![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door pajoske : 5 maart 2019 om 16:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Engels is nooit een bedreiging geweest voor het Nederlands in Vlaanderen en zal dat ook nooit worden.
Er is geen vergelijkbare druk van het Engels dat ervoor zorgt dat mensen eentalig Engels worden in Vlaanderen. Dit was destijds wel het geval voor wat betreft het Frans. U kan geschiedenis hier niet los van zien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Banneling
|
![]() ja, Vlamingen sluiten zich niet op onder de kerktoren hé.
het moet alleen voor de Franstalige imperialisten duidelijk zijn dat ze tweederangsburgers zijn in BE omdat ze met hun bedelnap hoog zitten. Daar draait het om. Walen Buiten all over again. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
|
![]() Het is aangenamer in Wallonië om buiten te zitten dan op de Vlaamse parking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() het punt is dat je geliefkoosd Walbanië steeds met de bedelnap hoog zit Duc, dan ben je een bedelburger.
Laatst gewijzigd door Anna List : 6 maart 2019 om 08:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ze u diezelfde stuurse en balorige smoel toonde, uw winkelwaar laten staan en het gewoon aftrappen. Er zijn - zelfs in Elsene - handelaars genoeg die u wél vriendelijk zullen bedienen, ook al spreken ze amper of géén Nederlands.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlamingen die in Brussel geld komen uitgeven, zouden toch wel eens mogen leren zich met die 'allergie voor het Nederlands' te amuseren, vind ik. Doe er - als het enigszins kan - zelfs nog een paar schepjes bovenop; als ze duidelijk énkel Franstalig zijn, schakel dan over op Engels, Duits, Spaans, Italiaans, West-Vlaams, ... om het even wélke andere taal die u machtig bent, behalve Frans natuurlijk. Laat ze het maar eens goed voelen. Wat houdt u tegen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen al daarom is het zo leuk daar in géén geval Frans te spreken. Gratis comedy, als het ware.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als je maar gelukkig bent. schooiers ... Laatst gewijzigd door Anna List : 6 maart 2019 om 09:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Vlaamse strijd is een sociale strijd.
Engels is de wereldtaal van communicatie en wetenschap. Dat is al zo vaak gezegd op dit forum, maar dat blijken moeilijke begrippen te zijn voor koekendoosaanbidders. Ok, ook voor sommige flaminganten. Ik ken er zo een die het altijd heeft over een teetruitje.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat je buiten Brussel niet zou vinden. ? De tijd dat je in Brussel dingen kon kopen , die je elders niet kon vinden, is al lang voorbij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Af en toe zie je daar ook nog wat spijbelende kinderen. Voor de rest is daar niks te zoeken.
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() bewuste grootnederlanders kopen in Nederland.
![]() ![]() Belgie moet kapot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet nergens meer iets gaan kopen. Je kan nu alles online bestellen. Ook uw etenswaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou u eigenlijk moeten vragen aan die Vlamingen die speciaal naar Brussel komen om er geld uit te geven, hé. Ikzelf wóón hier, en steun met véél plezier handelszaken waar ik altijd in het Nederlands terecht kan. Op de markt zijn dat ondermeer mijn favoriete Italiaan, de visboer, de fruithandelaar, de aardappelboer, de Marokkaan met z'n noten en olijven. Om de hoek is een supermarkt waar ze mij niet met de nek aankijken omdat ik Nederlands spreek, een apotheker, een krantenwinkel, een nachtwinkel, een bio-winkel, een kledingzaak. Nog wat verderop is er mijn stamcafé. Waar ik niet in het Nederlands terecht kon (of onvriendelijk werd behandeld vanwege mijn Nederlands), kwam ik in al mijn onwetendheid één keer binnen, en ging er prompt weer buiten zonder wat dan ook te consumeren. Ik zou wellicht ook de bus kunnen nemen om in Vilvoorde, Asse, Wemmel, ... mijn boodschappen te gaan doen, maar daar verlies ik dan wél héél véél tijd mee, hé. Allemaal tijd die ik dan niet op het forum zou kunnen verknoeien ![]()
|
![]() |
![]() |