![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier is ie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met de revolvers op de zijkanten.
![]() |
#165 | |
|
![]() foto staat vandaag in het nieuwsblad
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De bassist van de Amerikaanse metalband Slipknot is op 38-jarige leeftijd overleden. Paul Gray werd dood gevonden in een hotelkamer in Iowa. Dat heeft een woordvoerder van zijn platenmaatschappij tegen Amerikaanse media bevestigd. De doodsoorzaak is nog niet bekend.
Slipknot, opgericht in 1995, werd bekend door de maskers die de negen bandleden bij elk optreden dragen. Slipknot brak in 1999 door met het titelloze debuutalbum. In Nederland bereikte de cd de gouden status. De opvolger was de cd Iowa (2001), vernoemd naar de thuisstaat van de band. In 2006 won Slipknot een Grammy voor het Beste Metal-lied, met het nummer Before I Forget. Andere bekende nummers van Slipknot zijn Wait And Bleed en Duality. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() Gary Coleman (42) overleden
Gary Coleman, het ex-kindsterretje dat bekendheid verwierf als Arnold Jackson uit 'Diff'rent Strokes', is na een hersenbloeding overleden in het ziekenhuis. Op vraag van zijn echtgenote werd de kunstmatige beademing stopgezet. Dat meldt TMZ. Eerder op de dag raakte bekend dat de 42-jarige man buiten bewustzijn was en kunstmatig in leven werd gehouden. Gary Coleman werd woensdagmiddag met een hoofdwonde overgebracht naar het ziekenhuis en opgenomen op de dienst intensieve zorgen. Donderdag ging zijn toestand snel achteruit en onderging hij een ingreep. Vrijdag kwam hij te overlijden. Coleman is in 2007 getrouwd met Shannon Price.
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Amerikaanse acteur, regisseur en kunstschilder Dennis Hopper is op 74-jarige leeftijd overleden. Hij stierf in het Californische Venice, omringd door familie en vrienden.
Hopper maakte in de jaren zestig en zeventig naam met films die bepaalden hoe Amerika zichzelf zag, zoals 'Easy Rider' en 'Apocalypse Now'. Hij koos vaak voor de rol van buitenbeentje of vreemdeling en groeide zo in de afgelopen vijftig jaar uit tot één van de bekendste Amerikaanse acteurs. Hij werd twee keer genomineerd voor een Oscar. http://nos.nl/artikel/160718-acteur-...overleden.html
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 29 mei 2010 om 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() 't zat er aan te komen, ik had gelezen dat hij al een tijdje zwaar ziek was
zwaar verlies, een cultfiguur
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme Dennis.
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() 2 2 2 absolut. Ik weet echt niet wat nu interessant aan die ouwe saaie man is?
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Dennis cHopper
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Onderschat nooit een goede clown. Er zijn er weinig die het kunnen, zelfs al is het nog zo belachelijk.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |