![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot in het absurde toe verbieden ze u daar te werken. En dan komen ze met zoiets af? Raar?
![]() |
![]() |
#162 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is nu niet dat men zeer experimenteel bezig is geweest en niet wist waar men aan begon. Joseph Paxton's Crystal Palace: ![]() ![]() ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 12 januari 2010 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat gebouw nog ergens te bezichtigen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat zit een beetje anders in elkander bij zulke gebouwen.
![]() |
![]() |
#165 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Spijtig genoeg afgebrand en niet terug opgebouwd.
Eén van de grootste verliezen van de architectuur. ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 12 januari 2010 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal kapot ondertussen hierdoor. Alhoewel al wat ik hier zie kan ik nog steeds bereiken.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 januari 2010 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denkt u eigenlijk van iglo's? toen ik nog erg jong was vond ik dat een van de meest geniale bouwwerken ooit gerealiseerd, en ik ben wat dat betreft nog niet echt van gedacht veranderd. Wat op mij het meeste indruk maakte was het feit dat de isolerende eigenschappen ervan pas tot stand kwamen nadat er mensen in zaten, die voor een laagje smeltende en weer bevriezende sneeuw aan de binnenkant zorgden. Ge moet er maar opkomen, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal niet veel kosten...een paar miljoenen euro's en je bent er vanaf. ![]() Dan zijn we allen tevreden. In principe hadden ze er al moeten gehangen hebben zelfs. Ook aan de buitenkant. Trek het af van hun 85000 uur reken en tekenwerk. Dat zal ze leren in de toekomst.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 12 januari 2010 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor een nomadisch volk is de Iglo samen met de Yurt en de Tipi een perfecte woonst. Voor de huidige sedentaire mens veel minder. Constructief gezien zijn ze een van de basisvormen van overspanning die je overal ter wereld terugvindt: de overspanningsboog.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U valt hier zeker niet door incompetentie uit de toon, maar als we het niveau van onze Nederlandse deelnemers met het Vlaamse niveau gaan vergelijken, wacht dan ff, ik ga me gauw verstoppen!
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 12 januari 2010 om 23:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bood u anders graag een plaatsje aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als ik u als laatste lees, ga ik gegarandeerd lachend naar bed. En wat de Vlaamse bijdragen betreft: Mambo heeft vanavond mijn horizont verruimd; dat was toch ook goed. Ik zal voortaan anders naar gebouwen kijken.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 12 januari 2010 om 23:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stromae - Alors on danse
http://www.youtube.com/watch?v=J9yzoTHP9HY Frank Michaël - Toutes les femmes sont belles http://www.youtube.com/watch?v=l9lukUxH1N8 Eté 67 - Dis-moi encore http://www.youtube.com/watch?v=Zz2wiIOlYYQ Laatst gewijzigd door Everytime : 12 januari 2010 om 23:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Minister
|
![]() Gisteravond was het weer eens om te huilen.
De Vlaamse gastarbeiders werden in Wallonie met open armen ontvangen. Ze sliepen in varkensstallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het was dat of in 't fabriek gaan werken. Ik zie ze nog vertrekken, met hun hebben en houden in zo een zwarte besas...
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn alpine-monteurs. Die werken met een heel andere beveiliging dan netten. Ik was een van hen tot de dag dat ik op een eenvoudig laag dakje moest werken. Toen heb ik een onzachte smak op de grond gedaan. Het zijn wel jongens die niet uit hun bed komen voor minder dan 30€ per uur als beginnende alpine-monteur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor 1960 was blijkbaar een Vlaming nog geen "mens". |
|
![]() |
![]() |