Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2012, 16:52   #161
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rollercoaster Bekijk bericht
Kwestie van hier een beetje in de sfeer te blijven
Doet me niks. Maar het toont wel uw hypocrisie.
Oud 23 december 2012, 16:55   #162
Rollercoaster
Banneling

Standaard

Doet jou wél iets want anders zou je er niet op reageren
Rollercoaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2012, 16:59   #163
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Doet jou wél iets want anders zou je er niet op reageren
Ik ben geen homo, noch ben ik bi. Zelfs geen latente gevoelens. Als je dat wil insinueren, ga vooral je gang. Gezien ik homosex niet als een afwijking beschouw, kan je me er niet mee raken.
Oud 23 december 2012, 17:05   #164
Rollercoaster
Banneling

Standaard

Ik ook niet. Ben ook geen homo noch bi. Ik pas mijn avatar af en toe aan aan het topic waarin ik frekwenteer.
Oud 23 december 2012, 17:18   #165
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik ook niet. Ben ook geen homo noch bi. Ik pas mijn avatar af en toe aan aan het topic waarin ik frekwenteer.
Het gaat je dus alleen maar om het shockeren? Je hebt de verkeerde kant in de discussie gekozen.
Oud 23 december 2012, 17:35   #166
Maori
Minister-President

Maori's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
De vergelijking is absoluut gewenst. Vorig jaar heb ik twee clips gezien van tomorrowland. Een meiske dat en plein public zat te kakken, haar kont er lekker door draaide en dan een tweede clipke van datzelfde meiske die en plein public zich liet vingeren. In welke volgorde was niet duidelijk

clip 1
clip 2 vind ik niet meer

Dus tomorrowland is een massaorgie voor plas en poepsexliefhebbers??
clip 2

Yuk!
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.”
Maori is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2012, 17:50   #167
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maori Bekijk bericht
clip 2

Yuk!
Thanks
Oud 24 december 2012, 00:13   #168
nachtwaker
Banneling

Standaard

Citaat:
De vergelijking is absoluut gewenst. Vorig jaar heb ik twee clips gezien van tomorrowland. Een meiske dat en plein public zat te kakken, haar kont er lekker door draaide en dan een tweede clipke van datzelfde meiske die en plein public zich liet vingeren. In welke volgorde was niet duidelijk

clip 1
clip 2 vind ik niet meer

Dus tomorrowland is een massaorgie voor plas en poepsexliefhebbers??
Daar in Tomorrowland liepen ik weet niet hoeveel mensen rond, waaronder dit éne meisje dat zich op die manier gedroeg. Misschien waren er nog wel een paar anderen die zich min of meer schandalig gedroegen, maar in Folsom Street ging het om het merendeel van die SM-freaks, die zich in het openbaar aan bizarre sexuele uitspattingen overgaven.
Maar je weet dat zelf ook best, je bent gewoon intellectueel oneerlijk in een lamentabele poging om gelijk te krijgen. Een belachelijke en weinig doeltreffende poging trouwens, waar niemand zich laat door vangen. Je gaat af als een gieter.Triestig , gelijk die zieke venten in Folsom Street.
nachtwaker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2012, 00:27   #169
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Ook zijn de vettige acties van dat ene wentelteefje en potentiële rampetamper suggestief, zoals de acties van de torenpoepster. Niks schaamstreek/erogene zone te zien, alleen af te leiden.

Laatst gewijzigd door maddox : 24 december 2012 om 00:28.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2012, 10:20   #170
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nachtwaker Bekijk bericht
Daar in Tomorrowland liepen ik weet niet hoeveel mensen rond, waaronder dit éne meisje dat zich op die manier gedroeg. Misschien waren er nog wel een paar anderen die zich min of meer schandalig gedroegen, maar in Folsom Street ging het om het merendeel van die SM-freaks, die zich in het openbaar aan bizarre sexuele uitspattingen overgaven.
Maar je weet dat zelf ook best, je bent gewoon intellectueel oneerlijk in een lamentabele poging om gelijk te krijgen. Een belachelijke en weinig doeltreffende poging trouwens, waar niemand zich laat door vangen. Je gaat af als een gieter.Triestig , gelijk die zieke venten in Folsom Street.
Ik ben helemaal niet aan het proberen gelijk te krijgen. Ik probeer hardnekkig over het onderwerp te praten waar jullie zo graag naast kijken.

Wat die gasten uitspoken op zo een fair is hun zaak. Ik vind dat niet "ziek", "vies", "schandalig" of "bizar". Bah, bizar misschien wel

Het feit blijft dat op een fair met dit onderwerp, deze uitspattingen verwacht kunnen worden.

Da's 1.

Twee gaat over het feit dat deze foto's geen doorsnee beeld van die fair zijn. Zet alle ecxessen naast elkaar en je krijgt een verkeerd beeld. Net zoals dat meisje op tomorrowland een verkeerd beeld geeft van het festival. Zowel jij als maddox pleiten om die twee filmpjes niet als maatstaf te gebruiken. Aanvaard dat argument van mij dan ook.

Zowel de excessen als de kleine tweeling die daar rondliep, geven een verkeerd beeld. Dat is geen massa orgie, en er loopt geen kleuterklas rond.

Pas als je die twee zaken meeneemt, kan je discussieren over toegangscontroleverscherping.

En ja, je kan die mensen perversiteiten blijven verwijten, je kan zelfs uitdrukken hoe je ervan walgt. Dat doet in principe niks ter zake en geeft alleen aan hoe bevooroordeeld je aan deze discussie begint.
Oud 24 december 2012, 10:36   #171
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben helemaal niet aan het proberen gelijk te krijgen. Ik probeer hardnekkig over het onderwerp te praten waar jullie zo graag naast kijken.

Wat die gasten uitspoken op zo een fair is hun zaak. Ik vind dat niet "ziek", "vies", "schandalig" of "bizar". Bah, bizar misschien wel

Het feit blijft dat op een fair met dit onderwerp, deze uitspattingen verwacht kunnen worden.

Da's 1.

Twee gaat over het feit dat deze foto's geen doorsnee beeld van die fair zijn. Zet alle ecxessen naast elkaar en je krijgt een verkeerd beeld. Net zoals dat meisje op tomorrowland een verkeerd beeld geeft van het festival. Zowel jij als maddox pleiten om die twee filmpjes niet als maatstaf te gebruiken. Aanvaard dat argument van mij dan ook.

Zowel de excessen als de kleine tweeling die daar rondliep, geven een verkeerd beeld. Dat is geen massa orgie, en er loopt geen kleuterklas rond.

Pas als je die twee zaken meeneemt, kan je discussieren over toegangscontroleverscherping.

En ja, je kan die mensen perversiteiten blijven verwijten, je kan zelfs uitdrukken hoe je ervan walgt. Dat doet in principe niks ter zake en geeft alleen aan hoe bevooroordeeld je aan deze discussie begint.
schone post. Kan alleen maar mee akkoord gaan.
Aan zij die niet akkoord zouden gaan : Zelfreflectie, begin eraan voor je hatelijk wordt.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2012, 11:06   #172
Rollercoaster
Banneling

Standaard

Er is daar maar de volgende woorden voor gepast: vetzakkerij, pervers, totale normvervaging...
@ Travis66: en gij die dit probeert te vergoelijken en er zaken bij betrekt die totaal niet in de context passen, zou dan een spel maken van mijn avatar
Oud 24 december 2012, 11:12   #173
Koenraad Noël
Europees Commissaris

Koenraad Noël's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nachtwaker Bekijk bericht
Ik zou met jou akoord zijn, moest die afgeschermde zone zich niet in een bewoonde wijk bevinden, zoals nu het geval is. De mensen die daar wonen word blijkbaar niets gevraagd. Die betalen huur en belastingen, maar niemand vraagt hen of zij dit OK vinden ? Straf, nee ?
Markten, feesten, ... zorgen ook voor overlast in bewoonde wijken. Ik denk dat je het er maar bij moet nemen als je in de stad woont.
Koenraad Noël is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2012, 11:17   #174
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Er is daar maar de volgende woorden voor gepast: vetzakkerij, pervers, totale normvervaging...
@ Travis66: en gij die dit probeert te vergoelijken en er zaken bij betrekt die totaal niet in de context passen, zou dan een spel maken van mijn avatar
Mijn punt is gemaakt denk ik. Ik zou je kunnen vragen om het nog eens terug te lezen, maar dat had tot noch toe weinig zin. Dus laat ik het er maar bij.
ciao
Oud 24 december 2012, 11:31   #175
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Twee gaat over het feit dat deze foto's geen doorsnee beeld van die fair zijn. Zet alle ecxessen naast elkaar en je krijgt een verkeerd beeld.
Zoals ik al schreef, in hoeverre is die collage van foto's geen agitpropstunt van kustmijnkloten?
Daarentegenover staat wel dat de informatie die ik via het net over die Folsom Street fair kan vinden, de foto's als algemeen sfeerbeeld bestendigen.

Citaat:
Net zoals dat meisje op tomorrowland een verkeerd beeld geeft van het festival. Zowel jij als maddox pleiten om die twee filmpjes niet als maatstaf te gebruiken. Aanvaard dat argument van mij dan ook.
Ik geef alleen aan dat dat drollendraaistertje op geen enkel moment enig beeld gaf erogene zone of schaamstreek, alleen een bruine vlek op't gras en de latere(of vroegere) "vinger"partij alleen geëxtrapoleerd kon worden uit het gedrag van de 2.

Citaat:
Tja, het is gewoon wachten tot 1 van die kleintjes eens grijpt naar een "vleeslollie", en de fotograaf dat moment kan vastleggen...
Oud 24 december 2012, 11:44   #176
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Zoals ik al schreef, in hoeverre is die collage van foto's geen agitpropstunt van kustmijnkloten?
Daarentegenover staat wel dat de informatie die ik via het net over die Folsom Street fair kan vinden, de foto's als algemeen sfeerbeeld bestendigen.

Ik geef alleen aan dat dat drollendraaistertje op geen enkel moment enig beeld gaf erogene zone of schaamstreek, alleen een bruine vlek op't gras en de latere(of vroegere) "vinger"partij alleen geëxtrapoleerd kon worden uit het gedrag van de 2.

Tja, het is gewoon wachten tot 1 van die kleintjes eens grijpt naar een "vleeslollie", en de fotograaf dat moment kan vastleggen...
Het algemene sfeerbeeld is dat er daar mensen rondlopen die kinky gekleed zijn. Dat gaat van leer, over latex tot naakt.
Ook bepaald gedrag zal doorsnee zijn. Leibanden, mensen op hun knieen en de bijhorende zweepslagen.

In San Fransisco is daar geen wet tegen (neen, ook niet tegen naakt lopen heel het jaar door), dus een toegangscontrole daarvoor zou een beetje absurd zijn.

Uw drollendraaister pleidooi heeft een punt. Er is niks expliciets te zien. Nochtans, wat ik zie is veel degoutanter dan wat ik op de fair foto's zag. Doet er weinig toe. Het gaat over de contextverdraaiing.

En het is dankzij die contextverdraaing dat je de laatste uitspraak doet. Alsof die mensen dat risico zouden willen lopen.

Laatst gewijzigd door Travis66 : 24 december 2012 om 11:44.
Travis66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2012, 12:13   #177
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het algemene sfeerbeeld is dat er daar mensen rondlopen die kinky gekleed zijn. Dat gaat van leer, over latex tot naakt.
Ook bepaald gedrag zal doorsnee zijn. Leibanden, mensen op hun knieen en de bijhorende zweepslagen.

In San Fransisco is daar geen wet tegen (neen, ook niet tegen naakt lopen heel het jaar door), dus een toegangscontrole daarvoor zou een beetje absurd zijn.
Dat kan wel zijn, dat ze een leernichtenstijl straatfeestje hebben, maar dat maakt het niet anders dan een carnaval?
En ik heb zo het vermoeden dat publieke sex zelfs niet mag in het nogal pittige San Fransisco.

Citaat:
Uw drollendraaister pleidooi heeft een punt. Er is niks expliciets te zien. Nochtans, wat ik zie is veel degoutanter dan wat ik op de fair foto's zag. Doet er weinig toe. Het gaat over de contextverdraaiing.
Ik vind 2 mannen die elkaar oraal bevredigen ook degoutant. Maar da's personlijke smaak.

Citaat:
En het is dankzij die contextverdraaing dat je de laatste uitspraak doet. Alsof die mensen dat risico zouden willen lopen.
Ze lopen het risico nietwaar. Bengelde vleeslollies en bengels die rondom heb zien dat het vastgrabbelen van zulke stukjes anatomie geen probleem zijn.
Oud 24 december 2012, 12:28   #178
Travis66
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Dat kan wel zijn, dat ze een leernichtenstijl straatfeestje hebben, maar dat maakt het niet anders dan een carnaval?
En ik heb zo het vermoeden dat publieke sex zelfs niet mag in het nogal pittige San Fransisco.

Ik vind 2 mannen die elkaar oraal bevredigen ook degoutant. Maar da's personlijke smaak.

Ze lopen het risico nietwaar. Bengelde vleeslollies en bengels die rondom heb zien dat het vastgrabbelen van zulke stukjes anatomie geen probleem zijn.
Mijn context verhaal is aan u blijkbaar ook niet besteed. Lees nog eens terug.
Ciao
Oud 24 december 2012, 12:44   #179
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

het is ook wachten op de eerstvolgende verkrachting/mishandeling binnen de katholieke kerk. Ik zie weinig van dezelfde mensen (eigenlijk geen ) die hier scha en schande roepen daar iets tegen ondernemen? Of ligt het niet aan de feiten en enkel aan de personen?? Zouden er hier weer een paar zijn die discrimineren...? Je kent ze wel zij die starten met : "..met alle respect é, maar...." ('in onze kerk gebeurd dat niet' zou je kunnen aanvullen)

Misschien kunnen we ophouden met eigen perverse gedachten af te schuiven op wat anderen zouden kunnen doen en zelf verantwoordelijk dragen voor hetgeen wij denken?
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2012, 12:58   #180
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
het is ook wachten op de eerstvolgende verkrachting/mishandeling binnen de katholieke kerk.
Liever niet. Verkrachten zijn zowiezo niet aanvaardbaar.
Citaat:
Ik zie weinig van dezelfde mensen (eigenlijk geen ) die hier scha en schande roepen daar iets tegen ondernemen?
Er zijn er genoeg die er scha en schande van spreken. Eberhart gebruikt de zaak Van Gheluwe continue om zijn gelijk te halen.
En wat kan de man op't straat daar aan doen? Gekende verkrachters standrechterlijk afmaken?
Citaat:
Of ligt het niet aan de feiten en enkel aan de personen?? Zouden er hier weer een paar zijn die discrimineren...? Je kent ze wel zij die starten met : "..met alle respect é, maar...." ('in onze kerk gebeurd dat niet' zou je kunnen aanvullen)
Deze street-faire is geen kerk, alhoewel er wel gladjanussen het willen proberen. Het is een "straat-beurs". Een alternatieve pensenkermis.

Citaat:
Misschien kunnen we ophouden met eigen perverse gedachten af te schuiven op wat anderen zouden kunnen doen en zelf verantwoordelijk dragen voor hetgeen wij denken?
Verantwoordelijkheid voor wat iemand denkt... Zolang het bij denken blijft en geen actie is, zie ik het probleem niet.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be