Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 juni 2011, 12:59   #161
EchteVlaming
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat is nu net wat van migranten en hun nakomelingen verwacht wordt!
Maar autochtonen mogen het lekker wel doen? 'k denk ik morgen ontslag nemen. Ik hoef niet te werken, enkel dat allochtoons krapuul.
En het liefst nog zonder in contact te komen met autochtonen want wie wil nu een allochtoon in zijn bedrijf hebben. Die stelen alleen maar en zijn ook nog eens verschrikkelijk lui.

Laatst gewijzigd door EchteVlaming : 20 juni 2011 om 13:00.
EchteVlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 13:44   #162
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EchteVlaming Bekijk bericht
Maar autochtonen mogen het lekker wel doen? 'k denk ik morgen ontslag nemen. Ik hoef niet te werken, enkel dat allochtoons krapuul.
En het liefst nog zonder in contact te komen met autochtonen want wie wil nu een allochtoon in zijn bedrijf hebben. Die stelen alleen maar en zijn ook nog eens verschrikkelijk lui.
Wie zegt dat?
Je zit hier op het internet, vrije dag of zo? Neem gerust ontslag, wanneer je geld genooeg hebt hoef je niet te werken hoor, je weet toch dat wanneer JIJ ontslag neemt je geen uitkering krijgt? Goed zo!

Wil je geen contact met autochtonen? Pas op hoor want je mag van Arti geen groep veroordelen op basis van het gedrag van enkelingen want dan bent u een racist!
Maar vertel eens, al beroofd door autochtonen? En volgens jou is wie werkt in dit land niet vooral autochtoon ?
Kom, vertel uw frustraties eens, deel ze met dit forum!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 14:20   #163
Alienation
Minister

Alienation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TriNiTy Bekijk bericht
Daarnet een politie combi gezien op de weg naar huis, dubbel geparkeerd 4 pinkers op en de broodjeszaak binnen. Dat moet je als brave burger eens proberen.
Ik doe da altijd, gij niet dan? Ik zet mijn pinkers al eens niet op!
Oud 20 juni 2011, 14:55   #164
EchteVlaming
Burger

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat?
Je zit hier op het internet, vrije dag of zo? Neem gerust ontslag, wanneer je geld genooeg hebt hoef je niet te werken hoor, je weet toch dat wanneer JIJ ontslag neemt je geen uitkering krijgt? Goed zo!

Wil je geen contact met autochtonen? Pas op hoor want je mag van Arti geen groep veroordelen op basis van het gedrag van enkelingen want dan bent u een racist!
Maar vertel eens, al beroofd door autochtonen? En volgens jou is wie werkt in dit land niet vooral autochtoon ?
Kom, vertel uw frustraties eens, deel ze met dit forum!
Op mijn bureau heb ik gewoon internet. En ja 'k heb al gedaan met werken. Meestal stop ik rond 15:30
En onder de middag eet ik mijn boterham voor mijn computer op. In nederland gaan ze waarschijnlijk wat wiet gaan roken maar hier is dat toch gelukkig anders.
Btw ik heb nog NOOIT op de uitkering gestaan.

Hebt U een vrije dag? Als ik Uw logica volg zit dit forum vol met moslims die op de uitkering staan want ik zie er toch veel posten (inc U) tijdens de werkuren.

Laatst gewijzigd door EchteVlaming : 20 juni 2011 om 14:57.
Oud 20 juni 2011, 14:59   #165
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Wil u nu zeggen dat er nog hoop is voor islam of dat het er niet goed uitziet voor islam ?
Ik wil zeggen dat er nog hoop is voor niet bij ieder ongefundeerd gerucht de lucht in springen en moord en brand schreeuwen over dat de boze moslims onze kinderen komen opeten. Met een beetje redelijkheid, van alle kanten, komen we een stuk verder. Het aantal topics al deze is ondertussen al niet meer te tellen, er wordt een of ander compleet niet feitelijk gerucht aangehaald (of anders wel iets dat wel feitelijk is maar in ieder geval geen harde statistieken bevat, vorbeelden die niet in het juist straatje passenworden steevast weggelaten) en de anti-moslim brigade haalt zichzelf links en rechts in om maar het hardste moord en brand te kunnen schreeuwen. Daar wordt niemand slechter van, maar het is zo af en toe wel erg vermoeiend. Ik vond het gewoon mooi om te zien dat er dus nog wel mensen zijn die gewoon fijn kalm blijven en de feitjes even checken. Dat zouden meer mensen hier mogen doen. Ook in een bredere context, ook discussies over bijvoorbeeld kerncentrales of "9/11 was een samenzwering!!een!" lopen nogal makkelijk vast in een groepje mensen dat zichzelf graag gelijk geeft. Een beetje gefundeerd tegengas is altijd goed.

Dus vandaar, er is nog hoop voor dit forum.
Oud 20 juni 2011, 15:32   #166
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
welke bevolkingsgroep wordt in een slecht daglicht gesteld als wordt verkondigd dat Moureaux zijn agenten verbiedt om op straat te eten of te roken tijdens het jaarlijkse nachtelijke schransfeest van een maand?
De marxistische dhimmies...
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 20:57   #167
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Op mijn bureau heb ik gewoon internet. En ja 'k heb al gedaan met werken. Meestal stop ik rond 15:30
En onder de middag eet ik mijn boterham voor mijn computer op. In nederland gaan ze waarschijnlijk wat wiet gaan roken maar hier is dat toch gelukkig anders.
Btw ik heb nog NOOIT op de uitkering gestaan.

Hebt U een vrije dag? Als ik Uw logica volg zit dit forum vol met moslims die op de uitkering staan want ik zie er toch veel posten (inc U) tijdens de werkuren.
Ik heb op mijn bureau ook internet, toch zit in niet op het forum in de tijd van mijn baas en wanneer ik klaar ben met mijn werk ga ik naar huis!
Ja, ik heb een dag verlof, en kun je even citeren waar ik ooit opmerkte dat moslims die op een uitkering staan hier posten?

Wat heb je toch met Nederland??? Kom deel het met het forum!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 21:54   #168
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Er zullen vast wel boerendorpen zijn waar het allemaal ok is dat de lokale champetter broodjes mag vreten tijdens zijn dienst, achteraf een sigaretje mag opsteken en liefst nog een paar pinten mag drinken in de lokale kroeg, maar het mag nergens. En terecht.
Een flik heeft een shift van 12 uur, hele slimme. Moet die vent dan die hele tijd zonder eten en drinken blijven ? Dat is ongezond en gevaarlijk zelfs.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 21:54   #169
EchteVlaming
Burger

Standaard

Citaat:
Ik heb op mijn bureau ook internet, toch zit in niet op het forum in de tijd van mijn baas en wanneer ik klaar ben met mijn werk ga ik naar huis!
Ja, ik heb een dag verlof, en kun je even citeren waar ik ooit opmerkte dat moslims die op een uitkering staan hier posten?

Wat heb je toch met Nederland??? Kom deel het met het forum!
Ik ben mijn eigen baas en als ik klaar ben met mijn werk ben ik al thuis.
Oud 20 juni 2011, 21:55   #170
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Een flik drinkt gratis, eet gratis, vogelt gratis maar "In Meulembeek moet hij dat discreet doen" is d�*t het probleem?
Moest dat kloppen zouden er meer flik worden denk ik, zelfs als er wel een paar zijn die dat klaarspelen.
Oud 20 juni 2011, 22:03   #171
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
lol nog zo een die geen argumenten heeft.
Wees gerust ik gebruik geen dubbelnick en volgens mij wil trol ook wel iets heel anders zeggen. Maar ja volgens jullie is iedereen een extremist en racist. En als je dat niet bent dan kan je enkel maar een terugkerend lid zijn. lol

