Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 26 oktober 2006, 20:04   #161
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Leest u eigenlijk wel voor u reageert? Den aldi heeft nog nooit een cent aan mij verdiend door dat voorval. Wat ik daar zag dat verwacht je niet in een land als Belgie.
Het gaat niet over u maar over degene die er wel gaan rommelen en die u wel verdedigt.
Bobke is offline  
Oud 26 oktober 2006, 20:10   #162
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik zou me nu schamen om die !!!A!!! te dragen hoor,wat een kierersbedrog van Janssens,ik hoop niet dat de allochtonen zo dom zijn om dat achterlijk ventje nog te geloven hé. Het VB gaat hier garen uit spinnen hoor,zie volgend jaar maar eens!!!! Je kan mss. 1 keer liegen,maar dan hé!!!!
Kiezersbedrog? Ik dacht dat Janssens al voor de verkiezingen wist met welke ploeg hij zou verder werken. Ik dacht zelfs dat iedereen op de lijst bekend was met de intenties van Janssens dus als de kiezer dat weet waar is dan het kiezersbedrog.

Tja als ge altijd naar de fille luistert weet ge niet wat de Pat zegt natuurlijk. Gaan ze hier garen uitspinnen? Goed zo dan mogen weer een nederlaag van het VB verwachten want één ding is duidelijk het VB heeft behoefte aan een communicatiestrateeg.

Of zoals ik het voor één keer eens eens ben met Dewever, Dewinter heeft zijn nederlaag enkel aan zichzelf te danken. Het waren de verkiezingen van de laatste kans. Filip heeft Antwerpen gealarmeerd om kampen te kiezen. Dat signaal is geen enkele antwerpenaar ontgaan. Het was Janssens of het Blok tja dan is de keuze niet moeilijk he.
Oud 26 oktober 2006, 20:10   #163
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad dat ben ik, ne vloer dient over te wandelen. En ja ze worden er inderdaad voor betaald. Als iedereen zijn schoenen zou uitdoen zijn ze hun job kwijt. Gij zijt zeker zo ene die mensen ziet afkomen en snel begint te boenen om dan achteraf verzuurd te kunnen zeggen "ze hebben geen respect voor mijn werk". Trouwens jullie schoonmakers worden goed betaald dus klaagt niet.
Dacht ik wel.
Eigenaardig dat sluikstorters beboet worden.
Ze moesten een beloning krijgen om de gemeentediensten aan het werk te houden.
Bobke is offline  
Oud 26 oktober 2006, 20:12   #164
another brick
Gouverneur

another brick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dagelijks? Er is een verschil tussen flexibel zijn en uitgebuit worden.
Inderdaad, u heeft gelijk.
Liet me even meeslepen.
Oud 26 oktober 2006, 20:14   #165
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Het gaat niet over u maar over degene die er wel gaan rommelen en die u wel verdedigt.
De service zijn de bakken? duh! Er is niks vervelender dan een winkeljuffrouw die komt vragen of ze u kan helpen.(sorry Veerle, niet persoonlijk nemen, ge bedoelt dat goe) Ofdat nu in de Wibra is of bij Dries van Noten. Ik heb ogen en ik weet wat ik wil en als ik het niet vind is de winkeljuffrouw er. Als ge dat niet wilt in uw winkel hangt ge een bordje met "geen zelfbediening"
Oud 26 oktober 2006, 20:15   #166
another brick
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik zou me nu schamen om die !!!A!!! te dragen hoor,wat een kierersbedrog van Janssens,ik hoop niet dat de allochtonen zo dom zijn om dat achterlijk ventje nog te geloven hé. Het VB gaat hier garen uit spinnen hoor,zie volgend jaar maar eens!!!! Je kan mss. 1 keer liegen,maar dan hé!!!!
Dat is iets wat ik al tot vervelends toe herhaald heb:
Gemeenteraadsverkiezingen kunnen niet vergeleken worden met federale.
Pas in 2007 zullen we de ware machtsverhoudingen zien en onze conclusies eruit trekken.
Oud 26 oktober 2006, 20:16   #167
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Dacht ik wel.
Eigenaardig dat sluikstorters beboet worden.
Ze moesten een beloning krijgen om de gemeentediensten aan het werk te houden.
Het is verboden van te sluikstorten het is niet verboden om door een net geboende gang te lopen.
Oud 26 oktober 2006, 20:17   #168
another brick
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Het is verboden van te sluikstorten het is niet verboden om door een net geboende gang te lopen.
U loopt wel het risico om een dweil in uw nek te krijgen.
Oud 26 oktober 2006, 20:22   #169
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kiezersbedrog? Ik dacht dat Janssens al voor de verkiezingen wist met welke ploeg hij zou verder werken. Ik dacht zelfs dat iedereen op de lijst bekend was met de intenties van Janssens dus als de kiezer dat weet waar is dan het kiezersbedrog.

