![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zit meneerke alweer uit zijn dikke duim te zuigen?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag een medemens met wie je (eenderwelke) relatie hebt, niet grof beledigen.
Natuurlijk, als je op een wankele basis begint (en wankele afspraken maakt), dan zal zich dat wel eens kunnen wreken.
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles in de juiste volgorde, en hopen dat het goed afloopt. Laatst gewijzigd door Rudy : 18 mei 2021 om 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom ? Is een toch een correct woord. Vrouwen mogen spreken van venten maar mannen niet van wijven ? Je bent toch niet woke geworden Rudy ?
![]() (informeel) vrouw (vaak ook (pejoratief)) Wat een lekker wijf! Stel uw sexy vrouw showt u haar nieuwe lingerie ![]() Denk jij dat veel mannen dan gaan nadenken of ze hun vrouw wel echt graag zien ? Volgens mij gaan de meeste er toch werk van maken zelfs al zien ze hun vrouw niet meer echt zo graag ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 mei 2021 om 16:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://arno.uvt.nl/show.cgi?fid=143670 Laatst gewijzigd door Jantje : 18 mei 2021 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Net als bij andere dieren is onze drijfveer geilheid. Geilheid is de reden dat we ons voortplanten.....liefde heeft daar niks mee te maken. Van de liefde krijg je geen erectie. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 mei 2021 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 19 mei 2021 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 20 mei 2021 om 12:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het op neerkomt is: het doel heiligt de middelen. En een beetje schijnheilig doen om te versieren is niet zo uitzonderlijk. Het is zelfs een kunst waar niet iedereen mee behept is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt. Moet toegeven dat ik daar nooit echt mee bezig ben geweest. Pas op de meeste vrouwen hebben naar ik vernam me altijd een lieve mens gevonden. Ook gevoelig. Maar ik heb die emoties altijd liever van me weg gehouden. Van zodra ik voelde dat er 'liefde' zou bij te pas komen was ik ribbedebie. Ik vond dat nooit leuk als ik moest horen dat een vr verliefd op me was. Ik ben dan ribbedebie.....Ik kan daar allemaal niet goed tegen. Maar heb nooit iemand bedrogen en daar altijd eerlijk in geweest. Je zelf kennen is een deugd.
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 mei 2021 om 15:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mietjes !!!
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Seks onderdrukken is de manier van de soldaat, de baas. Er baas over willen spelen. Je wilt jezelf ervan overtuigen dat je er baas over bent, maar je onderdrukt. Het is een gevecht, geen aanvaarding. Maar voor een bepaalde "mind" zal dat aanlokkelijk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ge weet als je een lumbago hebt komt er van seks niet veel in huis.....de liefde mag dan wel oneindig zijn maar om seksen of te sporten heb je best geen lumbago ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 mei 2021 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Liefde heeft niets met de voorgaanden te maken. Net zoals passie en seks niets met liefde hoeven te maken te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En eerlijk, als wij -mannen- puberen, wordt de ontmaagding een hele levensmissie. Een missie die hopelijk niet te lang duurt omdat uw neukpartners mede uw sociale status bepalen. Dat is een soort spiegel. Alles draait rond seks.
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |