Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 maart 2009, 17:53   #161
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kritische Theorie Bekijk bericht
Hahahhahahahahahah, jaloers op iemand die op dit moment in de bank en verzekeringssector werkt. Kerel, dat kan je toch menen?
Mijn kantoor boert goed. Het is een kleinere bank en nieuwe klanten komen massaal over van de grote banken. We zijn nu halfweg maart en het vooropgestelde jaarcijfer is al binnen. Leve de crisis.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 17:55   #162
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Ik zet mij af tegen wat Veblen de "pecuniary culture" noemt. Allez ja, ik ga dus niet denken "Waw, Pericles bevindt zich aan de top van de voedselketen". Nogmaals, ik hoop dat ze bij jouw begrafenis een grandioze rede afsteken over jouw doorgedreven zoektocht naar geldelijk succes. En moge god u het belonen.
Diegenen die mij kennen weten dat geld mij maar matig interesseert.
Oud 14 maart 2009, 17:56   #163
Kritische Theorie
Gouverneur

Kritische Theorie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
U hebt blijkkaar niet de gehele draad gelezen.
Voordat ik de universiteit verliet had ik wel twee diploma's behaald.

Ik ga verder niet in op uwe kinderachtige zever.
Kinderachtig gezever. Wie zit er hier lullen over twee diploma's. Al had je er 100. Wat voor zin heeft dat om daarover te beginnen? Zeker als je dan uiteindelijk terrecht komt in DE sector in crisis en daar dan nog eens trots op bent ook. Ik denk dat als ik al kinderachtig ben, ik in ieder geval een grootse concurrent in u heb gevonden. Wat gaat u sebiet posten. Dat u ook een auto hebt? Of dat uw papa politie is?

Kritische Theorie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 17:56   #164
Praetorian
Perm. Vertegenwoordiger VN

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Diegenen die mij kennen weten dat geld mij maar matig interesseert.
Zonder dat geld zou jouw zelfprojectie van belangrijk persoon naar nul worden herleid. Beetje contradictorisch hé.
Oud 14 maart 2009, 18:00   #165
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kinderachtig gezever. Wie zit er hier lullen over twee diploma's. Al had je er 100. Wat voor zin heeft dat om daarover te beginnen? Zeker als je dan uiteindelijk terrecht komt in DE sector in crisis en daar dan nog eens trots op bent ook. Ik denk dat als ik al kinderachtig ben, ik in ieder geval een grootse concurrent in u heb gevonden. Wat gaat u sebiet posten. Dat u ook een auto hebt? Of dat uw papa politie is?
IK lul over mijn diploma"s omdat iemand daar vragen over had en niet zomaar uit eigen initiatief. Ik ben deze draad met inhoudelijke bijdragen begonnen. De belachelijke zever kwam van de linkerzijde en daar heb ik op gereageerd. U kan dit gemakkelijk nakijken.
Oud 14 maart 2009, 18:02   #166
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U dient drie keer neen te antwoorden. Die meisjes geloven in de Islam en dragen een hoofddoek. Toch, zijn ze geen bedreiging, zijn ze niet onderdrukt en kan je perfect met hen samenleven. Waar het omgaat is dat er blijkbaar perfect valt samen te leven met mensen zoals deze meisjes ook al zijn gelovig en anders-denkend.
Alleen gaat het niet om die drie meisjes, maar om de islam. Ik begrijp dat de tegenstanders van het VB altijd maar de focus van de discussie proberen te verleggen naar 3 lieve meisjes die je onmogelijk als bedreiging kan zien, maar het gaat niet om die meisjes.

Anders moeten we die logica maar eens verderzetten en de aanvaardbaarheid van de VB-ideologie laten afhangen van de mate waarin je met de drie leukste, liefste VB-sympathisanten kan samenleven. Toch?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 18:02   #167
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niemand veplicht u te kijken. Maar blijkbaar keek u maar al te graag naar die gehoofddoekte meisjes. Blijkbaar werd u er zo erotisch door geprikkeld dat u automatisch een pluim in uw reet wou steken. Mij lijkt zo iets hoogst onaangenaam, uw wenst er echter met op televisie te komen. Hoogstwaarschijnlijk zal u ook heel wat andere dingen in je kont kunnen steken. Dat is reeds duidelijk. Mischien wenst u ook wel een telefoon in uw reet te steken en dan dansend op tv te komen. U hebt daar het recht op, indien iemand dat wenst uit te zenden. Maar zoals ik al zei, ik zal daar niet naar kijken. U kijkt echter wel naar dingen die uw ergeren, meer nog zulke dingen zetten u niet aan om weg te zappen. Ze laten u naar een pluim grijpen die u dan vakkundig in uw aars wenst te proppen om wie weet welke reden. Geen probleem mee. Het probleem is dat gekke fundamentalisten als jij anderen wel hun mening wensen te verbieden. Wel een probleem hebben met gematigde andere mensen. En niet wensen dat onschuldige meisjes in debat gaan. Als er iemand op een arabische fundamentalist lijkt dan bent u het dan wel. Dan wel één zonder doek op de kop maar met een pluim in de poep.
neenee, het GDMPP (vzHs) (het groene draakje met de platte poten) (vuur zal Het spuwen) wil enkel dat ik een pluim in mijn blote kont steek, telefoons zijn niet kaboem zie je.
en nee, ik keek niet om die gekleurde tentjes te aanhoren of te weten hoeveel GSM's ze terug zijn gaan halen uit het vliegtuig zonder zich om de andere mensen te bekommeren, maar ik wou van de unieke gelegenheid gebruik maken dat FDW nog eens bij phara mocht komen. Dat gebeurt niet alle dagen toch?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 18:03   #168
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zonder dat geld zou jouw zelfprojectie van belangrijk persoon naar nul worden herleid. Beetje contradictorisch hé.
Geld is nodig om te leven, meer niet en ik voel mij helemaal niet beter dan de rest . Als u mij kent zou u dat niet zeggen.
Oud 14 maart 2009, 18:04   #169
Kritische Theorie
Gouverneur

Standaard

Citaat:
IK lul over mijn diploma"s omdat iemand daar vragen over had en niet zomaar uit eigen initiatief. Ik ben deze draad met inhoudelijke bijdragen begonnen. De belachelijke zever kwam van de linkerzijde en daar heb ik op gereageerd. U kan dit gemakkelijk nakijken.
Niet echt consequent dan:

Citaat:

Hun tussenkomsten zijn evenmin foutloos, alleen voel ik niet steeds de behoefte daarop te reageren.

Ik ga verder niet in op uw kinderachtige zever

Oud 14 maart 2009, 18:04   #170
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Geld is nodig om te leven, meer niet en ik voel mij helemaal niet beter dan de rest . Als u mij kent zou u dat niet zeggen.
Ik spreek niet over uw persoonlijkheid. Heb ik u nu op een persoonlijke manier aangevallen? Neen toch?
Het is een nuchter feit dat zonder uw kapitaal u geen bedrijf kan runnen. Ergo is de uitspraak "geld is niet belangrijk voor mijn status" nogal contradictorisch.
Oud 14 maart 2009, 18:07   #171
Kritische Theorie
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Alleen gaat het niet om die drie meisjes, maar om de islam. Ik begrijp dat de tegenstanders van het VB altijd maar de focus van de discussie proberen te verleggen naar 3 lieve meisjes die je onmogelijk als bedreiging kan zien, maar het gaat niet om die meisjes.

Anders moeten we die logica maar eens verderzetten en de aanvaardbaarheid van de VB-ideologie laten afhangen van de mate waarin je met de drie leukste, liefste VB-sympathisanten kan samenleven. Toch?
Ik denk dat de leukste, liefste VB-sympathisanten niet direct met mij willen samenleven.

Oud 14 maart 2009, 18:09   #172
Kritische Theorie
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
neenee, het GDMPP (vzHs) (het groene draakje met de platte poten) (vuur zal Het spuwen) wil enkel dat ik een pluim in mijn blote kont steek, telefoons zijn niet kaboem zie je.
en nee, ik keek niet om die gekleurde tentjes te aanhoren of te weten hoeveel GSM's ze terug zijn gaan halen uit het vliegtuig zonder zich om de andere mensen te bekommeren, maar ik wou van de unieke gelegenheid gebruik maken dat FDW nog eens bij phara mocht komen. Dat gebeurt niet alle dagen toch?
Waarom zou u dat doen? U wist toch dat Dewinter in debat zou gaan met die drie meisjes waarvan u pluimen in uw poep gaat steken?

Oud 14 maart 2009, 18:12   #173
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niet echt consequent dan:
weerom een reactie op opmerkingen over een schrijffout van mij. Dus ?
Oud 14 maart 2009, 18:14   #174
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat de leukste, liefste VB-sympathisanten niet direct met mij willen samenleven.
Leuk voor jou, maar allerminst een weerlegging van mijn bericht...
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 18:16   #175
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik spreek niet over uw persoonlijkheid. Heb ik u nu op een persoonlijke manier aangevallen? Neen toch?
Het is een nuchter feit dat zonder uw kapitaal u geen bedrijf kan runnen. Ergo is de uitspraak "geld is niet belangrijk voor mijn status" nogal contradictorisch.
Zonder iets kan u inderdaad niet meer beginnen. Ik heb ook eerst 7 jaar gaan werken in loonverband om het nodige kapitaal te vergaren om te kunnen beginnen. Van iemand anders heb ik niets gekregen, ook niet van mijn ouders.
Oud 14 maart 2009, 19:21   #176
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Schrijffoutjes en linkse gaan niet samen. Dat ze met hun gedachtengoed de samenleving verkloten doen ze enkel en alleen op een correcte foutloze schrijfwijze.
Daarom zijn het dan ook de politiek correcten he
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 19:55   #177
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

%
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 14 maart 2009 om 19:55.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 19:59   #178
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Hoe zit het eigenlijk nog met dat debat van FDW? Of was dat niet in deze topic dat het daarover ging?
Oud 14 maart 2009, 20:10   #179
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Dewinter is een zeer stevige debater, maar in dit debat kon hij niet om de contradicties van zijn eigen discours heen en moest hij zich redden met wat islamofobe dooddoenertjes.

Dewinter beweert enerzijds een rechts volksnationalist te zijn, maar hijst anderzijds tegelijkertijd de vlag van multi-ethnisch liberalisme van VS-Amerikaanse makelij. Enerzijds beweert hij voor godsdienstvrijheid te staan, anderzijds maakt hij een uitzondering voor één godsdienst. Alle logica is zoek bij de man.

Op de vraag: "Kunnen we samenleven?" zegt hij: "Ja, als u uw godsdienst afzweert." Dat is natuurlijk de belachelijkheid zelve. Als hij consequent was, zou hij antwoorden: "Neen, wij hebben alle respect voor uw identiteit, maar wij zijn voor ethnisch homogene gemeenschappen."

Daarvoor heeft hij echter niet de politieke moed, en hij verkoopt dus goedkoop populisme & stemmingmakerij.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 maart 2009, 20:24   #180
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Op de vraag: "Kunnen we samenleven?" zegt hij: "Ja, als u uw godsdienst afzweert." Dat is natuurlijk de belachelijkheid zelve. Als hij consequent was, zou hij antwoorden: "Neen, wij hebben alle respect voor uw identiteit, maar wij zijn voor ethnisch homogene gemeenschappen."
Daar heb je volledig gelijk in. Een godsdienst kan men trouwens niet afzweren in mijn ogen. God kan men afzweren en radikaal atheïst worden, maar de culturele gevolgen, die door de geschiedenis zich hebben ontwikkeld, van een godsdienst kan men niet afzweren. Iedereen wordt immers opgevoed in een bepaald etnocultureel en historisch denkkader, waarvan de impact van de godsdienst enorm groot is.

Metternich is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be