![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
wikipedia: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn voorspelling van de resultaten : N-VA : 33 �* 34 % Het verenigd profitariaat : 31 �* 32 % Groen : 10 �* 11 % 0-VLD : 8 % VB : 12 % PVDA : 3,5 �* 4 % Anderen : 1,5 �* 2 %. Indien je bij de stadslijst Groen en 0-VLD optelt kom je aan 50 %, voldoende voor de meerderheid te vormen, eventueel aangevuld met de gedoogsteun van de communisten, goed voor minstens 1 zetel. De N-VA en het VB vormen dan de oppositie. Verdeeld, water en vuur. Voor BDW ziet het er in die omstandigheden zeer goed uit. Briljante politieker, staatsman. Hij kan zich volledig voorbereiden op de belangrijke verkiezingen van 2014. Het minister-presidentschap ligt in het verschiet, opstapje voor de uiteindelijke realisatie van een onafhankelijk Vlaanderen. Voor PJ liggen de kaarten helemaal anders. Indien hij zijn sjerp verliest blijft hij achter met lege handen. Hij moet dus burgemeester blijven. Daarom het nooit geziene offensief van de belgicistische partijen die het zullen halen. Indien ik me vergis des te beter. Maar ik denk het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het land is er voor het volk, en niet het volk voor het land. Laatst gewijzigd door Garry : 9 oktober 2012 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie zijn de "Belgicistische" partijen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Juist. Het land is van de burgers, zij zijn de ware eigenaren. Het land is niet van de politici. De burgers zijn niet de onderdanen van de politici of de dienaren van de overheid. Het is net omgekeerd in een democratie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
hey...en ook over cd&v ovld spa ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
N-VA pleit wel degelijk voor een afschaffing van de senaat. Wat de meerderheidspartijen nu gedaan hebben (of gaan doen) is de verkiezing van de senaat afschaffen. Niet de senaat. Zoals je trouwens ook zelf aanhaalt. Maar, wederom, wat is precies de schuld van de n-va daarin? Wij hebben het vlinderakkoord niet goedgekeurd hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat mag...maar enkel op voorwaarde dat wij hem daar telkens mogen op wijzen als hij zijn voorkeur eerder voor sos, tjeef en blauwzuur uitspreekt dan voor "gelijkhebbende" vlaams nationalisten... kortom: ge moet het gezien hebben om het te geloven...tssss
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien wilden ze voor een prikje mijne hof kopen , terwijl zij wisten dat mijne hof bouwgrond zou worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs als je denkt dat de cijfers dat bewijzen. Want het feit dat allochtonen moeilijker aan werk geraken en dies meer, valt ook met cijfers te bewijzen. Als je enkel naar de cijferkes kijkt en weigert ze te lezen en interpreteren, tja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Banneling
|
![]() Daar spreek ik u niet op tegen. Die cijfers mogen voor mijn part wel gebruikt worden, maar dan wel met een correcte duiding. Het is nu eenmaal een feit dat migranten ook minder kansen krijgen.
|
![]() |
![]() |