Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 maart 2007, 15:05   #161
Dr. Strangelove
Minister

Dr. Strangelove's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Zeg eens Jean-Pierre, heeft ooit maar één moslim verantwoordelijke zich verontschuldigd voor het miljoen Joden dat uit de Arabische landen werd verdreven en de duizenden die daarbij uitgemoord werden? Heeft er zich ooit één verontschuldigd voor de collaboratie van de Mufti met Hitler en zijn invloed op de Shoah? Laat eens iets weten als je het vindt?
Dit is een onterechte opmerking, Sodoirt. "De moslims" zijjn niet collectief verantwoordelijk voor de beslissing van de Mufti van Jeruzalem tijdens WOII. De invloed van de Mufti op de Shoah lijkt mij niet zo groot te zijn geweest, in vergelijking met pakwg de invloed van de Belgische, Franse of Nederlandse spoorwegen bvb, of de oorlogsburgemeesters, het Vichyregime, of landen waar massal werd gecollaboreerd zoals Oostenrijk, Roemenië, Hongraije, Noorwegen, Bulgarije, Kroatië,...
Het is totaal absurd en idioot om vandaag een volledig volk, laat staan een religie van 1,3 miljard mensen, collectief verantwoordelijk te stellen voor de daden van enkelingen meer dan 60 jaar geleden.

P.S. Het feit dat ik nu een aanval op JP pareer, betekent niet dat ik het met die pipo eens ben, natuurlijk. Ik zeg dit voor alle duidelijkeheid, anders trekt hij straks weer een verkeerde conclusie.

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be