![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#162 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me trouwens af hoeveel flaminganten mij op dergelijke wijze zouden durven bedreigen als ze voor mij stonden...
Conclusie: gedraag u eens beschaafd, vrienden... |
![]() |
![]() |
#163 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#164 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#166 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 6 juni 2005 om 21:03. |
|||||
![]() |
![]() |
#167 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#168 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat echt gebeurd? ![]() ![]() ![]() En het is wel zoals u zegt, de bubberkes zorgen hier voor leute en vermaak.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 6 juni 2005 om 21:05. |
|||||
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De opperbubbel moet in stompzinnige uitspraken niet onderdoen voor zijn bubbelonderdanen! Ongetwijfeld zal het negationisme wel weer toeslaan onder de bubbels, net zoals bubbels Vangeel en Verbeeck hier al ontkenden dat er "skinheads" op de laatste belgicistische betoging meeliepen. Toen er foto's werden bovengehaald, haalden ze plotseling een wit konijn uit hun hoed: die "skins" die er volgens hen eerst niet waren, waren plotseling er toch en waren "VlaemSSch-nationalistische" (volgens de spelling die Hans I le Grand een lange tijd gebruikte op dit forum) infiltranten van TAK... Net zoals die FDF'ers die er volgens de bubbels er eerst niet waren in de onmiddellijke omgeving van Hans I le Grand, om enkele berichten later dan toch te verschijnen... maar ze waren plotseling wel ijverig Nederlands aan het studeren. |
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Weet iemand tot wie ik mij moet wenden om zulke uitspraken te melden?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#175 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() dat trouwens het etiket extreemlinks opgeplakt krijgt.. .ook door een BUB'er ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Ambiorix : 6 juni 2005 om 22:51. |
|||||
![]() |
![]() |
#176 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Een doodsbedreiging! ![]() Zal ik je mijn collectie PM's eens laten lezen?? Kwestie om het verschil te weten... ![]() Een dreigement is geen dreigement zonder de twee essentiële zaken: de oorzaak en het gevolg of de consequentie.
![]() |
#177 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#178 | |||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() In plaats van blind te fulmineren, had u beter eens de context gelezen me dunkt. Nu ja, Pelgrim had mij duidelijk wel verstaan.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Meia noite : 7 juni 2005 om 02:33. |
|||||||
![]() |
![]() |
#179 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De BUB plaatst zichzelf hier keer op keer verder in de marginaliteit van het ideologische spectrum. Ik kan gemakkelijker discussieren met mensen van extreem links tot extreem rechts dan met de BUB, je moet niet vragen...
![]() |