![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij zijn geen islamieten maar Westerlingen die dat op 123 terug opgebouwd hebben he. Zonder ons hand uit te steken naar de rest van de wereld en de sukkelaar uit te hangen. Zaventem haar glazen zijn bombproof. Iedere aanval op ons maakt ons sterker, maar van Aleppo staat quasi niets meer overeind. Tijd Syrërs terug te sturen dat daar terug op te bouwen. Of ontbreekt het hen iets? Laatst gewijzigd door Peche : 14 september 2016 om 08:30. Reden: bombbroof lol |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is vooral daarvoor dat ik wil waarschuwen, het is puur de macht van het getal. Waarvoor je vandaag geen schrik denkt te moeten hebben kan morgen totaal anders zijn. Dat is het probleem met politiekers die denken maar tot aan de volgende verkiezingen en hoeveel hen dat gaat opleveren. terwijl ge minstens 3 verkiezingen vooruit moet denken en uw straateeg er 10 vooruit moet denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets wat als eerste moet worden afgeschaft is godsdienstvrijheid. Het Christendom mag dan nog gesponsord worden onder de vorm cultureel erfgoed (geef toe zo een kathedraal heeft wel iets.) En alle andere vormen worden niet meer gesponsord, en worden ook beperkt in financiering (anders komt de SA hun moskees sponseren) De collectieve waanzin onder de vorm van het geloof in een onzichtbaar vriendje die rijstpap met gouden lepeltjes of 72 maagden voor u heeft in het hiernamaals hoeft niet door de staat gesponsord te worden en mag als dat nodig is om het algemeen belang te dienen ook aan banden worden gelegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En het verdwijnt uit onze scholen, zodat de moslimjongeren geassimileerd kunnen worden richting onze normen en waarden. Vreest U het ontwaken van de Westerse kundalini nog niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In uw redenering bestaat er nog altijd de mogelijkheid om eigen gebedsplaatsen op te richten en te bouwen. Zij het wel met eigen middelen. Welnu, er is dus nog godsdienstvrijheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In uw redenering bestaat er nog altijd de mogelijkheid om eigen gebedsplaatsen op te richten en te bouwen. Zij het wel met eigen middelen. Welnu, er is dus nog godsdienstvrijheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast lopen er heel veel moslims school in katholieke scholen. In dat net krijgen ze geen islamitisch onderricht. Worden ze nu geassimileerd? Welneen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Door de godsdienstvrijheid af te schaffen, het schoolpact te wijzigen kan je dat invullen met een wereldvlak dat zich focust op het Westen. Nu duwen we Westerlingen richting islam in plaats van andersom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kundalini... Rook je niet wat TE veel paddo's ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En neen, ik ben ontnuchterd en ontwaakte in een realiteit van waanzin waar ik plots de noodzaak van zag het cultuurrelativisme te doorbreken. Lukt me aardig goed, niet waar? Laatst gewijzigd door Peche : 14 september 2016 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat ze wel vergeten is dat hun nekje er uiteindelijk ook wordt afgesneden, ben wel benieuwd of ze op dat moment al zingend tenonder zullen gaan? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie hier komt wonen respecteert onze normen en waarden, het omgekeerde is nu waar en dat moet veranderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De heropvoedingskampen van Noord-Korea zijn niet veraf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een politiestaat overschaduwt door de rechtervleugel dan weer wel. Mijne wiet hebben ze al afgepakt en verder deed ik niets illegaal, dus mij zal het niet treffen. Noord Korea doet het economisch beter dan de EU, als dat niet alles zeggend is wat voor prutsers wij hier in ons bestuur hebben. De welvaart aan iedereen die tegen ons is uitdelen en eigen cultuur massaal vervolgen en vernietigen. Vergeet maar niet dat ik ook voor uw belangen opkom. Ik ben niet gekomen om uw Kerk af te pakken maar in ere te herstellen. Ze slaapt en de Geest is gaan vliegen. Jullie slapen in een cultuurrelatieve droom en zijn de boodschap van Jezus vergeten. Het was niet enkel naastenliefde, maar ook een waarschuwing voor een valse profeet en mensen die in Zijn naam zouden spreken. U leeft in het tijdperk waar de Here Christus voor waarschuwde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is een van de vele maatregelen die nu onmiddelijk nodig zijn om de boel onder controle te kunnen krijgen. Maar ik maak mij geen illusies, onze politiekers zijn veel te nichterig en durven dergelijke beslissingen niet nemen. Het zal wachten zijn tot de treinen weer gaan beginnen rijden, en de vraag is wie ze met wie zal vul vullen. |
|
![]() |
![]() |