Tja als ge altijd naar de fille luistert weet ge niet wat de Pat zegt natuurlijk. Gaan ze hier garen uitspinnen? Goed zo dan mogen weer een nederlaag van het VB verwachten want één ding is duidelijk het VB heeft behoefte aan een communicatiestrateeg.

Of zoals ik het voor één keer eens eens ben met Dewever, Dewinter heeft zijn nederlaag enkel aan zichzelf te danken. Het waren de verkiezingen van de laatste kans. Filip heeft Antwerpen gealarmeerd om kampen te kiezen. Dat signaal is geen enkele antwerpenaar ontgaan. Het was Janssens of het Blok tja dan is de keuze niet moeilijk he.
Ik dacht dat er een zeer bekwaam iemand(een allochtone vrouw) op de CD&V lijst stond die perfect de 10 de schepenen van ....... had kunnen zijn Gadverdemme als je mensen op Uw lijst zet en ze worden verkozen moet je ze gebruiken ook hé ZUIVER KIEZERSBEDROG IS DAT!!!!!!!

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 26 oktober 2006 om 20:23.
duveltje382 is offline  
Oud 26 oktober 2006, 20:25   #170
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De service zijn de bakken? duh! Er is niks vervelender dan een winkeljuffrouw die komt vragen of ze u kan helpen.(sorry Veerle, niet persoonlijk nemen, ge bedoelt dat goe) Ofdat nu in de Wibra is of bij Dries van Noten. Ik heb ogen en ik weet wat ik wil en als ik het niet vind is de winkeljuffrouw er. Als ge dat niet wilt in uw winkel hangt ge een bordje met "geen zelfbediening"
En er is niets vervelender dan een etter die deze overhoop gaat halen.
Of het nu bakken zijn of rekken, men heeft een minimum aan respect voor het werk van anderen en gaat niet nodeloos alles overhoop halen..
Bobke is offline  
Oud 26 oktober 2006, 20:27   #171
another brick
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Ik dacht dat er een zeer bekwaam iemand(een allochtone vrouw) op de CD&V lijst stond die perfect de 10 de schepenen van ....... had kunnen zijn Gadverdemme als je mensen op Uw lijst zet en ze worden verkozen moet je ze gebruiken ook hé ZUIVER KIEZERSBEDROG IS DAT!!!!!!!
Tja, dat de SP.A stemmen ronselde bij de allochtonen en er dan geen enkele tot schepen bevorderde: hij deed het dus puur uit electoraal belang.
Misschien doet het wel pijn om wakker te worden.
De snelbelgwet diende enkel om het VB te stoppen en dat is gelukt althans in Antwerpen.
Het valt nu nu nog te bekijken of de rest van Vlaanderen volgt of dat de linkse oogkleppen beginnen af te vallen.
Oud 26 oktober 2006, 20:31   #172
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Ik dacht dat er een zeer bekwaam iemand(een allochtone vrouw) op de CD&V lijst stond die perfect de 10 de schepenen van ....... had kunnen zijn Gadverdemme als je mensen op Uw lijst zet en ze worden verkozen moet je ze gebruiken ook hé ZUIVER KIERZERSBEDROG IS DAT!!!!!!!
Op wie moeten we nu kwaad zijn op janssens of op heylen? Als ge den ene ni kunt zwartmaken springt ge maar rap op de andere? De CD&V had niet veel te eisen tis Janssens die beslist niet Heylen. Dus wat ge nu plots met een allochtone CD&V shepen komt aandraven snap ik al helemaal niet meer.

