Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 12 mei 2006, 15:38   #161
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Weet ge wat ? Doet er nog een paar smerige insinuaties bij nu ge toch zo sereen bezig zijt.
Tussen wat hier op het forum komt kan dat sujet bijhoren..
filosoof is offline  
Oud 12 mei 2006, 15:48   #162
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Gent en Antwerpen zijn al Gents en Antwerps genoeg.
Laten we vooral Antwerpen wat Gentser maken.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline  
Oud 12 mei 2006, 15:50   #163
filosoof
Banneling

Standaard

Oorspronkelijk bericht door Hans1
Zoals het VB Joe Van Holsbeeck misbruikt?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht
? Bewijzen? Moet je nu ook al met leugens je gelijk halen?
Loopt er hier al geen campagne om die poolse Rom tot Noord-Afrikaanse moslims om te dopen??

hier:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=49764
hier worden Poolse Rom zelfs moslims genoemd door ene "marjan" (zonder bronvermelding, uiteraard)
http://forum.politics.be/showthread.php?t=50305
hier moeten het absoluut Noord-Afrikanen zijn..
Als d�*t geen haatzaaiende leugencampagne en geen exploiteren is, wat is het dan? IS DAT GEEN MISBRUIK???

En dan zijn jullie verwonderd dat een beïnvloedbare jongen van 18 uit
Vl- Nat milieu* die [SIZE=4]onzin [/SIZE]gelooft en eens "Terminator lll" of zoiets wil "spelen"

*De familie van het slachtoffer had een nazi-verleden (grootvader aan Oostfront). De vader was lid van het Vlaams Belang. Zijn tante is parlementslid van het Vlaams Belang.

Jan Hyoens,
Ik ben curieus naar je antwoord..

Laatst gewijzigd door filosoof : 12 mei 2006 om 16:10.
filosoof is offline  
Oud 12 mei 2006, 15:51   #164
Steben

Steben's schermafbeelding

Standaard

Weet je wat mij opvalt: alle VB-sympathisanten hier zeggen allemaal hetzelfde: "ga je weer alles over dezelfde kam scheren" "VB is geen punkerpartij" "Iedereen dacht dat die jongen doodbraaf was" "wat een veralgemening" "Linksen hebben Vuil Belangstickers gedrukt"...

In plaats van te zeggen: "Ja zulke mensen hebben het voor het VB om die redenen, maar IK om andere." Maar neen, daar komt men niet op. Het VB moet al evenveel recuperen als alle andere partijen, vandaar.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club

Laatst gewijzigd door Steben : 12 mei 2006 om 15:53.
Steben is offline  
Oud 12 mei 2006, 16:09   #165
Desiderius
Minister-President

Desiderius's schermafbeelding

Standaard

En weet je wat mij dan weer opvalt, Steben?

Dat iedereen -en in dit geval voornamelijk links- alweer ontzettend voor zijn beurt aan het lullen is. Blijkbaar geen lering getrokken uit de mp3-moord. De conclusies zijn er al: VB is verantwoordelijk, procedure opstarten voor de RvSt (plots is elke terughoudendheid zoek), de PS wapenwet er snel-snel doorjassen in het parlement, etc... Zo rap mogelijk langs de politieke kassa passeren vooraleer we wat meer achtergrondinformatie krijgen in deze zaak.

Want -fair is fair- het enige wat je kan concluderen is dat de dader overduidelijk "door het lint" is gegaan. Zoals nog wel meer jonge mensen dat doen: meestal echter met enkel schade aan hun eigen persoon. (je volgt toch ook een beetje de zelfmoordstatistieken bij jongeren in dit heerlijke landje?) En je kan ook enkel vaststellen dat experten in een eerste reactie (voordat de grote recuperatiekassa werd geopend door de premier himself) vraagtekens plaatsten bij het bewust "racistische" karakter van deze moordprocessie. Als het niet de "gothic scene" was, dan was het wel het VB en als het dat niet was, dan zou het wellicht wel de collectie computerspelletjes geweest zijn die "drempelverlagend" zouden werken. En als het dat allemaal niet was....? Wat dan?

Pas lang na de verkiezingen, lang na een eventuele veroordeling van het VB (in orchestreren is deze meerderheid absoluut virtuoos), pas lang na het haastig goedkeuren van dat gedrocht van een wapenwet (wellicht snelsnel nog voorzien van straffe amendementen),... pas lang daarna zal de dader voor Assisen verschijnen en zullen we te horen krijgen hoe de vork aan de steel zit. Maar dat zal onze politici een zorg wezen: de buit is dan allang binnen.

Weet je wat mij ook nog opvalt? Dat diegenen die een paar weken geleden nog hun walging uitspraken over het politiek uitmelken van dit soort gruwelijke miserie nu bovenop hun mesthoop het luidste staan te kraaien. Mijn maag is bij het lezen van sommige berichten hier al meer dan eens gekeerd.

Desiderius is offline  
Oud 12 mei 2006, 16:54   #166
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Weet je wat mij ook nog opvalt? Dat diegenen die een paar weken geleden nog hun walging uitspraken over het politiek uitmelken van dit soort gruwelijke miserie nu bovenop hun mesthoop het luidste staan te kraaien. Mijn maag is bij het lezen van sommige berichten hier al meer dan eens gekeerd.
Amen. De grenzeloze recuperatie is inderdaad van die orde dat je er kotsmisselijk van gaat worden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 12 mei 2006, 17:13   #167
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
De conclusies zijn er al: VB is verantwoordelijk, procedure opstarten voor de RvSt (plots is elke terughoudendheid zoek), de PS wapenwet er snel-snel doorjassen in het parlement, etc... Zo rap mogelijk langs de politieke kassa passeren vooraleer we wat meer achtergrondinformatie krijgen in deze zaak.

...

Pas lang na de verkiezingen, lang na een eventuele veroordeling van het VB (in orchestreren is deze meerderheid absoluut virtuoos), pas lang na het haastig goedkeuren van dat gedrocht van een wapenwet (wellicht snelsnel nog voorzien van straffe amendementen),... pas lang daarna zal de dader voor Assisen verschijnen en zullen we te horen krijgen hoe de vork aan de steel zit. Maar dat zal onze politici een zorg wezen: de buit is dan allang binnen.
Historisch...

Wat 9-11 was voor Bush en de Kristalnacht voor de nazi's, wordt de moord op twee kleurlingen en een kleuter voor het Belgische regime.
Oud 12 mei 2006, 17:17   #168
Gibson
Burger

Gibson's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Historisch...

Wat 9-11 was voor Bush en de Kristalnacht voor de nazi's, wordt de moord op twee kleurlingen en een kleuter voor het Belgische regime.
achja, ik ben van mening dat het vlaams belang niet zal lijden onder deze gebeurtenissen

ze zullen veel praat verkopen, maar de kloof zal blijven groeien
Oud 12 mei 2006, 17:57   #169
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gibson Bekijk bericht
achja, ik ben van mening dat het vlaams belang niet zal lijden onder deze gebeurtenissen

ze zullen veel praat verkopen, maar de kloof zal blijven groeien
Dat denk ik ook.
Knorretje is offline  
Oud 12 mei 2006, 18:21   #170
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
Weet je wat mij opvalt: alle VB-sympathisanten hier zeggen allemaal hetzelfde: "ga je weer alles over dezelfde kam scheren" "VB is geen punkerpartij" "Iedereen dacht dat die jongen doodbraaf was" "wat een veralgemening" "Linksen hebben Vuil Belangstickers gedrukt"...

In plaats van te zeggen: "Ja zulke mensen hebben het voor het VB om die redenen, maar IK om andere." Maar neen, daar komt men niet op. Het VB moet al evenveel recuperen als alle andere partijen, vandaar.
...maar nogmaals. De regeringspartijen hebben wel heel de gesubsidieerde media tot hunner beschikking voor politieke recuperatie, en maken daar dan ook tot in het belachelijke toe gebruik van. En dat is de reden waarom ik het voor het vb heb (buiten het feit dat het regeringswerk niet de minste langetermijnvisie heeft).
Bob is offline  
Oud 12 mei 2006, 18:36   #171
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Wat mij stoort is dat de FRANSTALIGE PARTIJEN weer munt proberen te slagen uit deze gebeurtenissen
maarte is offline  
Oud 12 mei 2006, 18:37   #172
Hans1
Banneling

Hans1's schermafbeelding

Standaard

Racisme en Vlaams-nationalisme aanklagen, is niet munt slaan uit de gebeurtenissen. Het is gewoon een duidelijke vaststelling.
Hans1 is offline  
Oud 12 mei 2006, 18:43   #173
maarte
Minister-President

maarte's schermafbeelding

Standaard

Wat heeft deze actie met vlaams-nationalisme te maken????????
maarte is offline  
Oud 12 mei 2006, 18:45   #174
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
Racisme en Vlaams-nationalisme aanklagen, is niet munt slaan uit de gebeurtenissen. Het is gewoon een duidelijke vaststelling.
Maar racisme bij vlaams-nationalisten aanklagen, terwijl men beducht is voor het barsten van belgie, is wel munt slaan uit de gebeurtenissen.
Bob is offline  
Oud 12 mei 2006, 18:52   #175
SirGalahad_
Burgemeester

SirGalahad_'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
...maar nogmaals. De regeringspartijen hebben wel heel de gesubsidieerde media tot hunner beschikking voor politieke recuperatie, en maken daar dan ook tot in het belachelijke toe gebruik van. En dat is de reden waarom ik het voor het vb heb (buiten het feit dat het regeringswerk niet de minste langetermijnvisie heeft).
Absoluut correct!
Ik heb net het 7 uren journaal bekeken al zappend tussen VRT (Vlaamse Rooie Televisie) en het journaal op VTM (Vlaamse Tegengestelde Media) en wat ik hoorde deed mijn maag evenveel omdraaien als toen ik het nieuws over die moordpartij heb gehoord...
  4. In the '60s, people took acid to make the world weird. Now the world is weird and people take Prozac to make it normal.
SirGalahad_ is offline  
Oud 12 mei 2006, 19:19   #176
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SirGalahad_ Bekijk bericht
Absoluut correct!
Ik heb net het 7 uren journaal bekeken al zappend tussen VRT (Vlaamse Rooie Televisie) en het journaal op VTM (Vlaamse Tegengestelde Media) en wat ik hoorde deed mijn maag evenveel omdraaien als toen ik het nieuws over die moordpartij heb gehoord...
Inderdaad. Walgelijk hoe ze weer bezig zijn. Het VB heeft met die walgelijke moorden niks te maken. Ze trachten het VB weer monddood te maken omdat ze het via democratische verkiezingen niet kunenn halen. Elke verstandige Vlaming zou de volgende verkiezingen massaal VB moeten stemmen. Straf hen af. Laat hen een poepje ruiken !
Oud 12 mei 2006, 19:20   #177
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Historisch...

Als bekentenis en referentie kan dat tellen..
Enfin, nu weten we dat met wat meer zekerheid, van jezelf...
filosoof is offline  
Oud 12 mei 2006, 19:23   #178
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Inderdaad. Walgelijk hoe ze weer bezig zijn. Het VB heeft met die walgelijke moorden niks te maken. Ze trachten het VB weer monddood te maken omdat ze het via democratische verkiezingen niet kunenn halen. Elke verstandige Vlaming zou de volgende verkiezingen massaal VB moeten stemmen. Straf hen af. Laat hen een poepje ruiken !
Ik vrees dat het Vlaams belang stemmen gaat verliezen. De indoctrinatie van het regime draait immers op volle toeren. Men kan deze zaak ook aangrijpen om het Vlaams Belang te verbieden of zijn subsidie af te nemen. Ik zie de toekomst niet zo rooskleurig in op dit moment.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline  
Oud 12 mei 2006, 19:24   #179
filosoof
Banneling

Standaard

[quote=smiley;1702193]De kernoorzaak van alle terreurdaden zijn terroristische ideologieen. De kernoorzaak van het islamitisch terrorisme is de islamitische ideologie.quote]
Mutatis mutandis is de Vuil Belang-ideologie inderdaad de oorzaak van de racistische feiten van de laatste tijd
filosoof is offline  
Oud 12 mei 2006, 19:33   #180
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Ik vrees dat het Vlaams belang stemmen gaat verliezen. De indoctrinatie van het regime draait immers op volle toeren. Men kan deze zaak ook aangrijpen om het Vlaams Belang te verbieden of zijn subsidie af te nemen. Ik zie de toekomst niet zo rooskleurig in op dit moment.
Ik hoop dat je gelijk krijgt 8)
Pietje is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be