![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De commentaar was aan Suiker 7 gericht. mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wanneer gaan die mensen eens begrijpen dat je heel die religieuze santenboetiek beter in de vuilbak smijt ? Iemand anders macht geven over jouw leven ? Hoe dwaas is dat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toen we hier nog Katholiek waren (ok er zijn er hier en daar nog enkelen, en de oudere generatie is er nog voor een stuk) was dat niet anders hoor - aan de Pastoor gaan vragen hoe die of die niet beter dit of dat zou doen. Georganiseerde godsdiensten zijn een gevaar voor de vrijheid van het denken.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 27 juni 2011 om 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
De echt strengen mogen op zondag helemaal NIKS anders doen dan naar de kerk gaan. Op die dag mogen ze zelfs niet koken en de kinderen mogen niet met elkaar spelen. Alles voor de dag des Heeren, letterlijk. In katholieke milieus heb ik bovenstaande nog nooit gehoord. Ook hebben de strengen vaak geen TV en een minderheid van 30% denkt zelfs dat vaccineren tegen het geloof in God ingaat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geen nood, ik ken mijn bronteksten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() EDIT: Daarenbuiten storen feiten u nooit natuurlijk; zie mijn zogezegde 'aanvallen' en 'beledigingen' jegens u die u niet kunt quoten of de 'leugens' die ik dan staaf met mainstream-Islamitische bronnen die voor iedereen toegankelijk zijn en u zegt dan 'dat heb ik al uitgelegd' Facepalm de Platine - THE FIRST TIME ONE HAS EVER BEEN AWARDED!!!
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 27 juni 2011 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Yusuf_a...monline.ne-100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |||||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je vriend/man dumpen is not done en men zal er alles aandoen om jullie terug te verzoenen. Er heerst soms een soort van taboe rond zulke onderwerpen. Ik ga niet akkoord met deze regel. Mijn vriend is dan ook met zijn klieken en klakken buiten gevlogen. Achteraf die man nog eens voor de rechter gedaagd. Dat is een voorbeeld van hoe ik me afkeer tegen mijn cultuur. Dat brengt veel miserie met zich mee soms maar ik lig er niet wakker van. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gij verdedigt een zeer selectieve versie van Islam die zo goed als niemand aanhangig is...
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
|
![]() Met andere woorden. Gij zijt uw eigen geloof aan het samenstellen. Met wat stukjes van hier, en enkel beetjes van daar. Hangt ervan af wat u aanstaat en wat niet. Daar hangt u dan achteraf het woordje islam aan vast. Uw eigen verzinsels noemt u dan 'islam'. Zo werkt het niet meisje.
![]() |
#175 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Overigens vraag ik me af of jij een hoofddoek draagt, in je eigen meer feministische ( mag ik dat zo zeggen ? je smeet je vent buiten daarom dat ik 't woord koos ) versie van de Islam ? mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
Laatst gewijzigd door UFSIA : 27 juni 2011 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wou dat ik (foesja) Arabisch kon. Nu ben ik wel van plan die taal te leren, maar ik ben pas begonnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |||
|
![]() Citaat:
Ik heb het trouwens over Professor Van Ael. Citaat:
Als ik zeg dat ik geen hidjaab draag zul je me een geïntegreerde moslima noemen. Zeg ik dat ik wel een hidjaab draag dan zul je me afdoen als iemand die uit haar nek kletst. Wat ik draag is niet relevant in deze discussie. Stel die vraag maar eens in een kledingdraad ofzo. Ik ben nogal gesteld op mijn privé. Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 28 juni 2011 om 17:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Vreemdeling
|
![]() Zucht, al negen pagina's over een zeepbel ... een soort zelf verzonnen God denk ik.
Hoe kan je nog achterlijker zijn dan in dit soort ongein te geloven ... get a live !!!