![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() beunhaasje met stroop voor jou? wist je dat een wortel zoeter is dan een sinaasappel?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 22 december 2011 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gebakken witloof met honing is toch ook lekker...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De eigenlijke betekenis van een 'vent' is een gecastreerde ezel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge trouwt wordt ge "echtgenoot" , da's dan verleden tijd van "echt genieten"... Toch een belangrijke wetenschap voor vrijgezellen die denken dat huweLIJKen iets goeds zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te veel om op te noemen :o
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de gemeente waar ik woon hebben wat mensen initiatief genomen om die avond 'n zaaltje te huren, eten klaar te maken, voor ouderen, arme menskes met 'n klein pensioentje, daklozen e.d., die niemand (familie e.d.) meer hebben.
Ik heb die mensen (zelf al wat ouder, minderbedeelden) leren kennen in de supermarkt, waar ze 'n actie voerden om voedselpakketten in te zamelen voor de minstbedeelden in onze gemeenschap, ze wilden geen geld, enkel maar wat levensmiddelen aankopen, die ze dan in dozen konden verdelen en uitdelen. Ik heb toegezegd om die avond te helpen, koken/opdienen/afwassen/praatje maken met de mensen/hier & daar 'n warme knuffel geven etc... Er wordt 'n boom geplaatst en die mogen die mensen dan met z'n allen samen versieren vóór 't kerstmenu. Wat er op 't menu staat weet ik (nog) niet, maar ik denk niet dat dat 't belangrijkste is voor die mensen, 't is vooral 't samenzijn, 't niet alleen zijn, menselijke warmte, vooral op zulke dagen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fondue bij de mamma, met de (half) broer.
We zitten al jaren ver uit een, omdat ik hem eens aangevallen heb met zo'n fondue prikkerke. ![]()
![]() |
#173 | |
|
![]() Citaat:
![]() ik ben nie getrouwd ![]() maar wil het eigenlijk wel na 3 geboortes en 15 jaar groeipijnen ![]() tja, kom, ik ben geen referentie, brrrrlblablabla nen druppel aub
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een menu heb ik niet gevonden, maar wel een ruw neergeschreven papiertje op de kast.
APERO - Champagne: - Met 4 hapjes: 1) Bloemkool - ham - room - gelatine 2) Peer - Brie 3) Foie Gras - Peperkoek 4) Oesters KOUD VOORGERECHT Sint-Jacobsvruchten (?) - verse geitenkaas - En nog een hele boel ingredienten. SOEP Witloofsoep (met walnootjes en fazantenfillet als garnituur) WARM VOORGERECHT Eendenborstfilet en vijgen Frambozensorbetje Hoofdpla Ree met verse schorseneren en een porto-honing-sausje en gegratineerde aardappels en een peer (uit eigen tuin) met veenbessen. Dessertbordje Ijstaart + rijstpap + Bavarois + koekjestaart (zoals mijn oma dat altijd maakte vroeger) + Passievrucht. - En dan nog koffie met een beetje advocaat. - Daarna nog een doosje pralines. - En wanneer men wat kaart kan er nog wat blokjes kaas en salami op tafel gezet worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() hier worden't bôkes op de 24° en bôkes op de 25° en bôkes op de 31° en bôkes op de 1°.
Juist een buurvrouw wandelen gestuurd. Ze wou zich bij ons uitnodigen voor de 24°. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 22 december 2011 om 21:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja iedereen heeft 2 prikkerkes.
Ikke 4.
![]() |
#180 | |
|