![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Of is 'pervers' overkomen niet gelijk aan 'weerzin' opwekken? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() bovendien uit voorgaande teksten:
Citaat:
![]() |
![]() |
#163 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
nl. dat homosexualiteit niet kan beïnvloeden, dat men niet homo wordt door homo's te zien. Dat is uw enkelzijdige, solitaire interpretatie die keer op keer weerlegd wordt. Leest u dan maar weer en weer alle andere voorgaande posts maar eens. U hebt geen been om op te staan en kunt uw angst, vrees, bezorgdheid of wat dan ook, niet valideren als terecht. Ik heb niet gefoefeld, ik heb de tekst er integraal gezet en nog wilt u het niet aannemen. U bent dus idd vooringenomen en staat niet open voor gestaafde tegenargumenten. En zoals ik al eerder stelde is die houding gevaarlijk voor het onbegrepen voelen van adolescente homosexuelen want door mensen zoals u worden vele tot wanhoop gedreven. En dat is WEL statistisch te bewijzen. Hoe staat u daar dan tegenover? Of is dat een evolutie? Een 'natuurlijke selectieve verwijdering' van het 'loerende gevaar'?
![]() |
![]() |
#164 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat weet u dus bij deze ![]()
![]() |
![]() |
#165 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb niet al de tekst gelezen, enkel het eerste dat ik tegenkwam. Bij deze dus. "Accurate information about homosexuality is especially important to young people who are first discovering and seeking to understand their sexuality" Vertaald: "Juiste informatie over homosexualiteit is vooral belangrijk voor jonge mensen die hun seksualiteit ontdekt hebben." Vijgen na Pasen dus, de sexuele voorkeur ligt reeds vast en het kan nu zeker geen 'kwaad' meer om erover te spreken. De tekst erna (die u in rood gemarkeerd hebt) is dus niet relevant, want het ging om de beslissingsfase zelf, niet erna. Moesten ze daarentegen die 'les' willen geven aan kinderen die qua leeftijd in die vormingsfase voor seksuele voorkeur zitten dan zou dat wel riskant kunnen zijn. Blijkbaar wéét de schrijver dat (net zoals ik) en zegt hij er duidelijk bij dat het erna is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Maar james heeft het opgegeven, kunt u m'n laatste antwoord op hem nog eens bekijken? Het gaat hier uiteindelijk over hetzelfde. U mag gerust zeggen dat ik gelijk heb als u het tegendeel van wat ik zeg niet kunt aantonen. Als u dat wel zou kunnen dan zou ik iets bijleren, ook positief. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
hij zegt dat het belangrijk is voor jonge mensen om voldoende juiste informatie te krijgen over homoseksualiteit zodat ze hun eigen seksualiteit kunnen begrijpen, of deze nu homo-bi-heteroseksueel is. de rode tekst is letterlijk de rode draad door deze topic. u beweert dat homos hun afwijkend gedrag binnenshuis moeten houden. deze tekst weerlegt dat. het gedrag maakt onderdeel van de juiste informatie, en deze informatie zorgt niet dat heteros homo worden.
![]() |
![]() |
#168 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ik heb het niet opgegeven, darvoor moet u uzelf eerst tegenspreken
![]()
![]() |
#169 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#170 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik begrijp geen snars van wat die Bobbie hier allemaal zit te vertellen, maar: Sneeuwvlokje in hersenen bepaalt seksuele voorkeur
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn engels is net zo goed als mijn nederlands, hence mijn regelmatig terugkerende engelse woorden/zinnen. Heb nl. jaren een relatie gehad met iemand van de VS - dus alsjeblief, don't insult my intelligence PLEASE. Ik zal eventje LETTERLIJK voor u vertalen wat er staat. Accurate information about homosexuality is especially important to young people who are first discovering and seeking to understand their sexuality Correcte informatie over homosexualiteit is vooral belangrijk voor jonge mensen die hun sexualiteit aan het ontdekken zijn (of net ontdekken of net hun eerste ontdekkingen aan het doen ZIJN) -dus in hun EERSTE ontdekkingsfase zitten- en die sexualiteit trachten te begrijpen. Die hebben ze dus nog lang niet ontdekt - dat staat er dus helemaal niet. Mijn honden hebben vaak een selectief gehoor, ik ken mensen met een selectief geheugen, maar dit slaat alles. U hebt een heel selectieve interpretatie, feiten doen er niet toe, letterlijke teksten worden naar willekeur aangepast om maar niet te moeten toegeven dat u zich vergist.
![]() |
![]() |
#172 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() What Causes a Person To Have a Particular Sexual Orientation? <Bobbie> DE BESLISSINGSFASE IN VET: There are numerous theories about the origins of a person's sexual orientation; most scientists today agree that sexual orientation is most likely the result of a complex interaction of environmental, cognitive and biological factors. In most people, sexual orientation is shaped at an early age. There is also considerable recent evidence to suggest that biology, including genetic or inborn hormonal factors, play a significant role in a person's sexuality. In summary, it is important to recognize that there are probably many reasons for a person's sexual orientation and the reasons may be different for different people. Why is it Important for Society to be Better Educated About Homosexuality? <Bobbie> TEKST IN VET IS ONTDEKKEN VAN DE SEXUELE VOORKEUR (DUS NA DE BESLISSINGSFASE DACHT IK!): Educating all people about sexual orientation and homosexuality is likely to diminish anti-gay prejudice. Accurate information about homosexuality is especially important to young people who are first discovering and seeking to understand their sexuality—whether homosexual, bisexual, or heterosexual. Fears that access to such information will make more people gay have no validity—information about homosexuality does not make someone gay or straight. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() is geen beslissing, tis bewustwording van homoseksualiteit. je zegt niet van ene op andere dag "ik ben homo" je bent het gewoon al. je beseft het gewoon langzaamaan
![]() |
#174 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Geachte heer Bobbie, U hebt een typefout gemaakt of u gebruikte een foute woordkeuze. U schreef namelijk dat het PERVERSIE OPWEKTE - dat is letterlijk : ik zie iets en dat iets zet mij aan tot pervesie DAT is perversie OPWEKKEN. Kan u vergelijken met iemand die (en wordt ook vaak fout gebruikt) over zijn idool zegt : dat is mijn fan. SNAPT U? U gebruikte verkeerde woorden die een totaal andere betekenis daardoor kregen die u bedoelde. Ik plaagde u enkel met u daar op te wijzen. THAT'S ALL... en nu ga ik effe met de honden een toertje doen want ik word hier heel, heel moe van.
![]() |
![]() |
#175 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En het houdt dus ook in dat mits scanneronderzoek of zoiets reeds vlak na de geboorte eenduidig zou kunnen vastgesteld worden of de voorkeur homo dan wel hetero zou zijn. Lijkt me vrij straf, dat zou toch wel meer publiciteit krijgen dan, vooral bij ouders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zal het makkelijker maken : als ik zeg I'm going to the mall - dan moet ik ofwel nog vertrekken of ik ben er onderweg naartoe. Anders zou ik zeggen : I went - dan ben ik er al geweest.
![]() |
![]() |
#178 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Hoe dan ook, als er al onduidelijkheid was werd het rechtgezet. En ik zou het apprecieren moest u naast dit trivia antwoord ook antwoorden op m'n laatste post met de twee stukken tekst die aantonen dat er wel degelijk sprake is van een vormingsfase inzake de seksuele voorkeur. Het is hetgeen ik geleerd heb en hetgeen op die site staat, alhoewel Dies verwees naar een ander topic waarin dat al vast zou liggen van na de geboorte (ontwikkelen foetus = aangeboren neem ik aan, of indien niet, wanneer spreekt men dan van 'aangeboren'?) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() u spreekt al de ganse tijd van een beslissingsfase, geen vormingsfase.