![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius Laatst gewijzigd door Egidius : 21 oktober 2005 om 11:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wie A zegt zegt liefst ook B als em serieus wil genomen worden.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Richtsnelheid, ok, volledig akkoord, maar nie alleen de snelheid, soms heb ik echt de indruk dat mensen enkel geosedeerd zijn door snelheid. Ge moet meerijden met het verkeer, en dat houd in, aangepaste snelheid, niet te hard en niet te traag, en als ge trager wil rijden is daar niemand die daar problemen mee heeft als ge u in het correcte baanvak houd. In Duitsland gaat dat toch perfect op die manier ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch niet ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zou er ook geen probleem zijn ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt iets denken, maar daarom zijde nog nie zeker... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(ik wil het nog zo ver niet nemen dat ze mijn ludieke "middeleeuws radbraken en vierendelen" zouden goedkeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel, dat omdat het op een ander een zothuis is, dat het zo in den belgiek ook maar moet zijn. Dat wil ik helemaal niet zeggen, Ik wil zeggen, kijk op een ander gaat het er zo aan toe. Maw, het is nog betrekkelijk veilig. Niet dat het niet beter kan. Ik wil u ook een voorbeeld geven, dat niet alleen snelheid belangrijk is. verantwoorde snelheid is iets anders als rijden gelijk ne zot, en geloof mij tegen 120 kunde ook rijden als ne zot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
is inderdaad een fenomeen die je in alle tijden en in iedere laag van de bevolking altijd zal terugvinden, jammer genoeg. ![]() Vroeger was er enigsinds nog sociale controle in dorpgemeenschappen (het is er daar nog steeds zo) maar in steden en grootsteden is zelfs een jongere compleet anoniem en voelen ze zich in die anoniemiteit gesterkt om zo'n zaken uit te halen. Niemand zal het weten zullen ze maar denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En voor die paar anderen. De 4X4 is een stuk korter en parkeert een stuk gemakkelijker zonder borduurs te molesteren. En verder moeten ze er met hun fikken afblijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want vrachtwagens rijden trager, en er zijn altijd mensen die ook trager gaan rijden, zelf als niemand de 120 km limiet paseert, ga ik u garanderen dat er nog steeds dodelijke ongevallen gaan gebeuren. Alleen ga je dan beter de echte oorzakken zien. Als ik tegen 110 naar het linkervak ga terwijl men daar 120 aan het rijden is, hebben we net identiek hetzelfde probleem. De fout ligt niet bij diegene die 120 rijd maar diegene die een onverantwoord manouvre uitvoert. Iemand die 140 rijd, rijd te snel, ge hebt hierin volledig gelijk ,maar die wet van 120 per uur stamt uit de jaren stillekes, toen de meeste voertuigen met veel moeite 120 konden halen, hun banden, ophanging en remmen nie waren aangepast enz... om maar iets te zeggen 130 rijden met nen 2PK is overantwoord snel, 160 rijden met nen Porsche 911 is te snel rijden, maar ge staat practisch even snel stil als ne gewonen auto die 130 rijd, want die Porsche is daar voor gemaakt. Nu zeg ik nie dat ge voor elk model een andere topspeed moet gaan invoeren maar ge moet wel wa flexibeler zijn met die snelheden, een verantwoorde chaufeur regelt zichzelf, moest mijn kar 200 kunnen ik zou het nie rijden, ik wil nog nie dood, en ik weet ook dat mijn voertuig daar nie voor gemaakt is. Veel slimmerikken echter me Smartjes, GTI kes en ander klein onstabiel spul dat makkellijk snelheden kan halen tot 160 en meer, vlammen maar op, (jong, hevig en onervaren zeker ... ) als ge met zo'n autoke een plots remmanouvre of uitwijkmanouvre moet uitvoeren, ... begint dan maar te bidden want waar ge gaat uitkomen, ik heb geen idee, ... Ik zal mijnen auto nie over de limiet drukken, ik voel dat als ik rij, en dat geld voor mist, regen sneeuw, nacht enz... ik rijd een snelheid die volgens mijn vermogens en mijn auto op dat moment geschikt is. En zelf dan ben ik er mij volkomen van bewust dat ik nog accidenten kan hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien off topic, maar toch niet helemaal.
Het word stillaan tijd dat we van die achterlijk grote bakken afraken die verschrikkelijk inefficiënt omspringen met brandstof en ruimte. De steden mogen wat mij betreft radicaal de boeg omgooien, auto's groter dan pakweg een smart in het verkeer verbieden, een efficiënt openbaar vervoer uitbouwen met metro, tram en electrische bussen. Via diezelfde transportlijnen kan het grootste deel van de goederendistributie trouwens ook gebeuren. Het resultaat is een verregaande energiebesparing, een stad met een lucht die weer inadembaar is, geen filles meer in stad, kortom, terug leefbaar ... Een utopie ? Het is een kwestie van goede wil en politiek die echt z'n nek durft uitsteken. Als ze die groteske verbouwingen aan de A'pense ring nu eens gebruikt hadden om een deel van de binnenstad verkeersvrij te maken ...
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Héhé, ... Willen we de motorkaplengtes van een aantal Sedans effe naar voor brengen... De volvo van onze groten baas is in elk geval ferm indrukwekkend... Als een kind per ongeluk vlak voor uwen auto springt, dan mag je met gelijk wat rijden en nog zo een goeie chaufeur zijn, het is het lot dat zal beslissen wat er met dat kind gebeurd, want je gaat het nie kunnen ontwijken, het gaat te snel, enkel als je stapvoets rijd, zal je iets kunnen doen. Wat iedereen moet proberen is de rand van de weg in de gaten houden, en extra opletten als er kinderen of dieren in de buurt zijn, maar zelf dan, is da geen garantie dat je het gaat kunnen voorkomen. En niemand, maar dan ook niemand, buiten kille moordenaars, gaat expres een kind doodrijden, dat is een heel spijtig ongeval als ge zoiets voorhebt, waar ge volgens mij voor de rest van uw leven, last van hebt. Als ge dat tegenkomt, Het is de beste reden om nie te drinken, als ge moet rijden, want stel u maar eens voor me wa voor een schuldgevoel dat ge moet zitten als ge het dan zou tegenkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet om te schelden, of zo, maar u bent een Ecofacist. Mijn stelling is, dat als een bedrijf in staat is een wagen te ontwikkelen die bied wat de mijne bied, op alternatieve energie te laten rijden, wil ik gerust overstappen maar dat houd in : 4X4 aandrijving, actieradius van minstens 800 km en bijlanden in niet meer dan 10 minuten. Grote laadruimte (voor het woefke en bagage) veilig en comfortabel. Ik heb onlangs die Prius van Toyota gezien, en da leek mij wel nen toffen bak, maar voor mij is m nie geschikt, anders maakte hij zeker een kans als volgende aankoop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar wat bepaald een "verantwoorde bestuurder" nietwaar ? Dit is iets waar uiteindelijk nite objectief over geoordeeld kan worden, je kan perfect nodige tests afleggen en nog altijd het beest op de baan uithangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |