Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 april 2010, 00:03   #161
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Omdat het het land is van Israël, een staat die reeds bestond in de oudheid toen er nog geen sprake was van "palestina".
Palestina en het palestijnse volk bestaat ook al heel lang, veel langer dan Vlaanderen, België of Nederland. Dus wat is uw punt eigenlijk? Omdat dit het land van de joden was 2000 jaar gelden moeten de palestijnen (die daar volgens historische studies toch ook al meer dan 1000 jaar wonen) etnisch gezuiverd worden? Dus moeten de Ieren (de meest directe nazaten van de Kelten, die hier leefden 2000 jaar geleden) het recht krijgen België terug te koloniseren? Ik heb het recht om naar Israel te immigeren, maar ik vind (stel nu dat ik dat zou willen) het eigenlijk onterecht dat ik dat als Belgische Rus van half Joodse origine met geen enkele band met het heilige land dat zou kunnen terwijl zo'n Palestijn wiens familie daar al vele eeuwen woonde dat niet kan.

Citaat:
Het enige waarom extreem-rechtse lieden als jij zo begaan zijn met de palestijnen is omdat jullie gewoon antisemieten pur sang zijn.
Daar spreek ik me niet over uit. Wat ik wel weet is dat andere extreem rechtse lieden zoals U zogezegd begaan zijn met de Joden maar in feite het aloude discours van "geen vreemde luizen die onze aloude Europese cultuur komen bezoedelen" predikt. Een discours dat vroeger vooral tegen de Joden gericht was en nu tegen moslims. U predikt haat tegen een bepaalde bevolkingsgroep, net zoals Wilders, Dewinter en co. En net zoals Hitler enkel decennia geleden. EN U verdedigd de racistische onderdrukking van de palestijnen in de bezette gebieden, die geen enkel recht hebben, zelfs geen nationaliteit. En nu gaat ge mij zeker beschuldigen van antisemitisme...

Laatst gewijzigd door tomm : 7 april 2010 om 00:06.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2010, 05:32   #162
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Als je goed kijkt naar het gezicht van die Terre Blanche kun je niet anders dan concluderen dat die zwarte voorouders heeft, hij is met andere woorden een mulat. Ook niet zo verwonderlijk als je al generaties tussen de zwarten leeft. Dat net zo iemand een racist is is belachelijk maar niet uniek, dat zie je ook in landen als Cuba, mensen die in België als zwarte zouden gecatalogeerd worden, noemen zich blank en kijken neer op zwarten.
En zo zie je maar hoe absurd heel die "bloed en bodem" ideologie is. Binnen enkele generaties hebben alle blanke Zuid Afrikanen gemengd bloed, dat is niet tegen te houden. En de meeste zwarte ook. De meeste zwarte Amerikanen, Cubanen of Brazilianen zijn trouwens opvallend blank als je ze naast Afrikanen plaatst...
Overigens heb ik eens gelezen dat Wilders Indonesisch bloed zou hebben, net als veel Hollanders, zie je ook een beetje. En dat de Vlamingen allemaal van de Germanen afstammen is ook een fabeltje. Annemans kan volstrekt doorgaan voor een Turk, en zo zijn er nog wel.
Sterker nog, kleurtjes zijn wel hele makkelijke labels, maar ze zitten vaak fout. Zo is uit (beperkt) onderzoek in Nederland gebleken dat ons ons en de onzen gemiddeld voor zo'n 75% afstammen van de jagers-verzamelaars die in de vroege tot middensteentijd uit het Midden Oosten kwamen en de Neandertalers vervingen, terwijl vergelijkbaar onderzoek in Duitsland liet zien dat ze daar vooral van een nieuwere golf afstammen, de boeren uit de nieuwe steentijd. Deze twee groepen zullen oorspronkelijk ongeveer 40.000-35.000 jaar geleden van elkaar afgesplitst zijn. Ter vergelijking: de grootste afstand die je tussen mensnrassen zal vinden is zo'n 60.000 jaar. Goed, de beide groepen zijn intensief met elkaar vermengd, maar dan nog blijft het grapppig dat er op geen enkele manier racisme tussen die twee bestaat puur omdat ze het verschil niet zien en niet weten dat het er is. Misschien een onderwerp om over een jaar of 50 nog eens op terug te komen als DNA-technieken nog wat verder ingeburgert zijn?

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 7 april 2010 om 05:32.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2010, 06:46   #163
F.Lurk
Gouverneur

F.Lurk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ZOALS IK AL ZEI GLOBALISATIE IS GEEN RECENT FENOMEEN. De Belgische en Vlaamse cultuur is een product van globalisatie. De evolutie van 10000 en jaren wordt niet terug gedraaid maar zet zich gewoon voort. Import en vermenging is wat de westerse cultuur gemaakt heeft tot wat ze nu is. En dat geldt voor alle culturen.
Wuk nen zever!
Volksculturen worden inderdaad beïnvloed door contacten met andere culturen en er zijn inderdaad al globaliserings-"rondes" geweest, maar wat we nu meemaken is van een compleet andere inhoud en kaliber. Het is gewoon ee pletwals onder zeer stevige commerciële druk die een cultuurloze maatschappij aan gans de wereld opdringt. Uw voorstelling van zaken is romantisch!
F.Lurk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2010, 15:14   #164
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Sterker nog, kleurtjes zijn wel hele makkelijke labels, maar ze zitten vaak fout. Zo is uit (beperkt) onderzoek in Nederland gebleken dat ons ons en de onzen gemiddeld voor zo'n 75% afstammen van de jagers-verzamelaars die in de vroege tot middensteentijd uit het Midden Oosten kwamen en de Neandertalers vervingen, terwijl vergelijkbaar onderzoek in Duitsland liet zien dat ze daar vooral van een nieuwere golf afstammen, de boeren uit de nieuwe steentijd. Deze twee groepen zullen oorspronkelijk ongeveer 40.000-35.000 jaar geleden van elkaar afgesplitst zijn. Ter vergelijking: de grootste afstand die je tussen mensnrassen zal vinden is zo'n 60.000 jaar. Goed, de beide groepen zijn intensief met elkaar vermengd, maar dan nog blijft het grapppig dat er op geen enkele manier racisme tussen die twee bestaat puur omdat ze het verschil niet zien en niet weten dat het er is. Misschien een onderwerp om over een jaar of 50 nog eens op terug te komen als DNA-technieken nog wat verder ingeburgert zijn?
Dat kan toch niet. De landbouw bestaat nog maar 8 �* 10.000 jaar.
Aan de oevers van de Nijl is men ermee begonnen.
Oud 7 april 2010, 16:20   #165
Honoré gepluimd
Provinciaal Statenlid

Honoré gepluimd's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.Lurk Bekijk bericht

Interessante stelling, ik ga eens wat opzoeken over die Krick.
Interessante figuur die Krick, zowat de ideoloog van de NS beweging(strekking Strasser, Kühnen) in Nederland.
Ik denk niet dat je veel objectieve info op het net zult vinden over die brave mens.
Hij is echter ook wel actief op een ander Nederlandstalig forum (meer info PM).
Oud 7 april 2010, 21:57   #166
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wuk nen zever!
Volksculturen worden inderdaad beïnvloed door contacten met andere culturen en er zijn inderdaad al globaliserings-"rondes" geweest, maar wat we nu meemaken is van een compleet andere inhoud en kaliber. Het is gewoon ee pletwals onder zeer stevige commerciële druk die een cultuurloze maatschappij aan gans de wereld opdringt. Uw voorstelling van zaken is romantisch!
WAS HET VROEGER DAN ANDERS? De spirit van nu is kapitalistisch materialisme, vroeger was het christendom, maar het commerciële was nooit veraf.(uiteindelijk had bijna alles commerciële motieven, ook en vooral de kruistochten ) En cultuurloos bestaat niet, alles is cultuur, ook de Amerikaanse cultuur. Je kunt je natuurlijk verzetten tegen bepaalde culturele invloeden, zoals bvb. veel communistische landen doen. Ik heb daar respect voor. Maar dat heeft allemaal niet noodzakelijk iets met ras en bloed te zien. De hevigste communisten in Sovjet Rusland waren dikwijls Joden, en de Sovjets zijn er in geslaagd een Sovjetvolk te creëren. Genetisch hebben Moldaviërs en Kirgiezen weinig gemeen, maar ze hebben wel min of meer dezelfde cultuur.
Ik ben helemaal niet romantisch. Wat echt romantisch is is de visie dat vroeger alles beter was, en dat de mensen vroeger puur waren, toen ze nog arm en achterlijk waren...

Laatst gewijzigd door tomm : 7 april 2010 om 22:01.
Oud 7 april 2010, 22:11   #167
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Klopt, van die oude geschiedenis weten we nog zo weinig af. En niemand kan met zekerheid zeggen dat hij 100% zeker van die of die afstamt. Zo goed als zeker is dat we allemaal uit Afrika afstammen. Wat ook zeker is is dat alle simplismen gebaseerd zijn op onwetendheid. Dat wil niet zeggen dat er geen verschillende culturen of colkeren bestaan, die bestaan heel zeker, maar zijn een gevolg van een heel complex geheel van sociologische, politieke, culturele en nog andere veranderingen, vermengingen en evoluties. Bvb. nemen we de blanke Zuid Afrikanen. Wie zijn dat eigenlijk? Een zootje ongeregeld afstammend van Fransen, Hollanders, Duitsers, Engelsen, Joden en nog anderen met zeker ook wat Afrikaans bloed erin. Alle pogingen om tot een "Diets" ras te komen, of een "latijns ras", "Turks ras" of "Slavisch ras" zijn futiel.
Oud 7 april 2010, 23:11   #168
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klopt, van die oude geschiedenis weten we nog zo weinig af. En niemand kan met zekerheid zeggen dat hij 100% zeker van die of die afstamt. Zo goed als zeker is dat we allemaal uit Afrika afstammen. Wat ook zeker is is dat alle simplismen gebaseerd zijn op onwetendheid. Dat wil niet zeggen dat er geen verschillende culturen of colkeren bestaan, die bestaan heel zeker, maar zijn een gevolg van een heel complex geheel van sociologische, politieke, culturele en nog andere veranderingen, vermengingen en evoluties. Bvb. nemen we de blanke Zuid Afrikanen. Wie zijn dat eigenlijk? Een zootje ongeregeld afstammend van Fransen, Hollanders, Duitsers, Engelsen, Joden en nog anderen met zeker ook wat Afrikaans bloed erin. Alle pogingen om tot een "Diets" ras te komen, of een "latijns ras", "Turks ras" of "Slavisch ras" zijn futiel.
Citaat:
Klopt.
De tijdsschaal van Bovenbuur klopt niet.
Het ligt recenter.
Citaat:
Zo goed als zeker is dat we allemaal uit Afrika afstammen.
Dit klopt (zie onder).
Citaat:
Alle pogingen om tot een "Diets" ras te komen, of een "latijns ras", "Turks ras" of "Slavisch ras" zijn futiel.
Uiteraard is de rassentheorie is niet relevant. Het enige wat echt relevant is zijn de genetische kenmerken, zoals bijvoorbeeld de mogelijkheid om de melk te verteren. In grote delen van de wereld wordt er geen melk gedronken omdat men het niet kan verteren.
Bijgevoegde afbeelding(e)

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 7 april 2010 om 23:12.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 april 2010, 23:30   #169
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Human migration map (van de laatste 60.000 jaar)
Gebaseerd op genetisch onderzoek.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  ydnamigration.jpg‎
Bekeken: 71
Grootte:  31,2 KB
ID: 65638  

Oud 8 april 2010, 06:41   #170
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
WAS HET VROEGER DAN ANDERS? De spirit van nu is kapitalistisch materialisme, vroeger was het christendom, maar het commerciële was nooit veraf.(uiteindelijk had bijna alles commerciële motieven, ook en vooral de kruistochten ) En cultuurloos bestaat niet, alles is cultuur, ook de Amerikaanse cultuur. Je kunt je natuurlijk verzetten tegen bepaalde culturele invloeden, zoals bvb. veel communistische landen doen. Ik heb daar respect voor. Maar dat heeft allemaal niet noodzakelijk iets met ras en bloed te zien. De hevigste communisten in Sovjet Rusland waren dikwijls Joden, en de Sovjets zijn er in geslaagd een Sovjetvolk te creëren. Genetisch hebben Moldaviërs en Kirgiezen weinig gemeen, maar ze hebben wel min of meer dezelfde cultuur.
Ik ben helemaal niet romantisch. Wat echt romantisch is is de visie dat vroeger alles beter was, en dat de mensen vroeger puur waren, toen ze nog arm en achterlijk waren...

Kijk naar de russen die zijn nu nog achterlijk en arm door het stalinisme.
Just teasing.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2010, 07:33   #171
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Metternich Bekijk bericht
Is zo. Vanuit ervaring in de Vlaamse Beweging sprekende heb ik ondervonden dat bij minstens 33% van de radikaalste Vlaamse Bewegers men binnen de vijf generaties niet-Vlaamse "elementen" vindt. Ben daar zelf een voorbeeld van, de zuiderse stukken zijn nogal uitgesproken.

Maar dat doet niet af aan de strijd die gevoerd wordt.
Waarschijnlijk hebben de Spanjaarden hun zaad hier welig laten vloeien.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2010, 07:37   #172
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Palestina en het palestijnse volk bestaat ook al heel lang, veel langer dan Vlaanderen, België of Nederland. Dus wat is uw punt eigenlijk? Omdat dit het land van de joden was 2000 jaar gelden moeten de palestijnen (die daar volgens historische studies toch ook al meer dan 1000 jaar wonen) etnisch gezuiverd worden? Dus moeten de Ieren (de meest directe nazaten van de Kelten, die hier leefden 2000 jaar geleden) het recht krijgen België terug te koloniseren? Ik heb het recht om naar Israel te immigeren, maar ik vind (stel nu dat ik dat zou willen) het eigenlijk onterecht dat ik dat als Belgische Rus van half Joodse origine met geen enkele band met het heilige land dat zou kunnen terwijl zo'n Palestijn wiens familie daar al vele eeuwen woonde dat niet kan.

