Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 maart 2009, 00:53   #161
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
-Ik heb het ook alleen maar van haar horen zeggen.
-Heb jij al iets in de krant gelezen van die gast wiens kaak gebroken is?
http://aff.skynetblogs.be/post/68481...-gemolesteerd-
Heb je al ergens gelezen dat die gast tot een groep van vijfentwintig, gewapend met riemen, stokken en fietsen als projectielen, behoorde die vier nationalisten aanviel? Als je als agressor een pak rammel krijgt moet je niet gaan huilen achteraf, dan heb je het dubbel en dik verdiend. Hopelijk leert hij hieruit z'n laffe poten thuis te houden en dat sommigen weerbaarder zijn dan men denkt.
Misschien hem de waargebeurde feiten eens aan de kaak stellen?
Oud 1 april 2009, 09:27   #162
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
Heb je al ergens gelezen dat die gast tot een groep van vijfentwintig, gewapend met riemen, stokken en fietsen als projectielen, behoorde die vier nationalisten aanviel? Als je als agressor een pak rammel krijgt moet je niet gaan huilen achteraf, dan heb je het dubbel en dik verdiend. Hopelijk leert hij hieruit z'n laffe poten thuis te houden en dat sommigen weerbaarder zijn dan men denkt.
Misschien hem de waargebeurde feiten eens aan de kaak stellen?
Ik neem aan dat jij bij die groep was? Getuigen melden dat ze een zeker Jarno bij de aanvallers zagen.
Oud 1 april 2009, 13:07   #163
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik neem aan dat jij bij die groep was? Getuigen melden dat ze een zeker Jarno bij de aanvallers zagen.
[sarcasme]Ik liep dan ook met mijn naam op mijn voorhoofd geschreven door de Leuvense straten om met mijn drie kompanen elke grote gewapende groep aan te vallen. [/sarcasme]
Als een vijfentwintig linksen vier nationalisten aanvallen en achteraf blijkt dat de nationalisten zichzelf goed verdedigd hebben dan maakt gij maar vlug van de nationalisten de agressor? Ik hoop dat de heer Proost (die nu door een rietje drinkt, hoe ironisch) volgende keer twee keer nadenkt vooraleer hij met een groep gewapende mensen meeloopt om enkele personen tussen te pakken, ik hoop zelfs dat iedereen die dit leest hieruit leert dat mensen aanvallen enkel tot miserie leidt, een les die ik jaren geleden al heb geleerd.
Oud 1 april 2009, 13:36   #164
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een les die ik jaren geleden al heb geleerd.
En sindsdien uwen avatar nog altijd niet aangepast
Oud 1 april 2009, 13:45   #165
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metal Tom Bekijk bericht
En sindsdien uwen avatar nog altijd niet aangepast
Er is een verschil tussen een symbool van verzet tegen het systeem plaatsen en het aanvallen van personen. Overigens is geweld ten opzichte van een misdadig systeem rechtvaardig, geweld tegen individuen omwille van hun mening echter niet.
Oud 1 april 2009, 14:12   #166
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
-Ik heb het ook alleen maar van haar horen zeggen.
-Heb jij al iets in de krant gelezen van die gast wiens kaak gebroken is?
http://aff.skynetblogs.be/post/68481...-gemolesteerd-
Peanuts ivg met wat extreem-links geweld 3 jaar geleden aanrichtte op de anti-nsv betoging. Toen lag er een politie-agent die de veiligheid wou bewaren met levensgevaar in het ziekenhuis nadat een anarchist kassei naar hem had gesmeten. Nu krijgt er één of andere linkse kwast een paraplu in zijn gezicht geduwd en heel extreem-links staat op z'n achterpoten
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2009, 10:03   #167
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Peanuts ivg met wat extreem-links geweld 3 jaar geleden aanrichtte op de anti-nsv betoging. Toen lag er een politie-agent die de veiligheid wou bewaren met levensgevaar in het ziekenhuis nadat een anarchist kassei naar hem had gesmeten. Nu krijgt er één of andere linkse kwast een paraplu in zijn gezicht geduwd en heel extreem-links staat op z'n achterpoten
en de link met wat er onlangs is gebeurd is...?

Ik snap wel niet wat je bedoeld met die paraplu... maar dat ze het hier behoorlijk grappig vinden dat er iemand in de kliniek is geklopt gaat er bij mij toch een pak over. Ik hoop dat ik de jarno's van deze wereld niet al te rap tegenkom...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2009, 10:24   #168
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht

Ik snap wel niet wat je bedoeld met die paraplu... maar dat ze het hier behoorlijk grappig vinden dat er iemand in de kliniek is geklopt gaat er bij mij toch een pak over. Ik hoop dat ik de jarno's van deze wereld niet al te rap tegenkom...
Onnozelaar, je weigert te luisteren naar wat er werkelijk gebeurd is. Blijf jij maar schaaps. Liever één dag wolf dan een leven lang schaap.
Oud 2 april 2009, 10:39   #169
largo_w

Standaard

Citaat:
Onnozelaar, je weigert te luisteren naar wat er werkelijk gebeurd is. Blijf jij maar schaaps. Liever één dag wolf dan een leven lang schaap.
is raar want das net het woord dat mij ook te binnen schiet als ik u posts hier lees... Waar ergens lees jij iets 'schaaps' van mij? Of is alles wat niet strookt met uw idee 'schaaps'?
Ale juist voor de duidelijkheid van uw "enige echte" verhaal dus 25 man vallen 4 man aan en die 4 man kunnen bij wonder toch 1 van die 25 int hospitaal kloppen en er zonder kleerscheuren afgeraken? Laat mij zeggen dat uw verhaal een beetje...euhm...raar klinkt maar alé soit daar is het mij niet om te doen. Het gaat mij om zoiets:
Citaat:
Ik hoop dat de heer Proost (die nu door een rietje drinkt, hoe ironisch) volgende keer twee keer nadenkt vooraleer hij met een groep gewapende mensen meeloopt om enkele personen tussen te pakken, ik hoop zelfs dat iedereen die dit leest hieruit leert dat mensen aanvallen enkel tot miserie leidt, een les die ik jaren geleden al heb geleerd.
En ik hoop voor u dat ik u niet te rap tegenkom...
Citaat:
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
Oud 2 april 2009, 11:00   #170
Zwitser

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fiere Jood Bekijk bericht
Waarom is het altijd Links dat moet vechten ?
Het zijn gewoon politieke hooligans.

Zie ook wat er gisteren in Londen naar aanleiding van de g20 top plaatsvond. De betogers willen zich gewoon ergens op afreageren. Ze doen het uiteindelijk voor het effect dat het op henzelf en hun groep heeft, niet om iets te bereiken.
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2009, 11:57   #171
Metal Tom
Parlementslid

Metal Tom's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is een verschil tussen een symbool van verzet tegen het systeem plaatsen en het aanvallen van personen. Overigens is geweld ten opzichte van een misdadig systeem rechtvaardig, geweld tegen individuen omwille van hun mening echter niet.
een systeem wordt altijd verpersoonlijkt door mensen, instanties, gebouwen, ... dus elk geweld tegen het systeem is per definitie geweld tegen personen of symbolen van het syteem (vandalisme, ...). Trouwens, wie bepaalt of een systeem misdadig is?
Oud 2 april 2009, 13:26   #172
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

wat ik niet begrijp, is hoe met een (lichte!) paraplu die kerel zo hard hebben toetakelen (in een positie van onverwachtse verdediging dan nog!), in een gevecht van 25 tegen 4 man. leg eens uit hoe dat precies gebeurde.. ik ben benieuwd.

ik geloof eerder de versie dat jullie de agressors waren.

en Jarno, je hebt het over camera beelden. waar heb je die gezien? en wie heeft er om 4u 's nachts dit louche gevecht kunnen filmen?
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 april 2009, 14:02   #173
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah Bekijk bericht
wat ik niet begrijp, is hoe met een (lichte!) paraplu die kerel zo hard hebben toetakelen (in een positie van onverwachtse verdediging dan nog!), in een gevecht van 25 tegen 4 man. leg eens uit hoe dat precies gebeurde.. ik ben benieuwd.

ik geloof eerder de versie dat jullie de agressors waren.

en Jarno, je hebt het over camera beelden. waar heb je die gezien? en wie heeft er om 4u 's nachts dit louche gevecht kunnen filmen?
Tja, dat is een vraag die dezelfde is als hoe Leonidas aan Thermopylae zo lang weerstand heeft kunnen bieden aan de Perzen.

Leuven staat vol camera's en de politie beschikt over die camerabeelden. Denk je echt dat er geen arrestaties zouden zijn verricht als er iemand zomaar in het ziekenhuis werd gemept?
Oud 2 april 2009, 14:09   #174
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
is raar want das net het woord dat mij ook te binnen schiet als ik u posts hier lees... Waar ergens lees jij iets 'schaaps' van mij? Of is alles wat niet strookt met uw idee 'schaaps'?
Ale juist voor de duidelijkheid van uw "enige echte" verhaal dus 25 man vallen 4 man aan en die 4 man kunnen bij wonder toch 1 van die 25 int hospitaal kloppen en er zonder kleerscheuren afgeraken? Laat mij zeggen dat uw verhaal een beetje...euhm...raar klinkt maar alé soit daar is het mij niet om te doen. Het gaat mij om zoiets:

En ik hoop voor u dat ik u niet te rap tegenkom...
Zonder kleerscheuren? Waar is dat gezegd?

Jij gelooft liever het verhaaltje van de heldhaftige pacifist die door vijf fascistische schurken zonder aanleiding verrot wordt geklopt zonder je daar enigszins sceptisch over op te stellen, dat noem ik schaaps zijn.

En dat laatste, is dat een bedreiging? Zou u dan ook uw naam even kunnen meedelen in plaats van u achter een alias te verschuilen? Of hebt u die moed niet, dappere internetheld?
Oud 2 april 2009, 15:35   #175
largo_w

Standaard

Citaat:
Zonder kleerscheuren? Waar is dat gezegd?
Héhé... kleerscheuren=in de kliniek. Alé ik weet niet maar als ik met 24 van mijn maten 4 stoere mannen 1 van mijn maten in het kliniek zie kloppen denk ik toch niet dat ik die 4 gewoon een blauwe lip zou kloppen hoor ... Ge zit uzelf wat verhalen wijs te maken denkk
Citaat:
Jij gelooft liever het verhaaltje van de heldhaftige pacifist die door vijf fascistische schurken zonder aanleiding verrot wordt geklopt zonder je daar enigszins sceptisch over op te stellen, dat noem ik schaaps zijn.
Hoe? Waar staat dat ik die "heldhaftige pacifist" geloof? Gij leest blijkbaar rare dingen... Denkt u dan dat ik mij geroepen voel om extreem links te verdedigen?
Citaat:
En dat laatste, is dat een bedreiging? Zou u dan ook uw naam even kunnen meedelen in plaats van u achter een alias te verschuilen? Of hebt u die moed niet, dappere internetheld?
bedreigen stel u toch niet zo aan...
Jij hoopt dingen ik hoop ook dingen; you see.

En mijn naam heb jij echt niet nodig hoor fellen doe maar normaal ...
Citaat:
Oud 2 april 2009, 16:06   #176
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Mijn punt is dat exteem-linkse websites en forummers op hun achterpoten staan omdat er één of andere extreem-linkse betoger een paraplu in zijn gezicht heeft gehad, terwijl je niemand van hun hoorde reclameren nadat er vorig jaar een agent met levensgevaar in het ziekenhuis lag dankzij extreem geweld. Dat is op z'n minst hypocriet.
Oud 2 april 2009, 16:12   #177
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar zou ik niet teveel op hopen, largo_w post nog niet eens z'n studierichting owv anonimiteitsredenen.
Oud 2 april 2009, 16:16   #178
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar zou ik niet teveel op hopen, largo_w post nog niet eens z'n studierichting owv anonimiteitsredenen.
Op een forum bedreigingen uiten en achter de computer in z'n broek zitten kakken waarschijnlijk.
Oud 2 april 2009, 16:23   #179
largo_w

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oud 2 april 2009, 16:24   #180
largo_w

Standaard

Citaat:
Op een forum bedreigingen uiten en achter de computer in z'n broek zitten kakken waarschijnlijk.
jep je hebt me door... ik kak nu op dit moment in m'n broek...
Citaat:
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be