![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gent en Antwerpen zijn al Gents en Antwerps genoeg.
Laten we vooral Antwerpen wat Gentser maken. ![]()
#163 | |
Banneling
|
![]() Oorspronkelijk bericht door Hans1
![]() Zoals het VB Joe Van Holsbeeck misbruikt? Citaat:
hier: http://forum.politics.be/showthread.php?t=49764 hier worden Poolse Rom zelfs moslims genoemd door ene "marjan" (zonder bronvermelding, uiteraard) http://forum.politics.be/showthread.php?t=50305 hier moeten het absoluut Noord-Afrikanen zijn.. Als d�*t geen haatzaaiende leugencampagne en geen exploiteren is, wat is het dan? IS DAT GEEN MISBRUIK??? ![]() En dan zijn jullie verwonderd dat een beïnvloedbare jongen van 18 uit Vl- Nat milieu* die [SIZE=4]onzin [/SIZE]gelooft en eens "Terminator lll" of zoiets wil "spelen" ![]() *De familie van het slachtoffer had een nazi-verleden (grootvader aan Oostfront). De vader was lid van het Vlaams Belang. Zijn tante is parlementslid van het Vlaams Belang. Jan Hyoens, Ik ben curieus naar je antwoord.. Laatst gewijzigd door filosoof : 12 mei 2006 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
#164 |
|
![]() Weet je wat mij opvalt: alle VB-sympathisanten hier zeggen allemaal hetzelfde: "ga je weer alles over dezelfde kam scheren" "VB is geen punkerpartij" "Iedereen dacht dat die jongen doodbraaf was" "wat een veralgemening" "Linksen hebben Vuil Belangstickers gedrukt"...
In plaats van te zeggen: "Ja zulke mensen hebben het voor het VB om die redenen, maar IK om andere." Maar neen, daar komt men niet op. Het VB moet al evenveel recuperen als alle andere partijen, vandaar. ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 12 mei 2006 om 15:53. |
![]() |
![]() |
#165 |
Minister-President
|
![]() En weet je wat mij dan weer opvalt, Steben?
Dat iedereen -en in dit geval voornamelijk links- alweer ontzettend voor zijn beurt aan het lullen is. Blijkbaar geen lering getrokken uit de mp3-moord. De conclusies zijn er al: VB is verantwoordelijk, procedure opstarten voor de RvSt (plots is elke terughoudendheid zoek), de PS wapenwet er snel-snel doorjassen in het parlement, etc... Zo rap mogelijk langs de politieke kassa passeren vooraleer we wat meer achtergrondinformatie krijgen in deze zaak. Want -fair is fair- het enige wat je kan concluderen is dat de dader overduidelijk "door het lint" is gegaan. Zoals nog wel meer jonge mensen dat doen: meestal echter met enkel schade aan hun eigen persoon. (je volgt toch ook een beetje de zelfmoordstatistieken bij jongeren in dit heerlijke landje?) En je kan ook enkel vaststellen dat experten in een eerste reactie (voordat de grote recuperatiekassa werd geopend door de premier himself) vraagtekens plaatsten bij het bewust "racistische" karakter van deze moordprocessie. Als het niet de "gothic scene" was, dan was het wel het VB en als het dat niet was, dan zou het wellicht wel de collectie computerspelletjes geweest zijn die "drempelverlagend" zouden werken. En als het dat allemaal niet was....? Wat dan? Pas lang na de verkiezingen, lang na een eventuele veroordeling van het VB (in orchestreren is deze meerderheid absoluut virtuoos), pas lang na het haastig goedkeuren van dat gedrocht van een wapenwet (wellicht snelsnel nog voorzien van straffe amendementen),... pas lang daarna zal de dader voor Assisen verschijnen en zullen we te horen krijgen hoe de vork aan de steel zit. Maar dat zal onze politici een zorg wezen: de buit is dan allang binnen. Weet je wat mij ook nog opvalt? Dat diegenen die een paar weken geleden nog hun walging uitspraken over het politiek uitmelken van dit soort gruwelijke miserie nu bovenop hun mesthoop het luidste staan te kraaien. Mijn maag is bij het lezen van sommige berichten hier al meer dan eens gekeerd.
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#167 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat 9-11 was voor Bush en de Kristalnacht voor de nazi's, wordt de moord op twee kleurlingen en een kleuter voor het Belgische regime. |
|
![]() |
![]() |
#168 | |
Burger
|
![]() Citaat:
ze zullen veel praat verkopen, maar de kloof zal blijven groeien
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#171 |
Minister-President
|
![]() Wat mij stoort is dat de FRANSTALIGE PARTIJEN weer munt proberen te slagen uit deze gebeurtenissen
|
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Racisme en Vlaams-nationalisme aanklagen, is niet munt slaan uit de gebeurtenissen. Het is gewoon een duidelijke vaststelling.
|
![]() |
![]() |
#173 |
Minister-President
|
![]() Wat heeft deze actie met vlaams-nationalisme te maken????????
|
![]() |
![]() |
#174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar racisme bij vlaams-nationalisten aanklagen, terwijl men beducht is voor het barsten van belgie, is wel munt slaan uit de gebeurtenissen.
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik heb net het 7 uren journaal bekeken al zappend tussen VRT (Vlaamse Rooie Televisie) en het journaal op VTM (Vlaamse Tegengestelde Media) en wat ik hoorde deed mijn maag evenveel omdraaien als toen ik het nieuws over die moordpartij heb gehoord...
![]() |
#176 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Enfin, nu weten we dat met wat meer zekerheid, van jezelf... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#179 |
Banneling
|
![]() [quote=smiley;1702193]De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.quote]
Mutatis mutandis is de Vuil Belang-ideologie inderdaad de oorzaak van de racistische feiten van de laatste tijd |
![]() |
![]() |
#180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: