![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik begin er toch ook niet meer aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Banneling
|
![]() Ik ben redelijk beschaamd,ik ben niet in staat om mn kinderen te helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
|
![]() Citaat:
Om het in extremen te zeggen, veel centen krijgen van vreemden die op papier wel je ouders zijn of geen centen krijgen van ouders die er altijd voor jou waren/zijn/zullen zijn - ik zou weten wat kiezen. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 6 februari 2014 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() Daar is geen reden voor beschaamdheid, iedereen volgens eigen capaciteiten en mogelijkheden. Foute keuze's worden nu eenmaal gemaakt en iedereen botst ooit wel ergens op zijn beperkingen. Misschien dat uw kinderen iets gaan opbouwen? Al zou ik persoonlijk het wel bekeken houden in dit land en emigreren met uw gezin als je hier geen toekomst ziet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Amerika gaan ze de minimum lonen optrekken van 7,5$ naar de enorme som van wel 10$ ![]() Me dunkt dat je in Amerika geen stap verder zal geraken dan hier.
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
geld is iets wreeds en breekt mensen gemakkelijk uit elkaar. Het is nu eenmaal de verwachting dat de ouders helpen en indien dat niet kan zullen mensen ter kwader trouw durven beweren dat u niet wil
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat ze daar niet zo millieu-gek en evenmin belasting-gek zijn als als hier. Je hebt om te beginnen al bestaansrecht ook al kan je je niet meer permiteren dan een woonwagen/woonboot/tent.... In zulke situatie kom je hier zelfs niet meer in de statistieken terecht en verlies je AL je rechten. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 7 februari 2014 om 14:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het ene sluit het andere niet uit. De Amerikas, Canada, Australië, Nieuw-Zeeland; Signapore eventueel ook nog, Indië voor mijn part. China, Rusland liever niet; been there, seen that, weinig aantrekkelijk aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
T' is misschien beter dan in Mexico maar als werkmens zal alle vergelijk daar dan met ophouden. Allemaal in een uitgebuite kutjob protect by the law.
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelukkig wisten mijn grootouders en ouders dat ook. Ik ben nu al bezig mijn kinderen financieel veilig te stellen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 7 februari 2014 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
|
![]() Soms al aan gedacht dat ook anderen daarmee bezig zijn zonder zichzelf hier te bewieroken? Indien jij centen hebt dan is het bedrag in ieder geval niet groot genoeg om uzelf ook een niveau en correct gedrag aan te meten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() Benieuwd hoeveel niveau en correct gedrag uw kinderen ooit bij de notaris zullen tentoonspreiden bij het voorlezen van uw berg schulden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb 5 jaar geleden 230.000€ inkomstenbelasting betaald omdat vadertje staat dat via zijn ambtenaren heeft uitgerekend. Ofwel is dat correct en dat maakt van mij een topverdiener - ergens +400.000€ op jaarbasis ....of..... het is niet correct en moet dat worden terugbetaald met interest. Vervolgens volgt dan nog de door experten te bepalen schadevergoeding. Of je nu het eerste gelooft of het tweede dat maakt eigenlijk weinig uit. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 7 februari 2014 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Staatssecretaris
|
![]() Er is daar dan ook veel meer plaats.