![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals ik al vermeld heb, ik liep ook bewaking bij o.a. munitieopslagplaatsen bij het leger..dat zegt toch al genoeg over professionele bewaking.. ![]() De bende van nijvel is zo'n geval waarbij de toenmalige onmacht van justitie en polotie(zeer waarschijnlijk) verkeerdelijk werd vertaald in complottheorieën In die tijd leefden we nog in lalaland met champetters..peace of cake.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 24 november 2010 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ?
Is het al geweten of die actie wat heeft opgeleverd ? Is er een aanslag verijdeld geweest ? Ik hoop het althans... Op het terroriseren van een hele wijk na, talloze vernielingen, heeft het in deze contreien ( Antwerpse straat ) wel geteld één drugdealer en één illegaal opgeleverd. Slachtofferhulp vanwege traumatische ervaringen omwille dat er om 5 uur ' s ochtends een bende gemaskerde idioten je voordeur intrappen en je onder constante bedreiging van een vuurwapen je binnenskamer houden... hoeft blijkbaar niet |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Staatssecretaris
|
![]() De leden van de CCC waren overtuigde marxisten met een sterke theoretische achtergrond - zoals een marxist moet zijn. Niet het soort uitschot nu dat zich 'links' noemt omdat ze niet genoeg kunnen consumeren, en zich laat verneuken door allah en co.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Slachtofferhulp is niet nodig..niet voor mensen die hun dierbaren bereidwillig afstaan aan een Tjetjeens zelfmoordcommando.. Toch bedankt voor uw inspanningen om die arme weerloze allochtonen te beschermen tegen de reptielen van de pliesie..mijn advies :volg een zaak wat beter dan heb je minder nood aan linkiewinkie vooroordelen.. ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 25 november 2010 om 07:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Parlementslid
|
![]() Het zoveelste voorbeeld dat niet alle vluchtelingen en allochtonen zo'n brave zieltjes zijn als linkse en katholieke mensen dat willen voorstellen.
Was ondanks een tijdje op het Vlaamse katholieke platteland, onvoorstelbaar hoe naief die mensen denken over 'vluchtelingen' en 'asielzoekers.' |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Minister-President
|
![]() Een ding staat vast: die mannen van Sharia4Belgium zijn niet de ongevaarlijke onnozelaars waarvoor velen (vooral linksen) ze willen afschilderen. Ze zijn wel degelijk georganiseerd en hebben een concreet doel voor ogen, bovendien krijgen ze bewijsbare steun van verboden terreurorganisaties als 'Islam4UK'. Onnozel zijn ze inderdaad wel, maar tegelijk ook slim en geslepen. Uiteraard plegen ze nu geen aanslagen in België, daarvoor is de tijd nog niet rijp en dan keert de publieke opinie zich tegen hem. Zij zullen eerder hopen (en waarschijnlijk ook verkrijgen gezien de demografische evoluties) dat, althans in stedelijke gebieden, de moslimbevolking de meerderheid krijgt tov de 'ongelovige honden' en dan zullen ze deze mensen wegpesten. Wanneer de tijd rijp is en de mogelijkheden zich aandienen, zal er ook grof geweld gebruikt worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() Wat ik niet begrijp, is dat de autoriteiten zich haasten om in de pers te verklaren "het is geen actie tegen de Islam". :-/
Als er huiszoekingen gebeuren bij blanken, heb ik dat nog nooit iemand horen zeggen? Goed, die zijn tegenwoordig vaak atheïstisch. Maar in de onderzoeken m.b.t. misbruik tegen kinderen, heb ik ook niemand zich horen haasten om te zeggen dat het geen aanval tegen de Christenen is. Moeten we ons tegenwoordig al gaan verontschuldigen omdat we schrik hebben voor lange tenen of processen? Als de autoriteiten dat al moeten doen, is het hééééééél ver gekomen en het tijd ons de vraag te stellen wie hier de macht heeft. ![]()
![]() |
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
![]() 1) Oké 2) Ik weet niet hoe anderen dat zien maar bewust dood en vernieling zaaien vind ik niet iets dat we oogluikend moeten toelaten. Dat het bestaan daarvan door sommige mensen ontkend of gebagatelliseerd wordt (niet door jou, je hebt gelijk dat de prevalentie in België op dit moment klein is, godzijdank!!!!!!!!!) daar kan ik echt niet bij. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is wel nie zo simpel als gij presenteert...een externe inbrengen is zo goed als onmogelijk.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Geloof me: als een terroristisch groepering wordt opgerold voor er effectief concrete plannen zijn, dan zijn ze geïnfiltreerd. Dat is ook niet zo moeilijk als de groepering in kwestie luidkeels op tv komt verkondigen dat zij tegen democratie en voor sharia zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
De autoriteiten verontschuldigen zich omdat ze er zijn langsgegaan bij die groep, naar andere groepen heb ik dat nooit gehoord.
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |