Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 oktober 2014, 11:06   #161
geertvdb
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander Bekijk bericht
@Geertje en dalibor

Wat een soep zeg.
Jullie gaan mekaar toch echt wat beter moeten helpen.
Geïnteresseerd in een overzicht van uw andere leugens? Ik heb gemerkt in andere threads dat ge u daar ook niet onbetuigd laat in het vertellen van onwaarheden en valse beschuldigingen.

Het is blijkbaar dwangmatig gedrag bij u.
geertvdb is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 11:16   #162
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Dyab Abou Jahjah
Doorgaan Henri!

HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 20 oktober 2014 om 11:28.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 11:47   #163
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

" knight rider " islam style?
Skobelev is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 11:52   #164
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
" knight rider " islam style?
Yes!

HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 12:32   #165
Thuleander

Thuleander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
Ik heb gemerkt in andere threads dat ge u daar ook niet onbetuigd laat in het vertellen van onwaarheden en valse beschuldigingen.
Wat zit je hier nog te doen?
Ga naar die andere threads om mijn 'onwaarheden' te weerleggen.
Thuleander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 12:47   #166
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Lag die er echt na één aflevering uit ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 14:47   #167
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Klopt. Wat wilt ge moslims en IQ ? Dat gaat niet samen. KIjk verder ook maar eens naar het IQ van die andere multikul fanaten in deze draad.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 15:05   #168
geertvdb

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Klopt. Wat wilt ge moslims en IQ ? Dat gaat niet samen. KIjk verder ook maar eens naar het IQ van die andere multikul fanaten in deze draad.
maar er zitten geen multikul fanaten op deze thread. wat is dat nu voor onzin. maar vanaf dat ge Abou Jahjah begint te beschuldigen als moslim extremist is er iets fout. Die mens is geen moslim.
persoonlijk heb ik veel bedenkingen bij politiek correcte politiek en ben overtuigd atheïst. Hoofddoeken vind ik persoonlijk flauwe kul, omdat ik niet geloof dat de Koran een goddelijk boek is.
maar ik ben ook een overtuigd verdediger van de vrije meningsuiting, en daarom heb ik geen enkel probleem met Abou Jahjah. Dat ik hem moet verdedigen tegen leugens en laster op dit forum is heel erg, want ik ben het voor 90% oneens met zijn stellingen.
Oud 20 oktober 2014, 15:29   #169
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb Bekijk bericht
maar er zitten geen multikul fanaten op deze thread. wat is dat nu voor onzin. maar vanaf dat ge Abou Jahjah begint te beschuldigen als moslim extremist is er iets fout. Die mens is geen moslim.
persoonlijk heb ik veel bedenkingen bij politiek correcte politiek en ben overtuigd atheïst. Hoofddoeken vind ik persoonlijk flauwe kul, omdat ik niet geloof dat de Koran een goddelijk boek is.
maar ik ben ook een overtuigd verdediger van de vrije meningsuiting, en daarom heb ik geen enkel probleem met Abou Jahjah. Dat ik hem moet verdedigen tegen leugens en laster op dit forum is heel erg, want ik ben het voor 90% oneens met zijn stellingen.
Geen multikul fanaten in deze draad ? Kom, dan ken je iedereen in deze draad nog niet genoeg. Abou Jahjah is in menigeen's ogen wel een extremist. Er zijn wel gradaties in extremisme dat wel. Toevallig dan zeker dat hij aan de zijde van al die fanatieke moslimbetogers stond een aantal jaren geleden. Doe je dat als je geen moslim bent ? Het is niet omdat hij zegt dat hij atheist is, dat we dat zomaar moeten geloven. Zijn daden waren zeker niet die van een atheist. Als je het voor 90% oneens bent met zijn stellingen, moet je eens nagaan of die resterende 10% van zijn stellingen die je dan verdedigd, het wel waard zijn dat je hem hier zo zit te verdedigen. Die wegen niet op tegen die 90%.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 17:01   #170
Guinevere
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Lag die er echt na één aflevering uit ?
Te weinig vragen over het Midden-Oosten.
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 17:31   #171
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geen multikul fanaten in deze draad ? Kom, dan ken je iedereen in deze draad nog niet genoeg. Abou Jahjah is in menigeen's ogen wel een extremist. Er zijn wel gradaties in extremisme dat wel. Toevallig dan zeker dat hij aan de zijde van al die fanatieke moslimbetogers stond een aantal jaren geleden. Doe je dat als je geen moslim bent ? Het is niet omdat hij zegt dat hij atheist is, dat we dat zomaar moeten geloven. Zijn daden waren zeker niet die van een atheist. Als je het voor 90% oneens bent met zijn stellingen, moet je eens nagaan of die resterende 10% van zijn stellingen die je dan verdedigd, het wel waard zijn dat je hem hier zo zit te verdedigen. Die wegen niet op tegen die 90%.
En op basis daarvan meent u zich te moeten moeien met de programmatie van een private TV-zender? Ik vind uw gedachten ook belachelijk en wellicht bent u karakterieel onuitstaanbaar. En toch zal ik de tv-zender of krant niet met de vinger wijzen die uw bagger wereldkundig wil maken.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 17:49   #172
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orie Bekijk bericht
Waarom zou Jahjah niet op tv mogen komen? Hij heeft ooit misschien wat uitspraken gedaan die voor opschudding zorgden maar is wel democraat.

De vergelijking met Vlaams Blok gaat inderdaad niet op. Het 70-punten plan was zo tegenstrijdig met de mensenrechten dat zelfs democraten de partij in een cordon stopten.
Waarom mogen VB-ers niet op tv komen?
Die vraag vindt niemand de moeite waard. Voor die relschopper abou moeten we vol bewondering zijn onder het mom dat hij toch zijn mening mag uiten. Waarom mag een extremistische arabier met moslimroots dat wel en een Vlaams-nationalist niet?
Oud 20 oktober 2014, 17:51   #173
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orie Bekijk bericht
Zelfs kolonialisme is niet in strijd met de mensenrechten. En jij wil dat simpele migratie van enkelingen wordt veroordeeld? Nou nou, beetje serieus blijven. De (arbeids)migranten in en uit Europa gaan met uw visie niet kunnen lachen.
Enkelingen???????
U moet terug naar de lagere school om te leren tellen!
Oud 20 oktober 2014, 17:51   #174
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Waarom mogen VB-ers niet op tv komen?
Die vraag vindt niemand de moeite waard. Voor die relschopper abou moeten we vol bewondering zijn onder het mom dat hij toch zijn mening mag uiten. Waarom mag een extremistische arabier met moslimroots dat wel en een Vlaams-nationalist niet?
Omdat dat saaie mensen zijn waar geen greintje humor in zit?
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 oktober 2014, 17:52   #175
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Omdat dat saaie mensen zijn waar geen greintje humor in zit?
Hoe weet u dat? Hebt u al met hen gepraat?
Oud 20 oktober 2014, 18:06   #176
geertvdb

Standaard

Citaat:
Leest u wel wat ik schrijf??? Waar verdedig hem voor zijn 10% stellingen waar ik het mee eens ben? Zelfs al ben ik het 100% met hem oneens, dan nog zal ik hem verdedigen tegen de laster (onder andere van u) op dit forum. Ik heb een ongelooflijke hekel aan doortrapte leugens. Zelf nu nog insinueert u dat hij een moslim is, en dat hij dus liegt. Schaam u!
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be