![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() geweldig antwoord ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik zeg wat op mijn tong ligt. Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 18 november 2007 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik mag verwachten dat u hartelijk lacht met de Brusselse mop van de Vlaming die in een café vroeg om naar het toilet te mogen gaan waarna hij kort daarna met een bloedneus buiten kwam en de vraag van zijn echtgenote kreeg wat er juist gebeurd was .......... is ook wel een zeer goede grap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kop in De Standaard online:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dit is Daniel Feret dacht ik...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#168 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() les wallons, francophones... on s'en fou !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Europees Commissaris
|
![]() Inderdaad. Het ging over de verdraagzaamheid van de belgicisten. De andere foto was van Degrelle, maar die is er blijkbaar niet doorgekomen. Ik herinner onze vrienden de belgicisten graag aan hun verleden.
Maar misschien denkt u anders over Féret dan ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Vreemdeling
|
![]() Dat is het nu juist,Vlamingen lopen te veel tegen de wind in,zijn door hun
geschiedenis niet vatbaar voor de eenheidsgedachte,zelfs niet met de Europese gedachte. Het is steeds als de muis die naast de olifant loopt en de opmerking maakt"we maken nogal stof hé ? " De geschiedenis door is een zoektocht naar eigenheid,is dit nog van deze tijd? De broer van Bart De Wever heeft dit fantastisch kunnen verwoorden door te stellen dat Vlaanderen steeds achter de feiten loopt. Men moet volgens hem kunnen leven met de gedachte dat Brussel geen Vlaamse stad meer is,80 % franstaligen bepalen toch die gemeenschap of niet ? Je zou het boek van Vlaanderen Laatst gewijzigd door lib : 18 november 2007 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Moest ik er daarentegen in slagen om een hele betoging te organiseren.. ![]() Een pro-België betoging gaat toch niemand willen verbieden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() de democratie moet gered worden... vooral de bureaucratie, de bourgeoisie, het establishement en de apparatchiks hun postjes gevrijwaard ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een referendum over deze kwestie zou dezelfde impact hebben als het plebisciet van 1950 over de koningskwestie: de verschillen tussen Noord en Zuid nog eens dik in de verf zetten. Als je zo verknocht bent aan België, zou ik maar eens twee keer nadenken over de gevolgen van zo'n referendum.
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk van die moekes die ook altijd met de tricolore vlagkes staan te zwaaien met elke "Blijde Intrede". En die traantjes in de ogen krijgen als ze naar hun blikken koekendoos kijken met foto van de koninklijke familie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Geloof je dat nu echt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Gouverneur
|
![]() JA,
kom eens buiten. Op zich is een scheiding van geesten geen reden om het land te splitsen. Zo lang beide gemeenschappen maar respect voor elkaar hebben en elkaar de kans geven om zelf een eigen weg te gaan binnen het land. Geen van beiden zijn het geval in Belgique. |
![]() |
![]() |