Maar wees gerust ik ben niet van plan om hier lang rond te hangen. Heb wel betere dingen te doen dan heel te tijd met extremisten en kinderen te discussieren.
Het is leuk voor even maar ga mijn echte leven daar nu toch niet voor opgeven.
Betere dingen te doen ? Zoals ? In de moskee hangen, in het theehuis liggen ?
Oud 20 juni 2011, 22:08   #172
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Probeer eerst zelf een job te zoeken of wat minder te spijbelen dan zal je je misschien meer met je eigen problemen bezig houden.
Ik werk al langer dan 30 jaar, " Echte ", en mijn " Eigen Problemen " zijn direct gekoppeld aan de overmatige aanwezigheid van vreemd en/of fanatiek religieus uitschot.
Oud 20 juni 2011, 22:19   #173
EchteVlaming
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Betere dingen te doen ? Zoals ? In de moskee hangen, in het theehuis liggen ?
Hoe wist je dat ik graag thee drink? Van koffie moet ik niet weten, kan zelfs niet tegen de geur. Je hebt gelijk I love arabische theehuizen maar heb er enkel nog maar in Spanje bezocht. Voor zover ik weet bestaat dat hier niet.

Btw mijn lievelingsstad is Granada, een oude arabische vesteging, die mannen wisten tenminste hoe ze prachtige steden moesten bouwen.

In een moskee ben ik spijtig genoeg nog nooit binnen geweest maar zou het wel graag eens doen. In Praag heb ik ooit de Synagoge bezocht en vond dat een prachtige plaats.

Laatst gewijzigd door EchteVlaming : 20 juni 2011 om 22:20.
Oud 20 juni 2011, 22:20   #174
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hebde gij al ooit eens een voet in zo een ongure migrantengemeente zoals Molenbeek gezet, hele slimme ?
Ik woon in en Brusslse gemeente met redelijk veel migranten (néé, niet Molenbeek). In de straat en wijk waar ik woon ca 50 % en bijna geen problemen. In Molenbeek, Schaarbeek en Anderlecht kom ik ook wel. Nooit problemen gehad, familie en vrienden ook niet, hele slimme.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 22:23   #175
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik woon in en Brusslse gemeente met redelijk veel migranten (néé, niet Molenbeek). In de straat en wijk waar ik woon ca 50 % en bijna geen problemen. In Molenbeek, Schaarbeek en Anderlecht kom ik ook wel. Nooit problemen gehad, familie en vrienden ook niet, hele slimme.
Bron, bewijs...

U kan evengoed in een villa aan de rand van een rustig polderdorpje wonen en hier de internethero uithangen...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 22:28   #176
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Moest dat kloppen zouden er meer flik worden denk ik, zelfs als er wel een paar zijn die dat klaarspelen.
Hier, voor jou:
http://www.jobpol.be/nl/home/index1

Een nieuwe wending in je leven.
Oud 20 juni 2011, 22:30   #177
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Bron, bewijs...

U kan evengoed in een villa aan de rand van een rustig polderdorpje wonen en hier de internethero uithangen...
Ik zal hier mijn adres posten zeker?
Oud 20 juni 2011, 22:36   #178
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In Molenbeek, Schaarbeek en Anderlecht kom ik ook wel. Nooit problemen gehad, familie en vrienden ook niet, hele slimme.
Raar dat de media, zelfs de partijen die allochtonen knuffelen, daar wél problemen zien.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 22:37   #179
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zal hier mijn adres posten zeker?
Zit dan niet te fantaseren over het leven in een multimigrantenbuurt...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 22:50   #180
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
In mijn wijk/straat geen enkel probleem...0% allochtonen

Het zal wel toeval zijn dat een bepaalde marxistische dhimmiburgervader dezelfde argumenten gebruikt..wat?waar?wie?

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 20 juni 2011 om 22:51.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be