![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou dus wel eens willen zien waar u uw stelling dus vandaan haalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 26 maart 2012 om 23:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is de N-VA stemmenmachine.
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leuk! Volkspartij oblige hé... ![]()
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
Het Belgicistisch systeem is taai, zoals Superstaaf hier al vaak terecht beweerd heeft, en wij werken in schijven. De macht van de CD&V breken is de allerlaatste schijf: daarna zakt het systeem in omdat het geen collaborateurs van betekenis meer zal hebben in Vlaanderen. Dus ja, het vernietigen van de lokale machtsbasis van de Vlaamse christendemocratie is op dit moment ons hoofddoel.
![]() |
#166 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, de huidige collateral damage is maar een schijntje van wat er in het zwartboek van twee eeuwen Belgique allemaal te lezen valt. Separatisme van de Nederlanden, massale gebiedsroof, kolonialisering, structureel racisme tegenover de Vlaamse bevolking, verfransing op grote schaal, roven van de vruchten van de Vlaamse economie.... de Belgicisten hebben meer dan genoeg op hun geweten.
Het is aan de regerende partijen om voor de bevolking te zorgen, en aan de oppositie om oppositie te voeren tegenover de manier waarop dat gebeurt.
![]() |
#167 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In zulk vonnis zijn ze zelfs niet te benouwd om dat toe te geven: Zo van: het is wel de waarheid die zij verkondigen maar ik vind dat het verkondigen van die waarheid een vorm is van haatzaaierij....en racisme.... Laat eens een door het VB gepistoneerd en politiek benoemd lid van het VB oordelen over de voorkennis van De Gucht...woehaa....en laat ondertussen een Vlaams Nationalistische TV zender het monopolie hebben....man man man...hoe naief zijn toch die Vlamen.... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 27 maart 2012 om 08:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de normale politiek wordt een tegenstander bestreden door zeld goede politiek te voeren. Het doet mijn vermoeden stijgen dat België eigenlijk geen normaal land is.
![]() |
![]() |
#170 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 27 maart 2012 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever N-VA persmededeling over Dexia en KBC. Hierin heb ik en onze medeforumgangers alle communicatie van de N-VA vermelt op het moment dat er harde beslissingen genomen werden in het Dexia dossier waar we lang de gevolgen van dragen. Het zal je duidelijk worden dat N-VA het heeft nagelaten op een standpunt in te nemen, dan konden ze er achteraf niet op gepakt worden en konden ze blijven schieten op de klassieke machtspartijen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reden dat er zoveel aanklachten zijn in verband met handel met voorkennis is omdat er ook veel naijver leeft in deze wereld. Zoals je zelf stelt zijn er zéér weinig die tot een veroordeling leiden. Je laat echter uitschijnen door te stellen dat je Gertc gelijk geeft dat de handel met voorkennis geschiedde zonder dat het tegenbewijs is geleverd. Mijn vraag is in concreto, welke bewijzen wil je nog meer hebben ? Je moet zo'n onderzoek niet onderschatten. Het is niet enkel het gerecht maar ook de toenmalige CBFA die vergaande controle uitvoert en vergaande macht heeft om bij de brokers ( Dexia bank in Berlare is ook een broker) informatie te screenen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het enige doel van de N-VA is zoveel mogelijk stemmen te halen volgens jou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 27 maart 2012 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
|
![]() Ik noteer dat u het volstrekt aanvaardbaar vindt dat lieden van een loge die openlijk oproept tot professionele strijd tegen iets/iemand, en die zich door de aard van die vereniging volledig ondergeschikt maken aan deze oekaze, een vonnis kunnen/mogen vellen over die iets/iemand.
Geen haar op uw hoofd die ook maar één enkel ogenblik rekening houdt met de gewetensnood waar die personen, zo er toch eentje een geweten zou hebben, mee worden opgezadeld? Mag ik er dus van uitgaan dat u ignorant bent tav het feit dat zij, om niet tot der dood door de loge vervolgd te worden, zich niet spontaan kunnen terugtrekken met collusie als argument? Op dus naar volksrechtbanken, standgerichten en zo....
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En inderdaad dat is van een heel ander allure dan die logerechter. Vandaar een evidente vrijspraak. Maar het regime heeft zijn taak volbracht . Als men maar lang genoeg zegt dat het een haat partij is , zonder reden zoals achteraf bleek , gaat een deel van het volk dat op den duur wel gaan geloven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
Helemaal niet. Kijk naar het Blok proces. Dit proces bewijst dat men geen bewijzen moet hebben. In tegendeel zelfs: de "bewijzen" die in dat proces zijn gebruikt worden door de rechtbank zelf als "waar" beschouwd. Uit de losse pols: "Het is waar de allochtonen een veel groter aandeel hebben in de criminaliteitscijfers....maar daar u dat gegeven meer dan één keer gebruikt wijst dat op haatzaaierij..." De rechter veroordeelt hier dus een VZW, niet omdat zij leugens of dergelijke zou hebben verspreid, neen wegens het hebben van een slecht karakter... Een logerechter die De Gucht veroordeelt tekent zijn eigen sociaal , economisch en professioneel doodvonnis én dat van zijn kinderen en familie.... De loge is geen bende vrolijke vrienden, neen...zij zijn impitoyable...en u wet dat...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 27 maart 2012 om 09:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
afgerond: het onderzoek naar Karel De Gucht Laatst gewijzigd door Jakko : 27 maart 2012 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |