![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 26 december 2011 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij spreekt van: "doden op hun geweten" terwijl: ... zijn schip opzettelijk is geramd, in tweeën is gekliefd en uiteindelijk tot zinken is gebracht door het Japanse harpoenschip de Shonan Maru 2..... wat ongeveer 3 miljoen $ schade betekende, terwijl Peter alleen een gat gemaakt heeft in een visnet. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zei dat dit hoopje zoetwaterpiraten 't slechtste is dat de natuur kan overkomen. En dat is ook zo. 't geld dat men langs ramen en deuren buitensmijt om deze freakshow verder in de media te spelen kan men beter gebruiken voor andere en betere projecten, waar dieren en natuur mee geholpen zijn. 't Is niet omdat dit spectaculaire beelden geeft dat het daarvoor ook nuttig is. Natuurlijk is dat leuke tv, een beetje de cowboy uithangen en produkten als UN 2820 in het rond smijten. Maar ten koste van wat? Van duizenden andere projecten die stilvallen wegens geldgebrek. Slecht voor de natuur dat die stilvallen... En het milieu? Zie je ze met zeilboten rondknotsen? Ik niet hoor... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() Deborah Bassett
While Japan may be in the hot seat with the international community for it's annual Flipper killing-spree, recently exposed by this year's Academy Award winning film The Cove, it is certainly not the only nation guilty of gruesome cetacean massacre. Last week, The Sea Shepherd Conservation Society captured shocking and highly disturbing images of 236 pilot whales brutally slaughtered in the town of Klaksvik in the Danish Faroe Islands. Ah yes, something is indeed very rotten in Denmark. |
![]() |
![]() |