![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Egidius |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
|
![]() Citaat:
OK, ik trek mijn oneerlijke opmerking in. Antwoord nu eens op de vraag waarom jij en ik niet meer zouden kunnen samenleven als er raszuivere continenten zouden komen, wil je? Want dat heb jij beweerd, en ik ben het er helemaal niet mee eens. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() (Is het dat wat u bedoelt? Zo ja, dan is het heel erg met u gesteld, want u wist niet wat latkes waren!)[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 juli 2005 om 11:55. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |||||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ik het gedaan heb, is dat dan juist of fout? En als het fout is, mag jij dat dan wel doen met de Kosovaren? Citaat:
Het schijnt bijzonder complex te zijn en het lukt maar niet, zelfs na twee decennia proberen staan we nauwelijks een stap verder. Dan komen sommige eenvoudige geesten makkelijk tot de oplossing die u hierboven beschrijft. Ik zie het eerder in een andere richting. Om een genuanceerd verhaal kort te maken: ik ben voorstander van het met ijzeren hand opleggen van de westerse waarden aan eenieder die binnen de Belgische grenzen woont. Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 9 juli 2005 om 12:02. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
Maar meteen introduceert u een nieuw mysterie: het zou erg met mij gesteld zijn, omdat ik met u naar Amerika wil vertrekken, of omdat ik niet wist wat latkes zijn. Of beiden? Heer, help me asjeblief, ik zal die vrouwen nooit begrijpen... Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
En de ijzeren hand zal alleen nodig zijn voor de hardleersen. De Marokkaanse jongeren hebben duidelijk aangetoond dat ze daaronder vallen. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het tweede mysterie is er geen: een jood die niet weet wat latkes zijn is zowat hetzelfde als een Belg die niet weet wat frietjes zijn: bestaat gewoon niet!
![]() |
![]() |
#170 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Egidius |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
_________________ Zeg maar niet tegen een Amerikaan dat u een andere regering wilt. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 1620[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 9 juli 2005 om 12:29. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Wat me tegen de borst stuit is dat al die problemen wel mogen benoemd en besproken worden, behalve het degoutante gedrag van die bepaalde Marokkaanse jongeren. Dan zie je onze bewindslieden plots als bange wezels in elkaar krimpen en komt het hele arsenaal aan laffe excuses en minimaliseringstechnieken boven. Goed dat er een stroming is die dat gedrag aan de kaak stelt, denk ik dan. Want vergis je niet: de boosheid van heel wat mensen gaat niet in de eerste plaats om die Marokkanen zelf, wel om het verachtelijke wegduiken van onze politici, politie en gerecht van zodra het woord "Marokkanen" valt. Als er al een vijand is, dan zijn het niet onze bloedeigen kutmarokkaantjes, maar wel het vluchtgedrag van onze overheid. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of je mee mag moet je aan de plannenmakers vragen! Voor mij mag je mee. Ik zie me al op die boot, lekker ruzie maken met jou en Egidius!
![]() |
![]() |
#175 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Chocolade MatzesDit is een bijdrage van spikkertje en is al 237 keer bezocht. omschrijvingdit is echt makkelijk om te maken en o zo lekker...aantal personen4keukenGoedkoop,lekker,sneltechniek N.v.t.smaakZoetsoort gerechtNagerechthoofdingredientChocoladein combinatie met N.v.t.bereidingstijd10-20 minuteningrediënten200 gram witte chocola 200 gram pure chocola 200 gram melkchocola 1 doos grote matzes geschaafde amandelen gehakte studentenhaver of gehakte pistachenoten zilveren garneerpilletjes of musketzaadhulpmiddelen voorbereiding bereidingswijzeSmelt de chocolade au bain marie of in de magnetron en bestrijk met een kwastje de matzes met de chocolade. Bestrooi ze met de garnering. Je kunt de matzes met alles versieren wat je lekker vind! Serveer de chocolade matzes als koek bij de koffie of maak er een dessert van: maak torentjes van 3 kleine chocolade matses met daartussen bolletjes ijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 juli 2005 om 13:38. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou willen dat die rechtse extremisten, of ze nu moslim zijn of niet, zichzelf opheffen (bijvoorbeeld door een gezamenlijke zelfmoordaanslag op elkaar, maar dan zo dat er geen collaterale schade mogelijk is). Ik weet dat dat een utopie is, maar ik zal hier wel niet de enige utopist zijn zeker?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 10 juli 2005 om 10:49. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De Albanese en Russische maffiakernen en mensenhandelaars die in Antwerpen vele cafés hebben ingepalmd (en ook messengevechten plegen en een veel groter gevoel van onveiligheid veroorzaken dan de Marokkaanse machopubers) zijn ook bijzonder lastig, maar het zijn geen moslims. Om nog maar te zwijgen van de Vlaamse en Franse disco-maffia's die onze jongeren met allerlei drugs hebben vergiftigd. Ook geen moslims.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |