![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Idem voor u,veel geblaat maar je toont zelf de balle aan.Denk jij nu echt ik er mijnen tijd nog insteek want ik weet het uiteindelijk toch niks verandert of ik het nu aantoon of niet,dat heb ik door de jaren heen genoeg gemerkt en ik was zo zot om iedere keer opnieuw uren te spenderen om alles te gaan opzoeken en ik heb gezegt,gedaan ermee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga je gang; toon aan dat "Zovele jaren geleden was het zelfs zo deze zelfs dop kregen zonder idd hier ne klop te hebben gedaan" waar bij ze = immigranten uit Turkije en Marokko. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De media hebben uitvoerig over die wanpraktijken bericht. In het boek van JMDD wordt het ook vermeld. Hij staaft alles met info/onderzoeksmateriaal van de Koning Boudewijnststichting. Die achtbare stichting zou JMDD al lang een proces aan de broek gelapt hebben moest hij de de info misbruikt hebben of verkeerd weergegeven. Je hebt nu nog maar 1 optie : de Koning Boudewijnstichting in het VB-hoekje duwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Eerst en vooral moeten ze een verblijfsvergunning hebben. Daarenboven Citaat:
Citaat:
Kan jij vertellen wat JMDD precies staaft in zijn boek a.d.h.v. een onderzoek van de Koning Boudewijn Stichting; en over welk onderzoek het gaat; dan zoek ik het onderzoek op. Heb jij zijn boek gelezen? Dan kan je ook vertellen of hij de opbrengsten van de migratie ook meerekent. Zo ja; welke en hoe berekend. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Koop dus het boek, en lees het zelf. Het kost maar 16 €. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Kort samengevat wat hij bewijst a.d.h.v. welke studie en welke opbrengsten vraagt geen bladzijden.
Laatst gewijzigd door artisjok : 4 november 2009 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk vraagt dat bladzijden. Heel het boek gaat over die problematiek. Hou op met vijlen, lees het boek en als je dan nog vragen hebt, ga aanbellen bij de K. Boudewijnstichting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze draad gaat over de kost van de immigratie. Rekent JMDD ook de opbrengst mee? Kan je onderwijl toegeven dat wat Neptunus beweert een mythe is? Of kan je bewijzen dat het geen mythe is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je répète : je kan die problematiek van de kost van de migratie niet op een paar bladzijden samenvatten. Wie het tegendeel beweert is ... simpel van geest. De mythe waarover je hebt hebt wordt aangehaald in het boek van JMD, dat op zijn beurt zijn stellingen staaft op basis van onderzoeksmateriaal van de Koning Boudewijnstichting. Veel geloofwaardiger dan het negationistisch geleuter van een forummer die niet eens de moeite doet om te bewijzen dat het om een mythe zou gaan. Wat belet jou A. om te bewijzen dat het om een mythe gaat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het net aangetoond. http://forum.politics.be/showthread....74#post4423774 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jammer dat je het zo moeilijk hebt om zelf maar een begin van een bewijs te tonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb ik nu voldoende aangetoond dat wat neptunus beweerde een mythe is? Je hebt er lang genoeg naar gezaagd; en nu negeer je het. http://forum.politics.be/showthread....74#post4423774 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt helemaal niets aangetoond. Ik vertrouw sowieso meer op het feitenmateriaal van de K. Boudewijnstichting dan op de copy/paste van theoretische blabla die niet noodzakelijk de realiteit weergeeft. Wat belet je eigenlijk om het boek te lezen? De keiharde realiteit? En natuurlijk wordt het gedeelte opbrengst in het boek benaderd : hoe kan hij anders de evaluatie maken dat het saldo negatief is? Voor elke belastingbetalende Marrokaanse Belg zijn er twee die op de kap van het systeem leven. Rekent men daarbij nog : - dat de sociale woningen voor 60 % door allo's ingenomen worden - dat die allo's in de meeste gevallen geen tweeverdieners zijn, maar 1-verdieners in de laagste looncategorieën met grotere dan de gemiddelde autochtone kinderlast, dus amper of geen belastingen betalend - dat ze aan de serieus ontvangende kant staan inzake kindergeld - dat ook de maatschappelijke meerkost tgv van hun aanwezigheid moet meegeteld worden (de kost van pamperindustrie zeg maar, de kost voor extra politie (meer blauw op straat), de gevangenissen, staatsveiligheid, etc. etc.) en je hebt enkel een portie gezond verstand nodig om in te zien dat de balans van immigratie uit M. en T. negatief is. De opbrengsten (TVA uit consumptie) wegen niet op op de kosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
"terwijl mensen uit Marokko en Turkije nog steeds zomaar uitkeringen en een SIS-kaart krijgen, zonder ook maar één dag te hebben gewerkt." http://forum.politics.be/showthread....74#post4423774 Je mag gerust eens argumenteren waarom het wel of niet een mythe zou zijn. Schrijf dan tenminste welk onderzoek; geef de naam van het onderzoek. Citaat:
Citaat:
Citaat:
JMDD heeft niet meegerekend hoeveel Marokkaanse immigranten hier werkgever zijn? Hoeveel van het BNP nemen ze voor hun rekening? Hoeveel mensen stellen ze te werk? Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kind van 7 zal uit zichzelf aanvoelen en begrijpen dat wat de immigratie opbrengt bijlange niet de kost van de immigratie nog maar een beetje goed kan maken! Ze zullen waarschijnlijk nog niet voldoende zijn om een deel van hun kinderbijslag te betalen... Nog eens: ipv de mensen lastig te vallen met het vragen naar rekenkundige bewijzen die ze niet kunnen leveren omdat de gegevens geheim, niet meer en niet minder, worden gehouden... vraag dat eens aan diegenen die het wel kunnen en moeten weten!!! Mensen uit de multiculindustrie? Waarom we op geen antwoord zullen moeten rekenen weten we wel, jij niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |