![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Kaal : 30 maart 2005 om 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#164 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
[font=Arial][size=3]Want sorry, misschien besef je dat nog niet en leef je in een droomwereldje, maar zo'n dingen gebeuren ook op fuiven! ![]()
![]() |
![]() |
#165 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie zich tooit met een hoofddoek of bandana, de mini-jupe van de burka dus, kleedt zich dus volgens islamitische normen hoers. Aan de 'boom' van sexy micro-burka's in ons straatbeeld te zien ... zijn de moslima's hun sexuele revolutie aan't beleven. Hoe erg voor jou Raven. Wat weerhoudt jou eigenlijk om in een moslimparadijs als Iran te gaan wonen? Daar kan je immer ongestoord - dus bovenal zonder vrouwelijk gezelschap - je zelf gaan afrukken tussen al die ventjes in jurkjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ga al vast uw ticket kopen... . Of neen geen probleem we slagen alles aan wat uw bloed in Belgie bezit en gij moogt met zusje terug naar Marokko. Dat geld kan men dan in een fonds steken voor slachtoffers van jullie spelletjes. Uw buurman Kalid zal 2 keer nadenken voor em de stoeren zal gaan uithangen. T'liefst zau ik eigenlijk willen dat ge eens een groodscheepse manifestatie doet wanneer een paar vlaamingen hun feest hebben. Da is pas lachen. Laatst gewijzigd door Azal : 30 maart 2005 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Burger
|
![]() Neen beter laat uw zus maar hier daarvan zijn we zeker dat die weet wat werken is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Je gedrag kan niet afhangen van hoe een vrouw gekleed is, ze blijven over het recht beschikken om mensen wandelen te sturen (zonder na die weigering voor hoer uitgescholden te worden). Wie zich daar niet kan bij neerleggen, daar is iets grondig mis mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten eerste moeten we onze meisjes iets minder PC opvoeden, dat betekent dat we afmoeten van ons o zo racistische systeem dat alle mensen gelijk zijn (dus ook marokkanen). Ik pleit voor een doorgedreven informatiecampagne op scholen waarin aan onze meisjes duidelijk wordt uitgelegd dat Marokkaantjes wachten op hun voorbestemd uitgehuwelijkt vrouwke vers uit het Rif, en dat zij enkel als oefenplank dienen. (Ondertussen hebben de meesten het eigenlijk wel al door, een paar onwetende trienekes daargelaten). Ten tweede is dat "ikke ben bruin, ikke heb den dikste, ikke ben sterk" ego van die mannetjes ook al sterk achterhaald. Blijkt toch iets zuiders te zijn. Toen ik 25 jaar geleden met echtgenoot naar Tunesie ging kwam er ook zo'n ventje van 15 mij een aanbod doen ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Burger
|
![]() K'vraag mij eigenlijk wat ge met een oefenplank gaat doen als het ware materiaal niet naar behoren behandeld. Wat is dat rein vrouwdje met zo een egoistiche zak als jij. Wat ben jij met een onervare vrouw.
Ja sorry hoor meisjes dienen verstaat het anders niet. Laatst gewijzigd door Azal : 30 maart 2005 om 18:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() *knip*
Niet aanzetten tot geweld. Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister-President
|
![]() Hier in West Europa mogen meisjes en vrouwen zich kleden zoals ze willen en dat moet zo blijven. Of ze daarin soms te ver gaan of niet is een zaak voor hun ouders en hun vrienden. We hebben niet in debat te treden met halve pubers die kinderachtige argumenten gebruiken om het wangedrag van een deel van de marrokaanse jeugd goed te praten. Ik stel vast dat Vlaamse jongens doorgaans best kunnen tegen de "provocerende" kledij van de meisjes. Wie heeft er hier eigenlijk een probleem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De hoofddoek is begonnen aan een opmars. Net zoals de radicalisatie in het algemeen. Dit heeft de staatsveiligheid nog moeten toegeven naar aanleiding van het journalistisch onderzoek van Hind. Misschien eens tijd om naar Antwerpen berchem te gaan, Houthalen, zelfs mechelen, om het met je eigen ogen te aanschouwen. Zelfs in seculiere Turkije wordt er betoogt, niet TEGEN de hoofddoek, maar ERVOOR. De Blijf-Van-mijn-hoofddoek beweging moet wel erg paradoxaal voor je lijken in het vrije westen. Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() En misschien het meest logische van allemaal. Ik heb een belgisch paspoort. Heb evenveel reden om hier te blijven als jij.
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Als een meisje haar vriend bedriegt met Raven, dan is deze vriend een racistische Vlaming, want Raven verleidt meisjes uit afkeer voor hun racistische Vlaamse vriendjes. En als deze vriend een racistische Vlaming is, dan is hij bijgevolg ook een bange blanke man. Even aan de praktijk toetsen: Mieke bedriegt haar vriend John, een zwarte Amerikaanse marinier, met Raven. Plots verandert John in een bange blanke racistische Vlaming! ![]() De wonderen zijn de wereld nog niet uit... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Die blijf-van-mijn-hoofddoek-beweging vind ik eerder grappig dan paradoxaal ![]() Citaat:
b) Graag gedaan, geniet ervan zolang de studies duren. Als je begint te werken zal men dat de Vlaamse & federale overheid je voldoende belasten om dat terug te vorderen. c) Looks don't last, geniet ervan zolang dat duurt ![]() d) Die frustratie blijft elke keer wel doorklinken hé... Al eens aan een groepssessie bij een psycholoog gedacht (ook daar betaal ik met plezier via het RIZIV een deeltje van terug)? e) Volledig akkoord. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Vorig jaar in een Marokkaanse school (Lycee Dar Essalam in Rabat) een discussie meegemaakt tussen een leerling met een hoofddoek en een leerkracht Frans (die nogal combatief feministisch was). Als wij hier zo'n discussie zouden voeren zouden we al snel voor racist uitgemaakt worden, ik denk dat Marokko op de goede weg is, nu de Marokkanen (althans een gedeelte ervan) die hier zitten nog... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |