Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Brussel-Halle-Vilvoorde
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Brussel-Halle-Vilvoorde Post hier alle onderwerpen in verband met B-H-V.

Discussietools
Oud 6 juni 2005, 20:57   #161
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf
Is dat een recente repliek? Want die komt bij niet bekent voor.
Enkele maanden oud, denk ik toch.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 6 juni 2005, 20:59   #162
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Patriot!'s schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Patriot! Stuur een bericht via MSN naar Patriot!
Standaard

Ik vraag me trouwens af hoeveel flaminganten mij op dergelijke wijze zouden durven bedreigen als ze voor mij stonden...

Conclusie: gedraag u eens beschaafd, vrienden...
Patriot! is offline  
Oud 6 juni 2005, 20:59   #163
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Wacht maar af, flamingant, wat er nog te gebeuren staat...
Hahahaha, neem er de verkiezingsresultaten naast, en gruwel. En "you aint seen nothing yet" Ik waarschuw jullie: er gaan nog leuke, en voor jullie net iets minder leuke, tijden aanbreken en de mug zal vermorzeld worden. Wees daar maar zeker van...
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 6 juni 2005, 21:01   #164
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoiets als " Meneer de pollis (met tranen in de ogen en licht snotterend), ze hebben onze belgische vod afgepakt".
Oud 6 juni 2005, 21:01   #165
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken
Zoiets als " Meneer de pollis (met tranen in de ogen en licht snotterend), ze hebben onze belgische vod afgepakt".
Daar was ik nie bij dus CONNAIS PAS!
Patriot! is offline  
Oud 6 juni 2005, 21:02   #166
Vlaams-nationalist
Staatssecretaris

Vlaams-nationalist's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Vlaams-nationalist
Standaard

Citaat:
Ik vraag me trouwens af hoeveel flaminganten mij op dergelijke wijze zouden durven bedreigen als ze voor mij stonden...

Woohoo, ik sidder en beef. U ziet dingen die ik niet gezegd heb. Het was aan u te interpreteren en u doet dat, hoera hoera wat een verrassing bij de Vlaams-nationalisten, gewelddadig. Mij niet gelaten, maar stop met zweven en kom met beide voeten weer op de grond: word Vlaams-nationaal. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Vlaams-nationalist on 06-06-2005 at 22:03
Reason:
--------------------------------

Citaat:

Woohoo, ik sidder en beef. U ziet dingen die ik niet gezegd heb. Het was aan u te interpreteren en u doet dat, hoera hoera wat een verrassing bij de Vlaams-nationalisten, gewelddadig. Mij niet gelaten, maar stop met zweven en kom met beide voeten weer op de grond: word Vlaams-nationaal. [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Woohoo, ik sidder en beef. U ziet dingen die ik niet gezegd heb. Het was aan u te interpreteren en u doet dat, hoera hoera wat een verrassing bij de Vlaams-nationalisten, gewelddadig. Mij niet gelaten, maar stop met zweven en kom met bede voeten weer op de grond: word Vlaams-nationaal. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 6 juni 2005 om 21:03.
Vlaams-nationalist is offline  
Oud 6 juni 2005, 21:04   #167
lomeanor
Eur. Commissievoorzitter

lomeanor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Enkele maanden oud, denk ik toch.
Maximaal een maand oud, langer geleden zeker niet.
lomeanor is offline  
Oud 6 juni 2005, 21:05   #168
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan doet u dat wel heel slecht. Mij irriteert u in ieder geval niet. Ik vind u, net als de andere bubbels, een bron van vermaak op dit forum. Vooral wanneer we eens te meer op het totale gebrek aan historische kennis en achtergrondinfo van de bubbels kunnen wijzen. Dan heb ik het nog niet over de vele hilarische uitspraken van jullie grote Leider-Voorzitter... Denken we maar aan zijn repliek "Aristoteles? Waar ligt dat eigenlijk?"

Is dat echt gebeurd?

En het is wel zoals u zegt, de bubberkes zorgen hier voor leute en vermaak.[edit]
[size=1]After edit by daiwa on 06-06-2005 at 22:05
Reason:

Citaat:
Dan doet u dat wel heel slecht. Mij irriteert u in ieder geval niet. Ik vind u, net als de andere bubbels, een bron van vermaak op dit forum. Vooral wanneer we eens te meer op het totale gebrek aan historische kennis en achtergrondinfo van de bubbels kunnen wijzen. Dan heb ik het nog niet over de vele hilarische uitspraken van jullie grote Leider-Voorzitter... Denken we maar aan zijn repliek "Aristoteles? Waar ligt dat eigenlijk?"

Is dat echt gebeurd?

En het is wel zoals u zegt, de bubberkes zorgen hier voor leute en vermaak.[/size]

Citaat:

Is dat echt gebeurd?

En het is wel zo als u zegt, de bubberkes zorgen hier voor leute en vermaak.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door daiwa : 6 juni 2005 om 21:05.
daiwa is offline  
Oud 6 juni 2005, 21:06   #169
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaams-nationalist
Woohoo, ik sidder en beef. U ziet dingen die ik niet gezegd heb. Het was aan u te interpreteren en u doet dat, hoera hoera wat een verrassing bij de Vlaams-nationalisten, gewelddadig. Mij niet gelaten, maar stop met zweven en kom met beide voeten weer op de grond: word Vlaams-nationaal.
U zit hier te orakelen dat Vlaanderen onafhankelijk gaat worden en dat de Belgen verpletterd zullen worden, en u zegt dat ik zweef??
Patriot! is offline  
Oud 6 juni 2005, 21:10   #170
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Is dat echt gebeurd?
Jazeker! 't Was een giller van formaat!

De opperbubbel moet in stompzinnige uitspraken niet onderdoen voor zijn bubbelonderdanen!

Ongetwijfeld zal het negationisme wel weer toeslaan onder de bubbels, net zoals bubbels Vangeel en Verbeeck hier al ontkenden dat er "skinheads" op de laatste belgicistische betoging meeliepen. Toen er foto's werden bovengehaald, haalden ze plotseling een wit konijn uit hun hoed: die "skins" die er volgens hen eerst niet waren, waren plotseling er toch en waren "VlaemSSch-nationalistische" (volgens de spelling die Hans I le Grand een lange tijd gebruikte op dit forum) infiltranten van TAK...

Net zoals die FDF'ers die er volgens de bubbels er eerst niet waren in de onmiddellijke omgeving van Hans I le Grand, om enkele berichten later dan toch te verschijnen... maar ze waren plotseling wel ijverig Nederlands aan het studeren.
Jan van den Berghe is offline  
Oud 6 juni 2005, 21:11   #171
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bobby, met wat zijt gij bezig, makker? Dit kan gezien worden als een doodsbedreiging.
Weet iemand tot wie ik mij moet wenden om zulke uitspraken te melden?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 6 juni 2005, 21:12   #172
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Is dat echt gebeurd?

En het is wel zoals u zegt, de bubberkes zorgen hier voor leute en vermaak.
Ja, het was eigelijk dankzij mij (stoef, stoef). Ik had gezegd dat hij beter zijn Aristoteles eens zou moeten oppoetsen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 6 juni 2005, 21:21   #173
Patriot!
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant
Bobby, met wat zijt gij bezig, makker? Dit kan gezien worden als een doodsbedreiging.
Sure
Patriot! is offline  
Oud 6 juni 2005, 21:32   #174
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jazeker! 't Was een giller van formaat!

De opperbubbel moet in stompzinnige uitspraken niet onderdoen voor zijn bubbelonderdanen!

Ongetwijfeld zal het negationisme wel weer toeslaan onder de bubbels, net zoals bubbels Vangeel en Verbeeck hier al ontkenden dat er "skinheads" op de laatste belgicistische betoging meeliepen. Toen er foto's werden bovengehaald, haalden ze plotseling een wit konijn uit hun hoed: die "skins" die er volgens hen eerst niet waren, waren plotseling er toch en waren "VlaemSSch-nationalistische" (volgens de spelling die Hans I le Grand een lange tijd gebruikte op dit forum) infiltranten van TAK...

Net zoals die FDF'ers die er volgens de bubbels er eerst niet waren in de onmiddellijke omgeving van Hans I le Grand, om enkele berichten later dan toch te verschijnen... maar ze waren plotseling wel ijverig Nederlands aan het studeren.
Draaien en keren kunnen ze als de beste. Als her er op aankomt ontkennen ze zelfs het licht van de zon denk ik.
daiwa is offline  
Oud 6 juni 2005, 22:51   #175
Ambiorix

Standaard

Citaat:
die "skins" die er volgens hen eerst niet waren, waren plotseling er toch en waren "VlaemSSch-nationalistische" (volgens de spelling die Hans I le Grand een lange tijd gebruikte op dit forum) infiltranten van TAK...
.

dat trouwens het etiket extreemlinks opgeplakt krijgt..

.ook door een BUB'er!![edit]
[size=1]After edit by Zwart & Geel on 06-06-2005 at 23:51
Reason:

Citaat:
die "skins" die er volgens hen eerst niet waren, waren plotseling er toch en waren "VlaemSSch-nationalistische" (volgens de spelling die Hans I le Grand een lange tijd gebruikte op dit forum) infiltranten van TAK...
.

.ook door een BUB'er!![/size]

Citaat:
.

dat trouwens het label extreemlinks opgeplakt krijgt..

.ook door een BUB'er!![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Ambiorix : 6 juni 2005 om 22:51.
Ambiorix is offline  
Oud 6 juni 2005, 23:37   #176
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant

Een doodsbedreiging!

Zal ik je mijn collectie PM's eens laten lezen?? Kwestie om het verschil te weten...

Een dreigement is geen dreigement zonder de twee essentiële zaken: de oorzaak en het gevolg of de consequentie.
Oud 6 juni 2005, 23:41   #177
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwart & Geel

.ook door een BUB'er!!
De mannen van TAK zijn communisten pur sang.
Oud 7 juni 2005, 02:13   #178
Meia noite
Provinciaal Gedeputeerde

Meia noite's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hahahaha! Ik ken de mensen van TAK maar al te goed en ze zullen het uitbulderen van het lachen wanneer ze horen dat u hen als communisten wil verslijten! 't Is inderdaad zo dat bepaalden wat alternatief zijn, maar een ander aantal zijn onmiskenbaar rechts. Bij TAK speelt dat echter geen enkele rol: men is volledig niet-partijgebonden en hangt geen enkele ideologie of staatkundige doctrine aan.
Zegt het woord 'ironie' u iets?

In plaats van blind te fulmineren, had u beter eens de context gelezen me dunkt. Nu ja, Pelgrim had mij duidelijk wel verstaan.[edit]
[size=1]After edit by Meia noite on 07-06-2005 at 03:33
Reason:

Citaat:
Hahahaha! Ik ken de mensen van TAK maar al te goed en ze zullen het uitbulderen van het lachen wanneer ze horen dat u hen als communisten wil verslijten! 't Is inderdaad zo dat bepaalden wat alternatief zijn, maar een ander aantal zijn onmiskenbaar rechts. Bij TAK speelt dat echter geen enkele rol: men is volledig niet-partijgebonden en hangt geen enkele ideologie of staatkundige doctrine aan.

In plaats van blind te fulmineren, had u beter eens de context gelezen me dunkt. Nu ja, Pelgrim had mij duidelijk wel verstaan.[/size]

[size=1]After edit by Meia noite on 07-06-2005 at 03:32
Reason:

Citaat:

In plaats van blind te fulmineren, had u beter eens de context gelezen me dunkt. Nu ja, Pelgrim had mij duidelijk wel verstaan.

Weet u, onlangs is een studie verschenen die zegt dat autisten geen ironie kunnen snappen... soms doen uw reacties mij geloven dat u daar wel eens een handje weg van zou kunnen hebben[/size]

Citaat:
Zegt het woord 'ironie' u iets?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Meia noite : 7 juni 2005 om 02:33.
Meia noite is offline  
Oud 7 juni 2005, 08:00   #179
Egidius

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als er een staatsgreep gepland wordt, zorg dat de generaals niet zat zijn zoals in Rusland een paar jaar geleden.

Egidius
Egidius is offline  
Oud 7 juni 2005, 08:45   #180
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die symbolen zijn wat mij betreft gelijk.
Voor een fascist als jij had ik niet anders verwacht eigenlijk, 'al wat niet met ons is is tegen ons', waar hebben we dat nog gehoord.

De BUB plaatst zichzelf hier keer op keer verder in de marginaliteit van het ideologische spectrum. Ik kan gemakkelijker discussieren met mensen van extreem links tot extreem rechts dan met de BUB, je moet niet vragen...

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be