Daar spreek ik me niet over uit. Wat ik wel weet is dat andere extreem rechtse lieden zoals U zogezegd begaan zijn met de Joden maar in feite het aloude discours van "geen vreemde luizen die onze aloude Europese cultuur komen bezoedelen" predikt. Een discours dat vroeger vooral tegen de Joden gericht was en nu tegen moslims. U predikt haat tegen een bepaalde bevolkingsgroep, net zoals Wilders, Dewinter en co. En net zoals Hitler enkel decennia geleden. EN U verdedigd de racistische onderdrukking van de palestijnen in de bezette gebieden, die geen enkel recht hebben, zelfs geen nationaliteit. En nu gaat ge mij zeker beschuldigen van antisemitisme...
Domme vergelijking : de Ieren zijn de directe nazaten van de Kelten die nooit Ierland verlaten hebben.
Wat Palestina betreft : sinds het bestaan van het moderne Israël, is er een enorme toevloed aan " Palestijnen " gekomen, voornamelijk uit de buurlanden. Zelfs Arafat, het boegbeeld van de Voor de Vrijheid Strijdende Palestijn, was uit Egypte afkomstig. Zogauw de joden van die onherbergzame zandbak een vruchtbare groenten-en fruithof zijn beginnen maken, zijn de " Palestijnen " als fruitvliegen naar ginder gevlogen, om voor de joden te werken, en 3 centen te verdienen, hetgeen bij hen niet mogelijk was, en vervolgens gewoon de hele taart voor zichzelf op te eisen.
Een soort gedrag dat ik ook in Europa kan gadeslagen, waar karrevrachten hongerlijders uit islamietische landen binnenvallen, zich laten helpen, en vervolgens alles doen wat ze kunnen om hun eigen levenswijze op te dringen, en steeds extravagantere eisen te stellen.
En nu gaat ge me zeker beschuldigen van " islamofobie "...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2010, 07:44   #173
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Wuk nen zever!
De multinationals willen een mulattenras scheppen, ontworteld en zonder enig historisch, cultureel en politiek bewustzijn, die wereldwijd dezelfde smaken en behoeftes hebben. Behoeftes die zij zullen voldoen, tegen betaling.
Oud 8 april 2010, 07:53   #174
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Europahater Bekijk bericht
Ik heb ook een hekel aan die ultra-orthodoxen. Ik steun liever de zionistische Joden. Die Joden die in de VS AIPAC leiden inplaats van die halve gare clowns van Naturei Karta....

Vooral dit soort van Israëlische vrouwen:

Ziet er inderdaad wat beter uit als die ingepakte slavinnen in Israël's buurlanden, ocharme.
Oud 8 april 2010, 07:56   #175
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Honoré gepluimd Bekijk bericht
Dat is allemaal nog geen reden om passief te blijven bij bijvoorbeeld de globalisatie en alle negatieve gevolgen die daaruit voort vloeien.
En zeker en vast niet om tevreden te zijn met de import van en de vermenging met primitievelingen.
Het lijkt wel of dat het hip is om de evolutie van tienduizenden jaren terug te draaien
.
2
Oud 9 april 2010, 06:58   #176
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Ziet er inderdaad wat beter uit als die ingepakte slavinnen in Israël's buurlanden, ocharme.
Daar zoudt U zich nog eens serieus in kunnen vergissen...

Libanese vrouwen in Beirout

Oud 9 april 2010, 07:02   #177
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
Kijk naar de russen die zijn nu nog achterlijk en arm door het stalinisme.
Just teasing.
Achterlijk zijn ze zeker niet, gemiddeld toch wel een pak intelligenter dan de gemiddelde Belg. En sommige zijn arm, let wel veel meer dan 20 jaar geleden. Overigens is Rusland nu, in vergelijking tot de rest van Europa, toch nog altijd minder arm en onderontwikkeld dan in het begin van de 20ste eeuw.
Oud 9 april 2010, 07:21   #178
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

den dinges

Citaat:
Domme vergelijking : de Ieren zijn de directe nazaten van de Kelten die nooit Ierland verlaten hebben.
Wie zegt dat alle Joden rechtstreekse afstammelingen zijn van de Joden die Israel verlieten 2000 jaar geleden? Volgens DNA onderzoek stammen sommige wel degelijk daarvan af maar zeker niet allemaal. Zo is bewezen dat de Ethiopische Joden volledig genetisch identiek zijn aan andere EthiopiËrs, en dat Russische Joden veel Oost Europese en zelfs Aziatische (= Khasaren waren Joden die Turks spraken in wat nu Rusland is, afstammend uit Siberië) invloeden hebben ondergaan. Ook veel Iraanse Joden hebben genetisch meer gemeen met hun (vroegere) landgenoten dan met andere Joden, dat geldt ook voor veel Marokkaanse Joden.
Daarnaast is genetisch bewezen dat palestijnen voor een groot deel afstammen van de oorspronkelijke bevolking van palestina 2000 jaar geleden, dus ook van Joden, die eerst tot het christendom bekeerden en nadien tot de Islam.

Citaat:
Wat Palestina betreft : sinds het bestaan van het moderne Israël, is er een enorme toevloed aan " Palestijnen " gekomen, voornamelijk uit de buurlanden. Zelfs Arafat, het boegbeeld van de Voor de Vrijheid Strijdende Palestijn, was uit Egypte afkomstig. Zogauw de joden van die onherbergzame zandbak een vruchtbare groenten-en fruithof zijn beginnen maken, zijn de " Palestijnen " als fruitvliegen naar ginder gevlogen, om voor de joden te werken, en 3 centen te verdienen, hetgeen bij hen niet mogelijk was, en vervolgens gewoon de hele taart voor zichzelf op te eisen.
Die theorie is al lang gediscrediteerd en gewoon leugens. Als U wil kan ik daar een heel historisch onderzoek over posten, door Israelische en Joodse historici. De Palestijnse bevolking groeide niet sneller dan in naburige landen, en het aandeel Joden nam veel sneller toe dan het aandeel palestijnen begin 20ste eeuw. Daarenboven was het grootste deel van d landbouwgrond in handen van palestijnse boeren, dit was zo tot 1948, toen de meeste palestijnen etnisch gezuiverd werden en hun gronden onteigend en aan Joden toegewezen. Arafat is in Egypte geboren maar zijn ouders waren Palestijnen, net zoals Ben Gurion in Polen geboren is. Overigens palestijnen vergelijken met fruitvliegen doet mij denken aan vroegere vergelijkingen van Joden met ratten door andere extreem rechtse groepen in Europa...

Citaat:
Een soort gedrag dat ik ook in Europa kan gadeslagen, waar karrevrachten hongerlijders uit islamietische landen binnenvallen, zich laten helpen, en vervolgens alles doen wat ze kunnen om hun eigen levenswijze op te dringen, en steeds extravagantere eisen te stellen.
Hun levenswijze op te dringen? Dus omdat er moskeeën gebouwd worden in België voelt uw vrouw zich verpicht om een boerka te dragen of wat? Overigens in de meeste islamitische landen die ik bezocht wonen ook veel christenen, en zijn er talloze kerken, en voelt niemand zich verplicht om zich tot welke godsdienst dan ook te bekeren.

Ik vindt natuurlijk dat we moeten oppassen met extremisten, die haat, geweld en onverdraagzaamheid prediken, en daar moet hard tegen opgetreden worden, zoals dikwijls gebeurd in veel islamitische landen. (waarom denk je dat amnesty international tegen uitlevering van terroristen aan Uzbekistan, Marokko of Egypte is? ) Maar er bestaan ook Joodse en christelijke fundamentalisten, vooral in Israel en de VS, en als u een probleem met hoofddoeken hebt en assimilatie predikt dan moet u toch ook een probleem hebben met chassidische Joden...

Citaat:
En nu gaat ge me zeker beschuldigen van " islamofobie "...[
ja, want er komen niet alleen "hongerlijders" (degene die echt honger hebben komen hier niet wees gerust die hebben daar het geld niet voor) uit islamitische landen maar vooral ook uit niet islamitische landen in Zwart Afrika, Indië, etc.
Oud 9 april 2010, 19:54   #179
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar zoudt U zich nog eens serieus in kunnen vergissen...

Libanese vrouwen in Beirout

In Libanon kom je vanalles tegen.
Oud 9 april 2010, 20:00   #180
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
De multinationals willen een mulattenras scheppen, ontworteld en zonder enig historisch, cultureel en politiek bewustzijn, die wereldwijd dezelfde smaken en behoeftes hebben. Behoeftes die zij zullen voldoen, tegen betaling.
Over welke multinationals heb je het? De overgrote meerderheid zijn alles behalve multicultureel.

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 9 april 2010 om 20:00.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be