![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Ben jij solidair met de zone die dreigt afgeschakeld te worden? | |||
| Zeer zeker: ik zal mijn uiterste best doen |
|
9 | 18,37% |
| Bwa, ik zal wel ietske doen |
|
1 | 2,04% |
| Just geen kloten. Integendeel. |
|
39 | 79,59% |
| Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ge cijfers vermeldt, zorg dan aub dat ze juist zijn. 't Is tot 20 u 's avonds; dat is een heel maatschappelijk verschil dan 22 u, oelewapper. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#162 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#163 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Nu nog iedere IS-hater er zover toe krijgen om daar ook effectief te gaan vechten. Wat zijn we toch een bende lamme decadente westerlingen met onze ondoordachte uitspraken (het liefst op internet) maar weinig daden. geen wonder dat de Islam successen heeft. Als illegalen het zouden moeten voelen om een verandering te stand te brengen, dan hoop ik ten stelligste dat we allen massaal veel blackouts gaan voelen. Wie zijn zoon gaarne ziet, spaart de roede niet! Hoe onvlaams kun je zijn om dit niet meer in te zien. En dan richt ik mij het liefst tot de zogezegde "rechtsen" op het forum: hoe hard kunnen jullie voor jezelf zijn? Omarm de blackouts en bewijs jezelf eens. "Men of the west" (lord of the rings): op dat moment ben ik spontaan in de lach geschoten.
Laatst gewijzigd door Steben : 3 november 2014 om 08:57. |
|
|
|
|
|
|
#164 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Ze vinden het precies nog leuk en zijn er nog fier op ook, bij de voorstelling van de site offon.be
![]() |
|
|
|
|
|
#165 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Banneling
|
Geen enkel van die tips op die site is nieuw voor mij...
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zit niet in afschakelingsgebied, dus ik ga zoveel mogelijk verbruiken. Als ik mijn steentje kan bijdragen tot een black out zal ik het niet laten en dat ik er zelf geen last van ga hebben is mooi meegenomen. Het is jammer voor mensen die niet op de traditionelen stemmen, maar al de rest kan de hoogste boom in. Wie niet horen wil moeten voelen en het zal hen misschien eens laten nadenken vooraleer ze weer eens het bolletje van Johan en consoorten beginnen aan te kruisen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#168 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb ook weinig watt aan verlichting. Ik denk van ook een inspanning te doen en mijn wattage gevoelig te verhogen in de wintermaanden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#169 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U beseft ook wel dat ik niet antwoord op uw zoveelste belachelijke retorische vraag. Zeg nu maar gewoon wat je te zeggen hebt. Verder moest men 10 jaar geleden al begonnen zijn met het bouwen van een kerncentrale. In de huidige optiek is het misschien ook wel opportuun om Johan Vandelanotte en Guy Verhofstadt te berechten voor collaboratie met Frankrijk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 4 november 2014 om 11:35. |
|
|
|
|
|
#171 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Spijtig dat elke serieuze ingreep tot meer verbruik ook een hoger factuur veroorzaakt.
Maar ik vind er wel iets op.
|
|
|
#172 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Europees Commissaris
|
Ik ga niet extra verbruiken, echter ga ik ook niet minder verbruiken.
|
|
|
#174 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ai ai ...
We kunnen in de vroege herfstperiode al maar 66 procent van de nodige elektriciteit zelf produceren ... titel: Risico op stroomtekort deze winter is reëel http://www.gva.be/cnt/dmf20141126_01...inter-is-reeel Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De belgian pathway...
- 20% personen kilometers transport en meer fietsen en wandelen transport van goederen, dus onze logistieke functie max 10% laten groeien ipv 60%, en uiteraard meer met de trein en 55% minder privé initiatief met de vrachtwagen - compakter en kleiner wonen, temperatuur laten zakken naar 16°, http://climactv2.voxteneo.net/pathwa...1004/emissions samen met daken vollegen met PV's, windmolens bouwen, biogas importeren, netwerk goed koppelen met buitenland, en alle huizen deftig isoleren, komen we uit op -55% energieverbruik ...
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 26 november 2014 om 13:55. |
|
|
|
|
|
#176 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
http://www.elia.be/nl/grid-data/inte...tromen-grenzen Volgens de Off/On site zijn er deze week geen problemen te verwachten. |
|
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In de zomer misschien?
|
|
|
|
#178 |
|
Vreemdeling
|
Wat een gezever is die afschakeling toch. Belgistaanse toestanden.
Er zal wel meer achter zitten. Beetje druk van de energiesector, even hun macht en spierballen tonen... |
|
|
|
|
|
#179 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee Mambo, het plan wathelet vindt dat we onze huizen moeten isoleren en verwarmen naar max 16° |
|
|
|
|
|
#180 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Goe zot gij. Ik woon graag ruim. Verder heb ik het ook graag lekker warm. Vandaar dat de gevraagde temperatuur in het hele huis dag en nacht op 22 graden staat.
|
|
|