't Stad koos voor Janssens en Janssens beslist wie er schepen wordt. Is dit een poging om stemmen te winnen voor het Belang? Goe bezig zou ik zeggen, ik zal deze thread ne keer meenemen naar het st jansplein met de volgende verkiezingen. "Het belang? die zijn voor allochtonen, mijnheer. Ze wouden ons al in 2006 met een allochtoon bestuur opzadelen. FDW had al een moslima gevonden met hoofddoek om burgemeester te worden, allechance dat ze niet gewoon hebben mijnheer. Zelfs na de verkiezingen hebben ze druk uitgeoefend om toch maar allochtonen in het bestuur te krijgen, kijk maar hier"

Jaja er komen nog zeer leuke verkiezingen
Oud 26 oktober 2006, 20:33   #173
another brick
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Op wie moeten we nu kwaad zijn op janssens of op heylen? Als ge den ene ni kunt zwartmaken springt ge maar rap op de andere? De CD&V had niet veel te eisen tis Janssens die beslist niet Heylen. Dus wat ge nu plots met een allochtone CD&V shepen komt aandraven snap ik al helemaal niet meer.

't Stad koos voor Janssens en Janssens beslist wie er schepen wordt. Is dit een poging om stemmen te winnen voor het Belang? Goe bezig zou ik zeggen, ik zal deze thread ne keer meenemen naar het st jansplein met de volgende verkiezingen. "Het belang? die zijn voor allochtonen, mijnheer. Ze wouden ons al in 2006 met een allochtoon bestuur opzadelen. FDW had al een moslima gevonden met hoofddoek om burgemeester te worden, allechance dat ze niet gewoon hebben mijnheer. Zelfs na de verkiezingen hebben ze druk uitgeoefend om toch maar allochtonen in het bestuur te krijgen, kijk maar hier"

Baziel, kent u het verhaaltje van de beer en het vel?
Oud 26 oktober 2006, 20:33   #174
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
En er is niets vervelender dan een etter die deze overhoop gaat halen.
Of het nu bakken zijn of rekken, men heeft een minimum aan respect voor het werk van anderen en gaat niet nodeloos alles overhoop halen..
En u bent duidelijk geen eigenaar van een winkel
Oud 26 oktober 2006, 20:34   #175
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another brick Bekijk bericht
Baziel, kent u het verhaaltje van de beer en het vel?
Yep Telefeacts reportage van net na de verkiezingen
Oud 26 oktober 2006, 20:36   #176
another brick
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Yep Telefeacts reportage van net na de verkiezingen
Dan had u gisteren moeten kijken: nog een mooi voorbeeld van een perfect geslaagde multiculturele gemeenschap.
Oud 26 oktober 2006, 20:37   #177
Bazilfunk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another brick Bekijk bericht
Dan had u gisteren moeten kijken: nog een mooi voorbeeld van een perfect geslaagde multiculturele gemeenschap.
Open alvast een thread ik ga het nu bekijken
Oud 26 oktober 2006, 20:38   #178
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leest u eigenlijk wel voor u reageert?
Citaat:
Of bent u er ook zo eentje dat met vuile voeten gaat lopen waar men juist gekuist heeft?
Moeke u nooit geleerd om uw voetjes te vegen ?
Bobke is offline  
Oud 26 oktober 2006, 20:39   #179
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

PS. De CD&V heeft er uit gehaald wat er in zat,de grote schuldige van het kiezersbedrog is SP.A Nu moeten andere partijen de allochtonen zien te overtuigen,en laten inzien dat ze bedrogen werden

Laatst gewijzigd door duveltje382 : 26 oktober 2006 om 20:40.
duveltje382 is offline  
Oud 26 oktober 2006, 20:43   #180
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En u bent duidelijk geen eigenaar van een winkel
En u heeft duidelijk nog nooit gewerkt.
Bobke is offline  

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be