![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En het liefst nog zonder in contact te komen met autochtonen want wie wil nu een allochtoon in zijn bedrijf hebben. Die stelen alleen maar en zijn ook nog eens verschrikkelijk lui. ![]() Laatst gewijzigd door EchteVlaming : 20 juni 2011 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zit hier op het internet, vrije dag of zo? Neem gerust ontslag, wanneer je geld genooeg hebt hoef je niet te werken hoor, je weet toch dat wanneer JIJ ontslag neemt je geen uitkering krijgt? Goed zo! Wil je geen contact met autochtonen? Pas op hoor want je mag van Arti geen groep veroordelen op basis van het gedrag van enkelingen want dan bent u een racist! Maar vertel eens, al beroofd door autochtonen? En volgens jou is wie werkt in dit land niet vooral autochtoon ? Kom, vertel uw frustraties eens, deel ze met dit forum! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister
|
![]() Ik doe da altijd, gij niet dan? Ik zet mijn pinkers al eens niet op!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En onder de middag eet ik mijn boterham voor mijn computer op. In nederland gaan ze waarschijnlijk wat wiet gaan roken maar hier is dat toch gelukkig anders. Btw ik heb nog NOOIT op de uitkering gestaan. Hebt U een vrije dag? Als ik Uw logica volg zit dit forum vol met moslims die op de uitkering staan want ik zie er toch veel posten (inc U) tijdens de werkuren. Laatst gewijzigd door EchteVlaming : 20 juni 2011 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus vandaar, er is nog hoop voor dit forum.
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, ik heb een dag verlof, en kun je even citeren waar ik ooit opmerkte dat moslims die op een uitkering staan hier posten? Wat heb je toch met Nederland??? Kom deel het met het forum! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Ik werk al langer dan 30 jaar, " Echte ", en mijn " Eigen Problemen " zijn direct gekoppeld aan de overmatige aanwezigheid van vreemd en/of fanatiek religieus uitschot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Btw mijn lievelingsstad is Granada, een oude arabische vesteging, die mannen wisten tenminste hoe ze prachtige steden moesten bouwen. In een moskee ben ik spijtig genoeg nog nooit binnen geweest maar zou het wel graag eens doen. In Praag heb ik ooit de Synagoge bezocht en vond dat een prachtige plaats. Laatst gewijzigd door EchteVlaming : 20 juni 2011 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() Ik woon in en Brusslse gemeente met redelijk veel migranten (néé, niet Molenbeek). In de straat en wijk waar ik woon ca 50 % en bijna geen problemen. In Molenbeek, Schaarbeek en Anderlecht kom ik ook wel. Nooit problemen gehad, familie en vrienden ook niet, hele slimme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U kan evengoed in een villa aan de rand van een rustig polderdorpje wonen en hier de internethero uithangen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.jobpol.be/nl/home/index1 Een nieuwe wending in je leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zal wel toeval zijn dat een bepaalde marxistische dhimmiburgervader dezelfde argumenten gebruikt..wat?waar?wie? ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 20 juni 2011 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |