![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Rij je door ? (zonder snel of agressief te rijden) | |||
Nee, ik vind het prima om geblokkeerd te worden |
![]() ![]() ![]() |
13 | 27,08% |
Ja, ik zet 'm in eerste en ga traagjes vooruit |
![]() ![]() ![]() |
15 | 31,25% |
Ik werk niet in een industriepark. |
![]() ![]() ![]() |
20 | 41,67% |
Aantal stemmers: 48. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ze komen wel op voor het behoud van hun brugpensioen en omdat je normaal heel wat jaren moet gewerkt hebben voor je in brugpensioen mag gaan denk ik dat die stakers (niet allemaal natuurlijk) waarschijnlijk al veel meer jaren en harder dan u hebben moeten werken dus spaar me de kritiek ja . Die mensen hebben ook al jaren hun bijdrage geleverd . Dus het woord werkschuwe is niet van toepassing hoor . Maar omdat ze is een dag staken zijn ze werkschuw arbeiders . En dan verwachten de bazen respect ? Laatst gewijzigd door bie6601 : 27 oktober 2005 om 07:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het "generatiepact" rekent helemaal niet af met de waanzinnige overbelasting van onze SZ, we raken dus verder achterop tegenover onze directe buren. Wat retoriek rond het "recht op mobiliteit" zal daar weinig aan veranderen. Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ikzelf werk al lang niet meer in Belgie vanwege al die stomme, massochistische vakbonden.
Stuur ze eens naar China daar kunnen ze nog nuttig werk verrichten. Als ze de mensen niet ontevreden zouden maken zouden ze zelf geen werk meer hebben.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |