![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
|
#162 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al dat rood, ik ben er bijna bij in slaap gevallen. Ik kreeg naar mijn voeten van mijn moeder toen ik zei dat de dochter van de Koning in grote lijnen wat weg had van Jennifer Lawrence. Ik vloog de tuin in zonder eten.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 juli 2018 om 21:57. |
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik weet het.
Ik had jullie niet zo mogen exposeren. Maar de meeste forumleden hier zijn begripsvol en zullen het jullie niet nadragen!
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
|
|
|
|
#164 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#165 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat klopt niet. Rond Brakel zijn het hoofdzakelijk door het lokaal biermerk ROMAN gesponsorde belgische vlaggen die buiten hangen.
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De ultieme ironie: vlaamsnationalisten die op een zonovergoten 21 juli naar de feestelijkheden van de nationale feestdag kijken.
Mijn tv heeft gisteren voor 22 u niet aangestaan.
|
|
|
#169 |
|
Banneling
|
Bereid u al voor op volgende Olympische Spelen als Belgie niet het meeste aantal medailles heeft behaald. Nog extra materiaal om uw argumenten kracht bij te zetten.
|
|
|
|
|
|
#170 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#171 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Een schoontje in Brakel. ![]() Nieuwsblad de eerste Belgische vlag ![]() |
|
|
|
|
|
|
#172 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik ga hier niet beweren dat je trots op België moet zijn. En ik ga hier zeker niet beweren dat je trots op België moet zijn omdat 11 tot 22 gasten goed tegen een balletje getrapt hebben. Maar...
Als je eenmaal besloten hebt dat de premise geldig is, je mag trots zijn op je land als de nationale voetbalploeg het goed gedaan heeft, dan mag je na deze prestatie gewoon trots zijn. Er zijn bijna 200 landen op de wereld, waarvan ongeveer 77 groter dan België in bevolking, en zo'n 24 groter dan België in economie. In veel tot de meeste van die landen wordt fanatiek voetbal gespeeld, de grootste sport ter wereld. Eens in de vier jaar komen al die landen tezamen in een groot toernooi, waarbij velen al enorm blij zijn als ze überhaupt voor de poulefase mogen komen opdagen. "Slechts" derde worden op een WK voetbal is op die manier toch een beetje als slechts de derde rijkste persoon ter wereld worden. Als je doel was om geld bijeen te sprokkelen heb je het dan behoorlijk goed gedaan. Dus niet zeiken. Of je viert lekker een Belgisch feestje, of je viert je eigen Vlaamse feestje omdat alle belangrijke spelers toch Vlaams waren natuurlijk, of je negeert de boel omdat de prestaties van een handvol zweterige kerels in een sporttoernooi niks te maken heeft met hoe goed of slecht je je land vind. Je mag wat mij betreft zelfs een neutraal feestje vieren omdat die voetbalploeg waar jij geheel toevallig voor supporterde kampioen is geworden, al veranderd dat niks aan jouw houding tegenover de Brusselse bureaucratie, de transfers of het koningshuis. Maar "ze zijn derde dus ze zijn eigenlijk heel slecht" is geen argument hier.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 22 juli 2018 om 10:42. |
|
|
|
|
|
#174 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Knap! Zowel inzake argumentatie als formulering. |
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Gouden he. Geen Bronzen!
|
|
|
#176 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#177 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#178 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#179 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toen de nationale ploeg er kansloos uitvloog tegen ocharme Wales was er dus geen eendracht onder de Belgen? Laatst gewijzigd door daiwa : 22 juli 2018 om 16:41. |
|
|
|
|
|
|
#180 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tegen de volgende olympische spelen leven wij toch al in de republiek vlaanderen volgens jouw voorspelling ?
|
|
|
|