Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 november 2004, 21:49   #161
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Turkje, ik moet zeggen dat ik een grote fan van je ben. Turkje is mijn held, de rots in de branding.

Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 3 november 2004 om 21:49.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2004, 21:52   #162
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Stratcat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Turkje, ik moet zeggen dat ik een grote fan van je ben. Turkje is mijn held, de rots in de branding.
Ik was heel eventje een fan, ik geloof zelfs dat ik hem genomineerd heb voor een forumoscar (intelligentste of beste debater, als mijn door drank, drugs en onwelvoeglijke gedachten aangetaste brein me niet bedriegt), maar de laatste tijd zie ik hem meer als een waardige tegenstrever.
Stratcat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2004, 21:55   #163
Vlaanderen Boven

Standaard

Ik ging juist zeggen dat ik van jou ook een fan ben, misschien iets te rechts voor mij, maar heel redelijk en consequent.
Oud 3 november 2004, 23:29   #164
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
8) Idd, weinig varkens, die zo oud worden 8)

...zei de -tiens wat was het ook al weer...? Humanist ? Neeeee toch?
Bedankt om me eraan te herinneren waarom ik van sommige toch zooo "correcte denkers" soms het maagzuur naar boven voel stuwen. En maar zeiken over die grote principes, is het niet?

Gelukkig heb ik in m'n tijd nog échte "humanisten" (dat logo en die naam waardig) mogen ontmoeten... Maar soit, bewijst dat het schaamlapje van de beschaving niet altijd volstaat om een schurfterig gedachtengoed te verbergen. Ik stel voor dat je dringend op zoek gaat naar een andere avatar, Pietje...
Oud 3 november 2004, 23:37   #165
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Ik ging juist zeggen dat ik van jou ook een fan ben, misschien iets te rechts voor mij, maar heel redelijk en consequent.
Rechts, redelijk en consequent?

Jij wil me beledigen of wat?

Oud 3 november 2004, 23:39   #166
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de Vexille
...zei de -tiens wat was het ook al weer...? Humanist ? Neeeee toch?
Bedankt om me eraan te herinneren waarom ik van sommige toch zooo "correcte denkers" soms het maagzuur naar boven voel stuwen. En maar zeiken over die grote principes, is het niet?

Gelukkig heb ik in m'n tijd nog échte "humanisten" (dat logo en die naam waardig) mogen ontmoeten... Maar soit, bewijst dat het schaamlapje van de beschaving niet altijd volstaat om een schurfterig gedachtengoed te verbergen. Ik stel voor dat je dringend op zoek gaat naar een andere avatar, Pietje...
't Is niet zozeer de uitspraak op zich, 't is vooral de hypocrisie die de walging teweegbrengt. Bij mij toch.
Oud 3 november 2004, 23:45   #167
de Vexille
Parlementsvoorzitter

Standaard

@ anarchistische bankier:

Wat mij zo frappeert, is dat blijkbaar geen een van die gasten nog maar aanvoelt wat voor smeerlapperij ze aan het verkopen zijn. Is het dan werkelijk zo erg gesteld met de meest elementaire noties van menselijk fatsoen? En dat zoiets dan moet komen uit... uitgerekend de hoek waar je het nog het minst zou verwachten. D�*t snijdt bij mij diep. Ik vrees oprecht dat ik geen enkele post meer zal kunnen lezen zonder er die immature ranzigheid bij te denken.
Oud 4 november 2004, 00:10   #168
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Wat mij zo frappeert, is dat blijkbaar geen een van die gasten nog maar aanvoelt wat voor smeerlapperij ze aan het verkopen zijn. Is het dan werkelijk zo erg gesteld met de meest elementaire noties van menselijk fatsoen? En dat zoiets dan moet komen uit... uitgerekend de hoek waar je het nog het minst zou verwachten. D�*t snijdt bij mij diep. Ik vrees oprecht dat ik geen enkele post meer zal kunnen lezen zonder er die immature ranzigheid bij te denken.
Ik heb de indruk dat je echt verbaasd bent.
Van Nynorks commentaar ben ik ook wel geschrokken.
De reacties van Raf, Pietje en thePiano komen dan voor mij dan weer helemaal niet uit een onverwachte hoek.
Maar geen haar op mijn kalend hoofd denkt het recht te hebben om hen te laten verbieden die dingen te zeggen -ik hou me ver van de driehoek.

Ik ben het overigens met je eens dat sommige uitlatingen in deze thread stukken erger zijn dan wat Joos heeft gezegd. Het is een kwestie van tekort aan begrip, als je het mij vraagt. Onvermogen tot onderscheid tussen het particuliere en het algemene.

Laatst gewijzigd door Stratcat : 4 november 2004 om 00:10.
Oud 4 november 2004, 00:14   #169
de Vexille
Parlementsvoorzitter

Standaard

@ anarchistische bankier

Ja, ik ben oprecht geschrokken... alweer een illusie armer.
Ik wil niemand wat dan ook verbieden, zo zit ik niet in elkaar, maar ik begrijp het gewoonweg niet. Dit staat zo haaks op wat ik van die forummers gewend ben. Je zou toch juist heel anders verwachten? Enfin, ik toch...
Oud 4 november 2004, 00:17   #170
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De anarchistische bankier
Ik was heel eventje een fan, ik geloof zelfs dat ik hem genomineerd heb voor een forumoscar (intelligentste of beste debater, als mijn door drank, drugs en onwelvoeglijke gedachten aangetaste brein me niet bedriegt), maar de laatste tijd zie ik hem meer als een waardige tegenstrever.
Ik heb het even voor je opgezocht, het was voor de forumoscar van 'Intelligentste' forumlid. Voor zover dat natuurlijk enige waarde kan toegedicht worden, je nomineerde mij daar zelfs voor.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 00:20   #171
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Aanraden, iemand een molensteen rond de nek te knopen en hem in zee te gooien, omdat hij homo is, hoe verhoudt zich d�*t juist tot jouw principes van menselijk fatsoen en immature ranzigheid? Je uitspraak daarover moet me ontgaan zijn...

Laatst gewijzigd door filosoof : 4 november 2004 om 00:23.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 00:23   #172
Vlaanderen Boven

Standaard

Je begrijpt het nog steeds niet...
Oud 4 november 2004, 00:24   #173
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
@ anarchistische bankier

Ja, ik ben oprecht geschrokken... alweer een illusie armer.
He, jij hebt er blijkbaar nog, geef mij er eens een paar. Subito presto! Je moet solidair zijn, hoor, jij vuige kapitalist!

Citaat:
Ik wil niemand wat dan ook verbieden, zo zit ik niet in elkaar,
Dat weet ik, voortgaand op je posts. Ik wou het ook niet suggereren, ik was louter over mezelf aan het lullen (ter beeldvorming van mijn persoonlijkheid).

Citaat:
maar ik begrijp het gewoonweg niet. Dit staat zo haaks op wat ik van die forummers gewend ben. Je zou toch juist heel anders verwachten? Enfin, ik toch...
Die illusies! Nu! Hier! Allemaal!
Oud 4 november 2004, 00:26   #174
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Aanraden, iemand een molensteen rond de nek te knopen en hem in zee te gooien, omdat hij homo is, hoe verhoudt zich d�*t juist tot jouw principes van menselijk fatsoen en immature ranzigheid?
Ah ja, dat zal hij als een grappige woordspeling afdoen. Die man weet niet eens het verschil meer tussen grappig zijn en aanzetten tot geweld. Dat is zoiets als wat die ranzige Theo vG ooit ook uitschreeuwde: "Die vent verdient de dood door de kogel!", uiteraard zonder te verwachten dat dit soort uitspraken wel eens letterlijk kunnen begrepen worden en als een boemerang terugkeren.
Oud 4 november 2004, 00:26   #175
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

mijn moeder zaliger zei vroeger altijd,zeg wat ge te zeggen hebt,maar zwijg en eerbiedig hen waarvan je zeker bent dat ze het beter weten.

eerlijk gezegd ben ik er hier op dit forum nog niet veel tegengekomen
devexille!
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 november 2004, 00:29   #176
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door doornroosje
mijn moeder zaliger zei vroeger altijd,zeg wat ge te zeggen hebt,maar zwijg en eerbiedig hen waarvan je zeker bent dat ze het beter weten.
Ah wat, die boerenwijsheid van vroeger. Ik heb thuis geregeld veel klappen gekregen. Tegenwoordig stapt zo'n dreumes na zo'n klap naar het politiekantoor en daagt zijn moe of pa voor de rechtbank. Krijgt prompt een schadevergoeding toegewezen en de ouder kan strafkamp uitzitten. De tijden zijn veranderd
Oud 4 november 2004, 00:38   #177
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Pietje
Idd, weinig varkens, die zo oud worden
Tijd om GAIA erbij te roepen, dit loopt de spuigaten uit!!
Oud 4 november 2004, 00:38   #178
Stratcat
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Aanraden, iemand een molensteen rond de nek te knopen en hem in zee te gooien, omdat hij homo is, hoe verhoudt zich d�*t juist tot jouw principes van menselijk fatsoen en immature ranzigheid? Je uitspraak daarover moet me ontgaan zijn...
Waar raadt Joos dat aan?

Citeer, geef een link of bewijs het op om het even welke redelijke wijze.

[size=1]Als ik hier nu een weddenschap van kon maken, dan zette ik mijn hele fortuin in.[/size]
Oud 4 november 2004, 00:41   #179
thePiano

Standaard

Citaat:

[size=1]Als ik hier nu een weddenschap van kon maken, dan zette ik mijn hele fortuin in.[/size]
fortuin wordt dan wel Fortuyn geschreven
Oud 4 november 2004, 00:42   #180
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Waar raadt Joos dat aan?

Citeer, geef een link of bewijs het op om het even welke redelijke wijze.

zie hoger in het forum: de passage uit Mattheus waar Joos naar verwees in dit verband... op een site uit Overijjse herinner ik me
prettig zoeken: het staat er...

Laatst gewijzigd door filosoof : 4 november 2004 om 00:43.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be