![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ik weet evenmin of een oproep tot moord wettelijk verboden is, maar ik veronderstel dat dat in sommige landen wel zo is. In dat geval zou het boek voor mij toch mogen verschijnen, maar dan zonder de passages die oproepen tot moord. Onze minister van justitie is niet jouw beste vriendin geloof ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Daar hoef ik niet voor op te passen hoor, ik vind het fijn dat mensen na een discussie punten van gelijkgezindheid ontdekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu zit het voorbeeld -- geen fantasie, het is zeer goed mogelijk -- zo in elkaar dat je de moordenaar van je dochter zou kunnen tegenkomen als je om de zondagse croissants gaat. Het gaat in casu -- alweer geen fantasietje van mij: behalve dat ik er "je dochter" bij betrok zijn het echtgebeurde feiten -- om moslimfundamentalisten. Het recht in eigen handen nemen, zei je toch? Dat lijkt me niet zozeer te verschillen van wat sommigen die jij racisten en fascisten noemt, terzake ook voorstellen. Citaat:
Als je met de fabel bedoelt dat onze particratie niets met democratie te maken heeft, dan ben ik het met je eens. Precies daarom zei ik: partijen zijn een hindernis op weg naar de democratie. Dat betekent natuurlijk niet dat democratie een fabel zou zijn. Het is WMB het hoogste politieke streefdoel dat een mens kan hebben, en het enige systeem dat recht doet aan de soevereiniteit van de mens. Citaat:
Egidius |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het recht in eigen handen nemen, zei je toch? Dat lijkt me niet zozeer te verschillen van wat sommigen die jij racisten en fascisten noemt, terzake ook voorstellen.[/quote] Als het om je kind gaat dan spelen emoties een grotere rol dan het verstand. Daardoor zou ik het recht wel eens in eigen handen kunnen nemen. Als ik de moordenaar van mijn dochter zou tegenkomen dan mag het de pus in eigen persoon zijn, ik denk niet dat ik op dat moment mijn emoties de baas zal zijn. Dat is een menselijke reactie. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Egidius[/quote] |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Als gebruiker van het openbaar vervoer moet ik nu gaan. Ik heb een trein te halen en een bus. Misschien zit die gesluierde dame MET HAAR MOOIE OGEN weer op de bus, dan kan ik haar eens vragen naar "De weg van de islam".
Groetjes aan iedereen van Teerke.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Teerke : 20 juli 2005 om 15:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nu zijn er mensen die een gelijkaardig gevoel hebben als de slachtoffers niet hun eigen kinderen, maar hun buren, stadsgenoten, landgenoten of soortgenoten zijn. Ik zou die mensen dus niet zo snel veroordelen als ze om wraak schreeuwen voor de moorden in onze steden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Egidius |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 20 juli 2005 om 17:11. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Gegroet, nu ga ik slapen, ik ben redelijk in de olie en dan ga ik nog meer zagen dan nuchter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zeg , een chihuahua is ook niet gelijk aan een poedel en een poedel niet aan een bouvier, hoewel het allemaal honden zijn. Er IS verschil tussen mensen en gelukkig maar. Het zou een eentonige wereld zijn zonder diversiteit. Maar diversiteit betekent niet multiculturaliteit. Zoals niet elke vrouw en man een gelukkig huwelijk kunnen opbouwen met elkaar kunnen sommige culturen dat ook niet. Je zal toch moeten accepteren dat mensen verschillend zijn, en dan ligt dat niet aan hun huidskleur voor je hier over racisme begint. Er zijn dikke mensen en dunne mensen, lompe mensen en slimme mensen, linkse mensen en rechtse mensen (VER van gelijk), junkies en cleanen. En ja op menselijk vlak zijn ze evenwaardig, maar dat is niet hetzelfde als gelijk. Het VB zal je NOOIT horen zeggen dat 2 personen op menselijk vlak NIET gelijkwaardig zijn.
![]() |
![]() |
#176 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#177 | |
|
![]() Citaat:
![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showthread....3&page=2&pp=20 19-07-2005, 14:54 Citaat:
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vergeet u niet eerst te wassen hé? ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 21 juli 2005 om 10:39. |
|||||||
![]() |
![]() |