen modern of achterlijk? Als die 6-dagen gelovigen achterlijk zijn, dan is er niks aan de hand. Als die 6-dagen gelovigen modern zijn, dan ontstaat er een probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar, met andere woorden, ge zegt dat alle Nobel winnaars dat deden van onder de vleugels van een seculiere welvarende staat? Zelfs de twee door jouw aanvaarde moslims. Laat ons Arafat niet meetellen, of zelfs de hele Nobelprijs voor Vrede; dat een politieke vazal is van het Westen. Dan betekent dit dat Joden (seculier of niet) meer kansen hebben om zich te ontplooien. Vooral in Amerika waar hogere opleiding toch wel betekent dat je ouders het zich konden veroorloven om je te laten studeren. Je legt causale verbanden die er niet zijn. Je draagt haat uit. En is het nu verwonderlijk dat diezelfde attitude moslims zelfs in het 'vrije westen' achteruit drukt. Jullie servo-haat bevestigd zich zelf. Masturbatie door een beetje op de gordijnen te staan swaffelen en dan klagen dat de gordijnen vuil zijn.
![]() |